شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

  به گزارش انارما، علیرضا مهدیزاده از دانشجویان اناری مقطع کارشناسی دانشگاه شاهد تهران ، در وبلاگ خود (وبلاگ سنگرهای خاکی)در خصوص فتنه سال۸۸ تحلیل جالب و قابل توجهی دارد . انارما به مخاطبان پیشنهاد می کند این تحلیل را حتما مرور کنند. در هیاهوی دوران دبیرستان بودم که تنور انتخابات دهم داشت کم کم […]

 

علیرضا مهدیزاده

به گزارش انارما، علیرضا مهدیزاده از دانشجویان اناری مقطع کارشناسی دانشگاه شاهد تهران ، در وبلاگ خود (وبلاگ سنگرهای خاکی)در خصوص فتنه سال۸۸ تحلیل جالب و قابل توجهی دارد .

انارما به مخاطبان پیشنهاد می کند این تحلیل را حتما مرور کنند.

در هیاهوی دوران دبیرستان بودم که تنور انتخابات دهم داشت کم کم داغ می شد و من نیز آن زمان کله ام بوی قرمه سبزی میداد و ناخداگاه وارد عرصه سیاسی شدم و یادم هست آن زمان در روستای ما فقط دو نامزد ستاد انتخاباتی داشتند که من گه گاهی به یکی از آنها سر میزدم، گرچه خرداد بود و ایام امتحانات اما انتخابات هم بهانه خوبی بود برای ماس مالی کردن درس ومشق.

آن ایام من حتی نمی توانستم در انتخابات شرکت کنم, گذشت و انتخابات برگزار شد. حوادث بعد از انتخابات را فقط از طریق رسانه ملی می دیدم و پیش خودم می گفتم این تهرونی ها چقدر حال و حوصله دارند! بابا یک نفر برنده شده و یک نفر هم بازنده بسه دیگههه!

اما همیشه این علامت سوال در ذهنم بود که چرا برای پیگیری اعتراض خود سطل آشغال و بانک آتش میزدند؟!

حال بعد از گذشت ۵سال این حقیر سعی دارم با اسناد و مدارک حوادث فتنه ۸۸ را تحلیل و بیان نمایم، در این برهه سعی خواهم داشت بدون موضع گیری سیاسی قدم به قدم از قبل از انتخابات تا بعد از انتخابات پیش بروم تا مخاطب خود به نتیجه برسد،، انشاالله

 

نوروز ۸۸ ::: رهبر انقلاب در مشهد مقدس فرمودند:برخی از الان برای انتخابات دو سه ماه آینده شروع کردند به خدشه وارد کردن، آخر این چه منطقی است؟!!!

ماهها قبل از انتخابات ۸۸ اکبر هاشمی رفسنجانی در سمپوزیوم ایران ۱۴۰۴ حرف از “پایان مدارا” زد حرفی که زود تیتر یک نشریه ای شد بر روی گیشه روزنامه فروشی ها، اما جریان چیست؟؟

۱ / خرداد / ۸۸   ::: تبلیغات رسمی نامزدها شروع شد و مردم عملا وارد عرصه انتخابات شدند.

۲ / خرداد / ۸۸ ::: صحبت های عجیب فائزه هاشمی دختر اکبر هاشمی رفسنجانی در حضور حامیان مهندس موسوی شنیدنی است : اگر ایشون و این دولت دوباره بر سر کار بیایند، خودشون رو امام زمان خطاب میکنند !!// حالا من سیاست بلد نیستم آخر این هم شد حرف آن هم در میتینگ انتخاباتی ؟!!!

۱۳ / خرداد / ۸۸ :::  ولی عجب پیشنهاد جالبی بود پیشنهاد مناظره، اما فینال مناظرات روز ۱۳ خرداد بود که طوفانی به پا شد و گردوخاک آن هنوز هم در فضای سیاسی جامعه دیده میشود.    

                                         میرحسین موسوی    &   محمود احمدی نژاد

۲۰ / خرداد /۸۸ ::: اما مرد رفسنجانی سیاسیت دوباره دست به قلم شد و این بار نامه ای نوشت به رهبر انقلاب معروف به نامه بدون سلام و والسلام که در بین حرف هایش نکات جالبی را مطرح نمودند :  بی‌شک بخشی از مردم و احزاب و جریانها این وضع را بیش از این بر نمی‌تابند و آتش‌فشانهایی که از درون سینه‌های سوزان تغذیه می‌شوند، در جامعه شکل خواهد گرفت که نمونه‌های آن را در اجتماعات انتخاباتی در میدانها، خیابانها و دانشگاهها مشاهده می‌کنیم.

۲۲ / خرداد / ۸۸ ::: بالاخره روز جمعه فرا رسید، طبق اعلام خبرگزاری ها حضور بی سابقه مردم باعث خوشحالی دوستداران نظام و انقلاب و بغض و کینه دشمنان این آب و خاک شد.

اما آغاز فتنه گری در ساعت تقریبا ۱۱ روز جمعه بود در حالی که در بعضی صندوق ها هنوز رای گیری ادامه داشت ولی مهنس موسوی پشت تریبون رفت و گفت : اینجانب برنده قطعی انتخابات هستم. / یعنی به این میگن آخر اعتماد به نفس یا اصلا اعتماد به سقف !!

۲۳ / خرداد / ۸۸ ::: ماجرای فتنه از روز شنبه بعد از انتخابات آغاز شد و بیانه معروف و پر از بغض مهندس موسوی آتش معرکه را به پا کرد که دود آن ۸ ماه در فضای جامعه پیچید جایی که گفت :خائنین به آراء مردم ابایی از آن ندارند که این خانه پارسایان به آتش کشیده شود. / همین عاملی بود برای شروع اردوکشی های حیابانی برای اعتراض به نتیجه انتخابات !!!

۲۵ / خرداد / ۸۸ ::: جمعیت چند صد هزار نفری در این روز در تهران اعتراض و راهپیمایی سکوت داشتند، / خب حق هم داشتند ، بهشان گفته بودند که در انتخابات تقلب شده است و رای شما را دزدیده اند، اما بعد ها حتی خود سران فتنه نیز اعتراف کردند که هیچ تقلبی نشده است و بعد از آن هر باره اعتراض ها در تهران خلوت تر شد و جمعیت به چند صد نفر رسید !!

۲۶ / خرداد / ۸۸ ::: مقابل سازمان صدا و سیما فائزه هاشمی در جمع اغتشاشگران به صراحت گفتند که تقلبی نشده است ! و همچنین توهین هایی به رهبر انقلاب نمودند.

۲۹ / خرداد / ۸۸ ::: روز گرد هم آیی دوستداران انقلاب در دانشگاه تهران بود، صحبت های رهبر انقلاب در نماز جمعه کار را تمام کرد و فصل الخطابی شد  برای فتنه گران داخلی و خارجی.

۲۶ / تیر / ۸۸ ::: محمود احمدی نژاد در اقدامی عجیب، اسفندیار رحیم مشایی را به عنوان معاون اول خود انتخاب کرد و فردای آن روز رهبر انقلاب طی حکمی خاستار برکناری ایشان شدند؛ این حکم یک هفته بعد توسط محمود احمدی نژاد به اجرا در آمد!!! و در آخر ایشان را به سمت ریاست دفتر خود انتخاب نمودند !

روز قدس ۸۸ ::: حامیان جریان سبز در خیابانها شعار : نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران” سر دادند / یاد صحبت امام خمینی افتادم که فرمود : فلسطین پاره تن اسلام است ، من دیگه حرفی ندارم !

۱۶ / آذر / ۸۸ ::: دانشجویان در روز دانشجو صف آرایی کرده و انقلابی ها در مقابل دوستان سبزی موضع گرفتند، بازهم نقش فائزه هامشی در روز دانشجو پررنگ بود، روزی که عکس امام خمینی را پاره کردند و آن را به آتش کشیدند

عاشورای ۸۸ ::: جایی که پایان بود پایان همه سبز های عالم، دیگر با ابی عبدالله نباید درافتاد، روزی که به عزاداران عاشورا بی احترامی کردند و علم های عزای ارباب را به آتش کشیدند و بازهم فائزه بود در این میان. در ضمن این بار مهندس میرحسین موسوی در آخرین بیانیه خود با تأیید عملکرد هتاکان، حضور این هتاکان به دعوت بی‌بی‌سی، سی ان ان، صدای آمریکا و رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی را خودجوش خواند و این هتاکان را خداجو نامید.

۹ / دی / ۸۸ ::: روز حضور و حماسه روزی که ملت ایران به خیابان ها ریختند و یک صدا خاستار مجازات هتاکان عاشورا شدند، روزی که جلبک های سبز ( فتنه گران ) هم به زباله دان تاریخ رفتند، حضور میلیونی مردم در روز غیر تعطیل در تهران آب سردی شد بر آتش ۸ ماهه فتنه ، آتشی که خواص بی بصیرت آن را ایجاد کردند و موجب دل شادی دشمنان شدند، سکوت سران فتنه را هرگز جوانان انقلابی و متعهد فراموش نخواهند کرد.

سخنان دادگاه عاملان فتنه نیز شنیدنی است

محمدعلی ابطحی :

این حرف را از سر اعتقاد می‌زنم؛ آقای موسوی از سر نادانی، آقای خاتمی از سر خیانت و آقای هاشمی رفسنجانی از سر انتقام گیری وارد این ماجرا شدند.

واقعاً آقای موسوی نمی‌دانست در مملکت چه خبر هست. آقای خاتمی برعکس، اقتدار دولت، اقتدار نظام، اقتدار قوای نظامی و قضایی، اقتدار معنوی امام(ره) در کشور را می‌دانست ولی در عین حال برای انتقام از شکست خودش، آقای موسوی را وادار به کوبیدن بر این طبل کرد.

اعترافات سردار مشفق :

محمد هاشمی ( برادر آقای هاشمی ) می گوید : در این انتخابات باید رهبری را به هن و هن بیندازیم !!! 

 

بهزاد نبوی می گوید که سعی کنید احمدی نژاد را کاندید رهبری معرفی کنید که اگر شکست خورد ، رهبری شکست خورده است . ما ۱ بار این کار را در خرداد ۷۶ انجام دادیم ، ضربه ی سنگینی بود و به سختی از جا بلند شد ( منظورشون آقاست ) . الآن باید ضربه ی نهایی را به رهبری بزنیم ! 

جلسات صبحانه ی مهدی هاشمی ۲ سال پنجشنبه ها در منازل امین زاده ، بهزاد نبوی ، مرعشی ، موسوی لاری ، عطریانفرد ، تاج زاده و بعضا محمد خاتمی برگزار می شد .
می آیند صبحانه می خورند و تا ظهر می نشینند نحوه ی برگشت به قدرت و نظام را بررسی می کنند .

امروز متهم در اختیار ما هست ، از سرکرده های اراذل و اوباش تهران ، که تیم مهدی هاشمی اینها رو از ۱ ماه ۲ ماه قبل از انتخابات دعوت کردند ، آموزش دادند و توجیه کردند برای اینکه از اینها بتوانند در روز مدنظرشان بهره ببرند ! 

 

أَ حَسِبَ النَّاسُ أَنْ یُتْرَکُوا أَنْ یَقُولُوا آمَنَّا وَ هُمْ لا یُفْتَنُونَ

آیا مردم گمان کردند همین که بگویند: «ایمان آوردیم» ، به حال خود رها می شوند و آزمایش نخواهند شد؟!      عنکبوت /۲

 

 

دیدگاه کاربران

مردم دوشنبه 29 دسامبر 2014 - 9:00 ق.ظ

امیدوارم امانت دار خوبی باشین و این مطلب رو به دست نویسنده این مطلب برسونید چون تو وبلاگش هر کار کردم ثبت نشد……..
با سلام،در حدود ۴۰ سال قبل بنا به چیزایی که شنیدم هرکس میخواست بره مسجد با توپ و تفنگ طرف بود اما اگر قصد رفتن به کاهواره رو داشت کسی کاری به کارش نداشت اما مردم هر طور بود توپ و تانک رو به جون میخریدن و میرفتن مسجد اما الان جریان از این قراره که اگه جایی کنسرت موسیقی یا هر چیز دیگه ای باشه مردم به سمت اون رومیارن تا اینکه بخوان برن مسجد .تا حدودی حقیقت داره و میتونیم خودمون ببینیم.چون دید مردم عوض شده چرا؟؟ وقتی تو این شرایط که من جرآت انتقاد از رهبر کشورم و… رو نداشته باشم و با دیدن فسادهای مالی و … که هر روز داره فاش میشه و به اسم بانکداری اسلامی تو بانک های کشورم ربا میدن و… به نظر شما میخواید همینطور بشینم و نگاه کنم…اون فتنه ای که شما ازش حرف میزنید من فکر کنم به دلیل قدرت طلبی بود ولی وقتی جریانش به اعتقادات مردم کشیده شد مردم پا به عرصه نهادند چون مردم امام حسین خیلی پیششون ارزش داره تا یکسری بازی های سیاسی—-تنها چیزی که الان وجود داره اینکه مسئولای ما روی یک ثروتی خوابیدن که هیچ جور حاضر به دل کندن ازش نیستن و مردم مردم مردم باید بسوزن کل مسئولا رو بیار تو ذهنت و عملکرد همشون رو ارزیابی کن به جز تعداد اندکی از اونا بقیشون چه کار مثبتی برای مردم بازم تاکید میکنم برای مردم انجام دادن—–لااقل بیان اسم اسلام رو از جمهوری اسلامی بردارن چون کاراشون با اسلام یکی نیست و… اسم اسلام رو خراب نکنن و کسی رو نایب امام زمان ندونن اگه واقعا نایب امام زمان بود و این کارای مسئولا و سختی مردم رو میدیدند ساکت نمیشدند، اصلا قصد توهین ندارم ایشون هم یک فردی ست مثل بقیه افراد جامعه که زندگی ساده ای هم داره ولی این که نمیشه بیان سیاست های کلی رو مشخص کنن باید این سیاست ها عملی بشه اگر کسی هم خطا رفت سریع عزل بشود که تنها چیزی که ما شاهد اون تو این نظام نیستیم…..ما نه با اسلام مخالفیم نه با شهدا شهدایی که بی چشم داشتی بخاطر وجود این کشور و اسلام جون دادن حالا این مسئولای جامعه ما امانت دار خوبی بودن یا نه؟؟؟وقتی حرفی از سیاست زده میشه تنها چیزی که به ذهنم میاد اینه: سیاست یعنی حرف حق نزن چون اگه حرفی بزنی که به ضرر ما باشه به اسم اسلام تهمت مفسد فی الارض بهت میچسبونن و سرتو زیر آب میکنن این تعریفش قدرت طلبی به هر شکل ممکنه نه جمهوری اسلامی

علی رضا مهدی زاده دوشنبه 29 دسامبر 2014 - 11:28 ق.ظ

با سلام خدمت دوست خوبم که لطف کردند و نظرشون را بیان نمودند
نظرتون تو وبلاگم تایید شده است
بگذریم
رفیق من از گذشته خوب نشنیده ای ، یعنی من هم شنیده ام ولی هرگز به شنید ها اکتفا نمی کنم، اگر کتاب ” یادداشت های سیاسی ایران . جلد دوازدهم . ” را بخوانیم می بینیم آن طوری که شما می گویید رفتن به مسجد در اولویت بود زیاد هم صحیح نیست، کاباره های آن زمان هم بازار داغی داشت
اما بحث الان را کاملا قبول دارم، اما علت عدم استقبال از مساجد و … چیست؟ پاسخ را باید در کارهای ما جوانان جست، خودم را می گویم کار فرهنگی نمی کنیم، برای دین ذره ای وقت نمی گذاریم؛ معلوم است نتیجه نمی گیریم.
اما انتقاد از رهبری، واقعا حرفتان بی منطق است، چه کسی گفته نمی توان از رهبری انتقاد کرد؟ اکبر هاشمی منتقد اصلی ایشان است که رئیس مجمع تشخیص می باشد، پس لابد باید ایشان را بر کنار کرد !!
ما نباید بگوییم چون در جامعه ما فساد مالی است پس کل نظام اسلامی را خدشه دار کنیم! این یک بی انصافی بزرگ است! اما باید با مجرمان برخورد کرد که حتما برخورد خواهد شد.
فتنه را من هم قبول دارم که عده ای دنبال قدرت طلبی بودند و برای آن دندان تیز کرده بودند و اسرائیل نیز شدیدا از آن حمایت می کرد.
تهمت در اسلام کار درستی نیست رفیق من ، از کجا می گویید مسولان روی یک ثروتی خوابیده اند؟؟؟
کار مثبت مسولان سازندگی بی مثال آقای هاشمی بعد از جنگ، بهبود بهداشت، پیشرفت علمی، تولید هسته ای، مسکن مهر، هدفمندی یارانه ها، سدسازی، کشاورزی، راه اهن و جاده ها، بازسازی شهراها و هزار چیز دیگر…
ببینید در هر جامعه ای فرد متخلف وجود دارد، این داستان امام علی (ع) را لابد شنیده اید که هنگامى که امیر مومنان علی علیه السلام از خیانت ابن هَرمَه(مأمور بازار اهواز) اطلاع پیدا کرد، به رفاعه(حاکم اهواز) نوشت: وقتى که نامه ام به دستت رسید، فورا ابن هرمه را از مسئولیت بازار عزل کن ، به خاطر حقوق مردم ، او را زندانى کن و همه را از این کار با خبر نما تا اگر شکایتى دارند، بگویند. این حکم را به همه کارمندان زیر دستت ، گزارش کن تا نظر مرا بدانند. در این کار، نسبت به ابن هرمه نباید غفلت و کوتاه شود و الاّ نزد خدا هلاک خواهى شد و من هم به بدترین وجه تو را از کار برکنار مى کنم ، و تو را به خدا پناه مى دهم از این که در این کار، کوتاهى کنى .
بحث ولایت فقیه و نایبی امام زمان بحث مفصلی است که با توجه به آیات قرآن قابل اثبات است که انشاالله به زودی در وبلاگم انتشار خواهم داد.
خدا رحمت کند آیت الله احمدی میانجی را که می گفت : این انقلاب تعزیه خوانی قبل از ظهور است. پس از این صحبت نتیجه می گیریم مسولین ما تقریبا به وظایف خود خوب عمل کرده اند.
نظر شما درباره سیاست این است و قابل احترام، اما به نظرم این بهانه ای است که بگویم ما را به سیاست کاری نیست!

شما متاسفانه در این نظر خود کلا به سیاه نمایی بعد از انقلاب پرداختید، که این سوالی است که بنده از شما دارم چرا؟؟؟

علی دوشنبه 29 دسامبر 2014 - 12:40 ب.ظ

سلام
کاواره نه کاهواره
خیلی حرفات تکراریه….هزار بار هم جواب داده شده دیگه چرا مطرح میکنی؟الان کجا به خاطر حرف سیاسی زدن سر کسی رو زیر آب کردن؟جون مادرت یه ذره از این سیاه نمایی کم کن….همین الان راحت میشه تو رو با آی پی کامپیوترت شناسایی کرد وبه خاطر همین حرفا لابد باید سرتو زیر آب کنن….پش اگه زنده موندی واومدی این کامنت منو خوندی بدون که حرفت از اساس باطله

مردم دوشنبه 29 دسامبر 2014 - 4:54 ب.ظ

علی جون مشکلت اینجاست که فکر می کنی فکر شما وامثال شما درسته اون سر زیر اب کردن هام که میگم خودم امار چندتایی شون رو دارم…

مردم دوشنبه 29 دسامبر 2014 - 5:12 ب.ظ

البته این انقلاب که میگم انقلاب بعد خمینیه، بعدشم منظورم نحوه مدیریت کشوره که سر و سامانی نداره نه دستاوردهای اون- شما اگه نظرم رو سیاه نمایی پس از انقلاب می دانید پس یکم روشنگری کنید تا سیاه نمایی من هم پاک شود و ما هم تا حدودی از سیاهی بیرون بیاییم… در

علی رضا مهدی زاده دوشنبه 29 دسامبر 2014 - 10:40 ب.ظ

اولا احترام شرط عقل است و اینکه امام خمینی را به این نحو خطاب کنیم شایسته نیست!
اگر مدیریت سر وسامان نداشته باشد که اصولا دستاوردی حاصل نمی گردد.
من در نظر قبلی پاسخ سیاه نمایی های شما را به صورت مفصل بیان نمودم.
ما هرگز نگفتیم افکار ما درسته و دیگران اشتباه، ما می گوییم بیاییم با منطق و استدلال دور هم بنشینیم و حرف بزنیم نه اینکه کلا به تخریب عناصر نظام بپردازیم و حرف هایمان از روی شنیده باشد.
موید باشید

سیاست زده دوشنبه 29 دسامبر 2014 - 11:47 ب.ظ

آقای مهدیزاده شما انصارحزب الله
بیخیال شو

علی رضا مهدی زاده سه‌شنبه 30 دسامبر 2014 - 12:32 ق.ظ

شما هرچی مایلید به من بگید
ولی من جواب نظر دوستم را که منتقد است می گویم

مردم سه‌شنبه 30 دسامبر 2014 - 7:06 ق.ظ

اولا که من قصد بی احترامی ندارم بعدشم یکی از دوستام حرف خوبی بهم زد گفت شما در مورد هر چیزی به جز رشته ی تحصیلیت نظر بدی چون در اون زمینه تخصص نداری تقریبا به دلیل نداشتن تخصص در اون زمینه حرفت ارزشی نداره پس سعی کن تو اون زمینه نظری ندی!!!!! این حرفام هم که نوشتم صرفا چیزیه که حاصل دیده هام تو این کشوره نه بی احترامی به شخص خاصی…
اون دستاوردهای که شما ازش حرف می زنید خیلی واضحه که اگر بودجه بهش تعلق بگیره تو همه زمینه ای میشه پیشرفت کرد البته اشتباه نشه بعضی از بودجه های که برا انجام کار خاصی تعلق میگیره مثل کار فرهنگی و… ایا فرهنگ رو با پول میشه درست کرد اصلا نیاز به بودجه نداره فقط کافیه که مسئولان رفتار و گفتارشون رو درست کنن این خودش فرهنگ سازیه و نیاز به پول نداره و بعضی جاها هم پول برا مسائل فرهنگی لازمه- اما مشکل اینجاست که بودجه بعضی کارها رو قیدشو می زنن و میدن برا کارای دیگه—-مقایسه کنید زمان حال و قبل انقلاب رو صنعت اون موقع و الان رو، الان صنعت ما هزار یک مشکل داره و کشوری هم که صنعتش مشکل داشته باشه یعنی وابسته ست چرا توجه ای نمیشه شما که میگید مدیریت می کنن جونم اگه مدیریتی وجود داشت یک پله رو که باید بالاتر می رفتیم اما شما بگو دریغ از یک وجب ترقی میگن هر انقلابی کشور رو چند سال عقب میندازه چند وقته گذشته جلو نرفتیم هیچ عقب هم رفتیم….البته این حرفا رو باید انتگرالی یا کلی در نظر گرفت به صورت دیفرانسیلی یا جزیی بخوایم حساب کنیم تو چندتا زمینه پیشرفت داشتیم این باعث میشه بعضی از عزیزان مغازه باز کنن و پدر مردم رو در بیارن اگه مدیریتی وجود داشت پراید رو به قیمت خونشون حساب نمیکردن یعنی هیچ کس تو این مملکت جلودار اینا نیست …. پس اگه اینطوره، ما نیاز به هیچ مسئولی نداریم چون هر کی هرکیه…..

علی رضا مهدی زاده سه‌شنبه 30 دسامبر 2014 - 9:19 ق.ظ

من قبلا هم خدمتتان عرض کردم، شما شنیده ها را فقط مکتوب می نمایید و این کار درستی نیست!
ببینید اگر بودجه به کاری تعلق بگیرد اما علم آن کار و ایضا مدیریت نباشد، آیا آن کار به نتیجه می رسد؟؟
حرف هایتان درباره صنعت کشور آدم ره یاد سخنان گهربار اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور می اندازد که گفت : جز در پخت آبگوشت و قرمه‌سبزی در هیچ صنعتی برتری نداریم!!!!
پس این حرف ها از دهان کسانی که می خواهند بر طبل نمی تواتیم بکوبند، بیرون می آید و الا جوانان دانشگاهی این مرز و بوم اصلا از این مزخرفات را نمی گویند.
سعی کنید در بحث کردن، تداخل ایحاد نکنید و برای اینکه از زیر پاسخ دادن در بروید هر بحثی مثل قیمت پراید و … را وسط نکشید.
شما نیازی به مسول ندارید می توانید بروید در افغانستان یا عراق زندگی کنید، اما ما به مسول نیاز داریم چون کشور بدون مسول اصلا فایده ای ندارد.

در ضمن به سوالات کامنت اول من مبنی بر اینکه، چه کسی گفته نمی توان از رهبری انتقاد کرد؟؟؟ وهمچنین از کدام منبع می گویید مسولان روی ثروت خوابیده اند ؟؟؟ پاسخی ندادید، و یادتان باشد باید روزی پاسخگو باشید
موید باشید

کارمند معلوم الحال چهارشنبه 5 آگوست 2015 - 12:02 ق.ظ

سلام. وبلاگ شما که پوکیده. امیدوارم اینجا بتونم حرفم رو به شما برسونم. برادر من, شما که تحلیل گر فتنه ۸۸ هستی یه تحقیقی انجام بده ببین عملکرد کسی که به خاطرش خیل عظیم کارکنان و دانشجویان و اساتید محترم دانشگاه رو معلوم الحال خطاب کردی, در دوران فتنه قابل قبول و در خور شأن دانشگاه شاهد بوده یا نه؟!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی