دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

به گزارش انارما ، جلسه سرمایه گذاری و ایجاد کارخانجات تولیدی و صنعتی شهرستان انار باحضور مهندس سنجری مدیر کل امور اقتصادی استانداری ، مدیر عامل بانکهای استان ،کارشناسان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، اداره کل صنعت معدن تجارت استان کرمان ،فرماندار انار و طرفین تفاهم نامه های سرمایه گذاری شهرستان انار […]

به گزارش انارما ، جلسه سرمایه گذاری و ایجاد کارخانجات تولیدی و صنعتی شهرستان انار باحضور مهندس سنجری مدیر کل امور اقتصادی استانداری ، مدیر عامل بانکهای استان ،کارشناسان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، اداره کل صنعت معدن تجارت استان کرمان ،فرماندار انار و طرفین تفاهم نامه های سرمایه گذاری شهرستان انار و سایر مسئولین مرتبط دراستانداری کرمان برگزار گردید.

این جلسه باهدف بررسی و حمایت از تفاهم نامه های امضاء شده و تسهیلات مورد نیاز جهت سرمایه گذاران  ،رفع موانع و مشکلات و اخذ تسهیلات آنهابرگزار گردید.

فرماندار انار ضمن تشکر از مهندس سنجری مدیر کل امور اقصادی استانداری و دیگر مسئولین حاضر در جلسه اظهار داشت: باتوجه به خشکسالی های پی در پی در شهرستان انار و عدم امکان توسعه کشاورزی در تلاشیم این شهرستان را با توسعه صنعتی و ایجاد طرحهای صنعتی جهت اشتغالزایی، آبادانی و عمران گامهای موثری برداریم.

وی افزود با توجه به ابتکار استاندار محترم کرمان در خصوص تشکیل مثلث توسعه که یکی از ایده های بسیار خوب و تفکری ارزشمند می باشد تفاهم نامه های سرمایه گذاری در شهرستان انار امضا شده و با تمام ظرفیتها، توسعه صنعتی شهرستان راحمایت می نمائیم. انشاء الله اجرای این طرح ها مقدمه ای جهت صنعتی شدن شهرستان انار باشد.

در ادامه هر یک از سرمایه گذاران به بیان طرح توجیهی خود پرداخته و توسط مدیر کل امور اقتصادی جهت اخذ تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش به یکی از بانکهای عامل استان جهت بررسی و اقدامات مقتضی معرفی گردیدند.

لازم به ذکر است ۵ طرح سرمایه گذاری در مثلث توسعه شهرستان انار به امضاء رسیده است که بعنوان نمونه ای از سرمایه گذاری موفق در حال اجرا شدن هستند تا به حول و قوه الهی مقدمه ای جهت توسعه صنعتی شهرستان انار باشند.

http://anar.kr.ir/images/ax/khabar/9110/sanjari2.jpg

http://anar.kr.ir/images/ax/khabar/9110/sanjari3.jpg

http://anar.kr.ir/images/ax/khabar/9110/sanjari4.jpg

http://anar.kr.ir/images/ax/khabar/9110/sanjari5.jpg

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی