سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 7 May 2024

به گزارش انارما،بمناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش حسین ناجی مدیر آموزش و پرورش به اتفاق معاون پرورشی و کارشناس تعاون اداره از پروژه در حال احداث شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان شماره ۳ با عنوان پروژه مسکونی معلم بازدید و از نزدیک در جریان ساخت و ساز این مجتمع آپارتمانی قرار گرفتند. محمد رضا خواجه […]

به گزارش انارما،بمناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش حسین ناجی مدیر آموزش و پرورش به اتفاق معاون پرورشی و کارشناس تعاون اداره از پروژه در حال احداث شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان شماره ۳ با عنوان پروژه مسکونی معلم بازدید و از نزدیک در جریان ساخت و ساز این مجتمع آپارتمانی قرار گرفتند.
محمد رضا خواجه پور مدیر عامل مسکن فرهنگیان انار در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت : تا کنون ۲۵ میلیارد ریال در مجتمع مسکونی معلم هزینه شده است.

 

وی همچنین به تشریح عملکرد تعاونی مسکن فرهنگیان شماره ۳ انار پرداختند وا فزود عملیات احداث مجتمع مسکونی معلم در مهر ماه ۱۳۸۹ با ۴۲ واحد آپارتمانی در ۱۴ بلوک ۳ طبقه آغاز شد و در حال حاضر این واحدها در حال کاشیکاری و سفید کاری بطور همزمان می باشد . هر کدام از این واحدها ۱۷۰ متر مربع بوده که ۱۳۰متر مسکونی و ۴۰متر پارکینگ …

خواجه پور در ادامه گفت ۲۲ واحد از این ۴۲ واحد از وام مسکن مهر یهره مند بوده وما بقی از تسهیلات داخلی بانک مسکن استفاده می نمایند.

مدیر عامل تعاونی مسکن همچنین افزود تا کنون ۲۵ میلیارد ریال در این مجتمع هزینه گردیده که سهم آورده اعضا مبلغ ۲۰ میلیارد ریال می باشد.

خوجه پور در پایان ضمن تقدیر وتشکر از حضور مدیر آموزش و پرورش و هیئت همراه وهمچنین تشکر از صبر و شکیبایی اعضای تعاونی مسکن فرهنگیان ابراز امید واری کرد تا هفته دولت ( شهریور ماه ۹۴) کلیه واحدهای آپارتمانی مجتمع مسکونی بصورت تکمیل شده تحویل اعضا گردد .

 

منبع:روابط عمومی آموزش و پرورش انار

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی