جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

این روز ها خبر های مهمی از بانک صادرات در شهرستان انار به گوش می رسد. یک روزشعبه بانک صادرات بیاض تعطیل میشود ،روز دیگر باجه بانک صادرات ساقی و حالا نوبت به تعطیلی شعبه دوم بانک صادرات در شهر انار رسیده است. به گزارش انارما،  صبح یکشنبه ۷دی ماه، شعبه دوم بانک صادرات واقع […]

شعبه دوم بانک صادرات انار تعطیل شد

این روز ها خبر های مهمی از بانک صادرات در شهرستان انار به گوش می رسد. یک روزشعبه بانک صادرات بیاض تعطیل میشود ،روز دیگر باجه بانک صادرات ساقی و حالا نوبت به تعطیلی شعبه دوم بانک صادرات در شهر انار رسیده است.

به گزارش انارما،  صبح یکشنبه ۷دی ماه، شعبه دوم بانک صادرات واقع در بلوار شهیدمطهری شهر انار دیگر باز نشد و برای همیشه این شعبه هم تعطیل شد.

باتوجه به تعطیلی،شعب بانک صادرات در بیاض،ساقی و شهر انار  در روز های اخیر به نظر می رسد دولت قصد دارد بانک هایی که مرقوم به صرفه نیستند را تعطیل و یا ادغام کند تا از بار هزینه های دولت کم شود اما جای سوال اینجاست که واقعا شعبه بیاض و یا شعبه دوم بانک صادرات انار مرقوم به صرفه نبوده که تعطیل شده و آیا این کار با کارشناسی صورت گرفته یا خیر.

نکته ای که مسلم و غیرقابل انکار است اینست که شعب بانکی در روزهای غیرتعطیل در سطح شهر انار شلوغ می باشد و با توجه به اینکه تمامی شعب بانک های انار در خیابان امام (ره) که خیابان اصلی شهر انار است مستقر می باشند و همواره موجبات بوجودآمدن ترافیک های سنگین و بعضا نبود جای پارک را فراهم می کند نیاز واجب به بودن شعبه دوم بانک صادرات در انار احساس میشود.

از طرفی با پیگیری مسئولین و مردم  شهرستان انار  در بانک صادرات شعبه بلوار مطهری که چندین سال از  آغاز به کارآن میگذرد  ،به تازگی و کمتر از یک ماه است که دستگاه خودپرداز در آن نصب شده اما به یکباره در حالیکه کمتر از یک ماه از زمان نصب دستگاه خودپرداز می گذرد این شعبه تعطیل شد.

انتظار  میرود مسئولین دولت تدبیر و امید در استان کرمان و در شهرستان انار در کناردرآمد زایی بحث خدمت به مردم را فراموش نکنند و برای این مهم چاره ای بیندیشند.

دیدگاه کاربران

ww دوشنبه 29 دسامبر 2014 - 5:56 ب.ظ

بنده در همین سایت پیش بینی تعطیلی بانکهای انار را کرده بودم فکر کردین بانکها مثل ادارات جهت خدمتگذاری امده اند یا عاشق چشم و ابروی ما هستند نه عزیز تا وقتی پول دارید هستند وقتی خشکسالیها پدرمون را در اورد انها هم پشتمونو خالی می کنند

ورشکستگی چهارشنبه 31 دسامبر 2014 - 12:17 ق.ظ

صادرات داره ورشکسته میشه عزیزان

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی