دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان به اتفاق معاونت عمرانی خود برای سومین بار به شهرستان انار عزیمت نموده و ضمن بازدید از شهرک صنعتی انار در جلسه ای باحضور مسئولین مرتبط،مدیریت کارخانجات…

به گزارش انارما، باتوجه به دعوت فرماندار انار از مهندس غفاری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان جهت رسیدگی به امورات شهرک صنعتی صبح یکشنبه ۲۸دیماه مهندس غفاری مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان به اتفاق معاونت عمرانی خود برای سومین بار به شهرستان انار عزیمت نموده و ضمن بازدید از شهرک صنعتی انار در جلسه ای باحضور مسئولین مرتبط،مدیریت کارخانجات و افرادی که تفاهم نامه مثلث توسعه داشته اند(پروژه های جدید الاحداث) شرکت نمودند.

 

 خادمی در این جلسه  خبر از افتتاح طرح های ذیل در شهرک صنعتی   داد:

موارد مطروحه عبارت بود از

– اینترنت پرسرعت واحدهای مستقر در شهرک صنعتی در دهه فجر راه اندازی خواهد شد

– ساماندهی ورودی شهرک صنعتی ،نصب تابلو ،تسطیح و آسفالت دو لاین ورودی شهرک بصورتی که عبور و مرور از زیر المان سردر صورت گیرد.

– ایجاد فضای سبز ، درختکاری و جدول گذاری و روشنایی روبروی ورودی شهرک

– احداث میدان و ایجاد فضای سبز،جدول گذاری ،درختکاری داخل میدان و همچنین جدول گذاری و درختکاری در خیابانهای اطراف و منتهی به میدان(لازم بذکر است که درختکاری در حال انجام است)

– پیگیری موضوع گازرسانی بصورت گازرسانی تولیدی و گرمایشی

– رفع مشکل خطوط تلفن که قبلا مورد اقدام قرار گرفته است

– آماده سازی و توسعه شهرک صنعتی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی