شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

  به گزارش انارما، جلسه ای باحضور فرماندار انار وسرپرست صندوق مهر امام رضا (ع)شعبه انار و معاون برنامه ریزی فرمانداری تسهیلات اعطایی به متقاضیان طرح های اشتغالزایی توجیه دار در شهرستان انار بررسی و تصمیم گیری شد. در این جلسه تصویب گردید،کسانیکه سرپرست خانوار(کارآفرینان زن) که دارای مشاغل خانگی و خویش فرما می باشند […]

 

http://anar.kr.ir/images/ax/khabar/939/mehr.jpg

به گزارش انارما، جلسه ای باحضور فرماندار انار وسرپرست صندوق مهر امام رضا (ع)شعبه انار و معاون برنامه ریزی فرمانداری تسهیلات اعطایی به متقاضیان طرح های اشتغالزایی توجیه دار در شهرستان انار بررسی و تصمیم گیری شد.

در این جلسه تصویب گردید،کسانیکه سرپرست خانوار(کارآفرینان زن) که دارای مشاغل خانگی و خویش فرما می باشند به این طرحها تسهیلات تعلق گیرد.

طرحهایی که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تسهیلات به آنها اختصاص گردید:

۱-احداث و راه اندازی  صنایع دستی در امین شهر

۲– احداث و راه اندازی  کارگاه بافندگی در امین شهر

۳-احداث و راه اندازی  کارگاه بسته بندی پسته در انار

۴–  احداث و راه اندازی کلینیک گیاه پزشکی در امین شهر

۵– اختصاص  تسهیلات به ۳ نفر جهت اخذ تاکسی در ناوگان تاکسی رانی انار

در ادامه مهندس خادمی فرماندار انار اظهار داشت حل مشکل اشتغال از اولویت های فرمانداری است، همه باید با عزم ملی دست در دست هم موضوع اشتغال شهرستان را حل کنیم.

مهندس خادمی عنوان کرد: به گفته رهبرمعظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی حضور حداکثری مردم در فعالیت های اقتصادی و حمایت از کارآفرینان بیشتر باید انجام شود.

فرماندار انارتاکید کرد سرمایه‌گذاری جهت ایجاد طرح‌های اشتغالزایی علاوه‌ بر ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان نیز مسیری مناسب جهت توسعه و پیشرفت شهرستان می باشد.

وی افزود از طرح هایی که به تولید و اشتغال پایدار منجر شودحمایت می کنیم و امیدواریم با اتکال به خداوند متعال و پشتکار و جدیت،طرحهای فوق الذکر بزودی مورد افتتاح قرار گیرد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی