جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما ، چندی است که موضوع فروش ملک شرکت های تعاونی روستایی انار  که در ابتدای بلوار ولیعصر(عج) نبش بلوار جمهوری اسلامی قرار دارد  توسط  اتحادیه رفسنجان در محافل شهر انار خبرساز شده است تا جاییکه صبح روز دوشنبه مردم انار در اعتراض به تملک این ملک توسط رفسنجان در مقابل این اتحادیه […]

IMG_0873

به گزارش انارما ، چندی است که موضوع فروش ملک شرکت های تعاونی روستایی انار  که در ابتدای بلوار ولیعصر(عج) نبش بلوار جمهوری اسلامی قرار دارد  توسط  اتحادیه رفسنجان در محافل شهر انار خبرساز شده است تا جاییکه صبح روز دوشنبه مردم انار در اعتراض به تملک این ملک توسط رفسنجان در مقابل این اتحادیه در شهر انار تجمع کردند و  خواهان حفظ این سرمایه شهرستان انار شدند.

اصل موضوع  از این قرار است که رفسنجان بر روی این ملک ادعای مالکیت کرده است و در یکی از نشریات محلی انار اخیرا آگهی فروش این ملک را با قیمت کارشناسی ۱۹۵میلیون تومان منتشر کرده و از خریداران خواسته که با اعلام مبلغ  پیشنهادی خود برای خرید این ملک تا پایان روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه سال جاری  در مزایده شرکت کنند .

پس از انتشار این آگهی به سرعت مسئولین اتحادیه شرکت های تعاونی شهرستان انار واکنش نشان داده و با پیگیری هایی که هنوز ادامه دارد ادعای مالکیت رفسنجان را بروی این ملک رد کرده اند و خواهان حفظ  این ملک برای شهرستان انار شده اند.

پوزن رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان انار  در این باره  به خبرنگار انارما گفت:در سال ۵۴ این زمین توسط فردی از اهالی شهرستان انار برای  شرکت تعاونی شهرستان انار تملک شده و چندسال بعد ، از آنجایی که اداره جهادکشاورزی وقت انار ساختمانی نداشته به صورت موقت در قسمتی از این شرکت  مستقر میشوند و این استقرار تا بعد از پیروزی  انقلاب اسلامی ادامه دارد و در سال ۱۳۵۸ جهادکشاورزی ادعای مالکیت بر ساختمان خود میکند که  شرکت های تعاونی شهر انار در اعتراض به این ادعا استشهادیه ای بر پایه مستندات تهیه میکند که طبق آن ساختمان متعلق به شرکت تعاونی انار می باشد و جهاد کشاورزی حقی در آن ندارد و جهادکشاورزی این مدت بصورت موقتی در آن بوده است و طبق رای دادگاه وقت،  مالکیت به شرکت تعاونی انار برمیگردد  اما بعد از گذشت سال ها اتحادیه شرکت های تعاونی رفسنجان بر طبق آن استشهادیه و با این ادعا که شرکت تعاونی روستایی انار در آن زمان زیرمجموعه رفسنجان بوده  مدعی میشود که ملک متعلق به رفسنجان می باشد و حالا قصد فروش ملک خود را دارد.

وی افزود: سندهای رفسنجان برای مالکیت این ملک معتبر نیست و ما مستندات معتبری داریم که حاکی از مالکیت انار است.

 

بعد از اعتراض مسئولین شهرستان انار به این ادعای اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی رفسنجان ،در اولین پیامد آن  آگهی مزایده تا مشخص شدن نتیجه قطعی و مالک اصلی لغو شده و مزایده برگزار نخواهد شد.

توضیح انارما: با توجه به مستندات اتحادیه انار می طلبد که مسئولین شهرستان انار در این زمینه همت مضاعف به خرج دهند  تا از دست رفتن این سرمایه ۲۰۰میلیون تومانی شهر انار جلوگیری شود.

آگهی مزایده اتحدیه صنف رفسنجان

 

دیدگاه کاربران

علي چهارشنبه 7 ژانویه 2015 - 7:53 ق.ظ

مسئولین باید همین الان پیگیر باشند تا چند روز دیگه بقیه ادارات هم در انار ادعای ملک نکنند

ی دلسوز چهارشنبه 7 ژانویه 2015 - 1:57 ب.ظ

قایون به ظاهر مسئول   خوابید؟ جلوی پیشرفت انار داره گرفته میشه. یه شهرستان  که چند سال از شهرستان شدنش میگذره باید فروشگاه رفاهش جمع بشه ؟؟ یعنی اینقد بی فکرین؟فروشگاه رفاهی ک سبد کالا میده بن خرید داره با هزار جور مزایای دیگه با قیمت های مناسب باید از انار جمع بشه؟ پس این انار شهرستان شد پیشرفتش کو؟ این که همش پسرفت شد . ی خورده ب فکر باشین . آقایون مسئول وقتی نمیتونین کاری بکنین لااقل برید تاخیانت نکنین….

افق چهارشنبه 7 ژانویه 2015 - 4:26 ب.ظ

در زمان تصدی اصلاح طلبان این اتفاقات معمولی است در دوران خاتمی نیز با سهل انگاری مسئولین انار زمین جهاد در لطف آباد به پایین ترین قیمت ممکن به دوست گرمابه و گلستانشان فروخته شد و حتی بابت تغییر کاربری و تفکیک این زمین حتی یک ریال پرداخت نکرد و هیچ یک از مسئولین دلسوز در این مورد اعتراض نکردند

نسیم جنوب پنج‌شنبه 8 ژانویه 2015 - 2:40 ب.ظ

باسلام وبادرود براناری وانار واین سرود
برکسانی که محبت کرده اند با فضل و جود
حق.بر حق انار را بستانند باحقیقت باغنود
ما که اسفند دود کنیم تا کور شود چشم حسود
باتشکر والسلام برشما که بهتری با هر پست وهر مقام
گر کج امد قافیه برخوان کلام را بار دیگر گام به گام
………….والسلام……………

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی