دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

دوکشته و دوزخمی درتصادف محور شهربابک – انار به گزارش انارما به نقل از واحدمرکزی خبر کرمان،   واژگونی یک خودروی پراید درمحور شهربابک – انار جان دو عضو یک خانواده را گرفت. در این حادثه که صبح دیروز در کیلومتر ۴۰ جاده شهربابک – اناررخ داد دونفر کشته و دوتن دیگر هم زخمی و […]

حادثه مرگبار در محورهای انار

دوکشته و دوزخمی درتصادف محور شهربابک – انار

به گزارش انارما به نقل از واحدمرکزی خبر کرمان،   واژگونی یک خودروی پراید درمحور شهربابک – انار جان دو عضو یک خانواده را گرفت.
در این حادثه که صبح دیروز در کیلومتر ۴۰ جاده شهربابک – اناررخ داد دونفر کشته و دوتن دیگر هم زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
سروان مبارکی فرمانده پلیس راه شهربابک علت این حادثه را خواب آلودگی و خستگی ناشی از رانندگی اعلام کرد .

واژگونی کامیون ۵ کشته و مجروح برجای گذاشت + عکس

به گزارش انارما به نقل از خانه خشتی  به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ رفسنجان، در حادثه ی واژگونی یک دستگاه کامیون در کمربندی رفسنجان-انار که در ساعت ۱۵:۳۷ عصر دیروز  رخ داد، دو نفر از مصدومین به علت شدت جراحات در صحنه حادثه کشته شدند.

بنا به این گزارش ۳نفر از مصدومین بوسیله آمبولانس های  دوم وسوم شهری اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان منتقل شدند.

 

IMG-20150102-WA0003

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی