شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

لذا براین مبنا دوحزب وجود دارد یک حزب الله و دیگری حزب الشیطان. بنده بر روی این دیدگاه تاکید میکنم هم جناح راست و هم جناح چپ منحرف است. مگر در فتنه سال۸۸ ندیدیم لیدر و رهبر جناح راست شد میخ و محور فتنه ۸۸ و لیدر جناح چپ یعنی محمد خاتمی با جورج سوروس…

IMG_0387

به گزارش انارما، نشست بصیرتی با موضوع مسائل اجتماعی و سیاسی روز  با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان و با حضور پرشور بسیجیان شهرستان در سالن سپاه انار برگزار شد.

بیستم بهمن ،  یادآور عملیات والفجر ۸

در این نشست حجت الاسلام حسین زاده ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: بیستم بهمن ماه سالروز عملیات افتخار آفرین  والفجر ۸ می باشد که ارتش های دنیا این عملیات را به عنوان یکی از  پیچیده ترین عملیات ها قلمداد کرده اند . وقتی صحبت از دستاور های انقلاب اسلامی می شود انصافا اگر بخواهیم این دستاورد ها را یکایک بیان کنیم در چندین جلسه و چندین کتاب نمی گنجد.

محسن زاده افزود:  اگر نسل اول انقلاب از سال ۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی  زحمات فراوانی کشیده است و ۸سال دفاع مقدس را مدیریت کرده است امروز نسل دوم ،سوم و چهارم انقلاب با همه وجودشان از انقلاب دفاع کرده اند و میکنند و این نشان از آن دارد که ملت به یاری خداوند مسیر خود را یافته و در آن حرکت میکند.

بزرگترین دستاور جمهوری اسلامی  ، نظام جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: در سطح ملی ، بزرگترین دستاور  جمهوری اسلامی ،خود نظام جمهوری اسلامی است و این نظام اینقدر عظیم است که بر طبق فتاوای مراجع تقلید تشیع ،حفاظت از انقلاب اسلامی از اهم واجبات است. براستی این اهمیت برای چیست؟۴۰۰ سال اندیشمندان غربی تلاش کردند و در این راه هزاران میلیارد دلار هزینه کردند و میلیون ها انسان را کشتند تا بشریت را به این نتیجه برسانند که دین در زندگی مردم کارایی ندارد. در چنین شرایطی مردم ایران به ندای امامشان لبیک گفتند و انقلاب اسلامی را پیروز کردند و تمام بافته های ۴۰۰ ساله شرق و غرب را نقش برآب کردند.

یکی از دلایل تنزل رتبه علمی ایران در جهان ناچیز بودن بودجه های علمی

وی افزود: رتبه علمی ایران در سال ۵۷ ، رتبه ۹۷ جهانی یعنی جزو ۹ کشور ته جدول بود،  در چنین شرایطی جمهوری اسلامی پیروز شد و امروزه به برکت نظام جمهوری اسلامی رتبه علمی ایران رتبه هفدهم جهان از بین ۱۸۰ کشور می باشد و البته این  در حالی است که رتبه ایران دوسال پیش یازدهم بوده است.حال جای سوال دارد چرا در این دوسال یعنی از سال ۹۱ تاکنون رتبه علمی ایران دودرجه تنزل پیدا کرده است و یکی از دلایلش اینست که بودجه کارهای علمی پژوهشی ایران بسیار ناچیز شده است .

عده ای سال۸۸ خواستند شعار اصلی جمهوری اسلامی را تغییر دهند

حجت الاسلام محسن زاده خاطر نشان کرد: دوشعار اساسی از ابتدای انقلاب تاکنون جزو شاخصه های انقلاب بوده و هست . یکی استقلال آزادی جمهوری اسلامی و دیگری نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی  البته در سالهای اخیر کسانی تلاش کردند این عنوان را از نظام بربایند و در سال ۸۸ عده ای شعار میدادند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران ،جمهوری ایرانی. امام (ره) تنها جایی که در رای  دادن خط دهی به ملت کردند در  در روزی بود که جمهوری اسلامی به رای گیری گذاشته شد و امام گفتند من به “جمهوری اسلامی” رای می دهم و نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.

اگر آزادی در ایران نیست پس چرا  در زمانیکه هر حزبی حاکم است حزب مقابل رای آورد؟

وی تصریح کرد: آنهایی که آزادی را در چارچوب اسلام می بینند معقتدند ایران خیلی آزاد است چرا که در انتخاب مناصب حکومت، قدرت به دست مردم است و در هر زمینه ای به هرکس که تمایل داشتند رای میدهند. در زمانی که چپی ها و اطلاح طلبان حاکم بودند از دل صندوق های رای،  اصولگرایان بیرون آمدند و در زمانیکه اصولگرایان حاکم بودند از داخل صندوق های رای اعتدال گرایان بیرون آمدند و اگر آزادی در ایران حاکم نیست چرا در زمانیکه هر حزبی حاکم است حزب مقابل رای آورد و همه اینها نشان از بودن آزادی در جمهوری اسلامی ایران دارد.

ظریف بعضی وقت ها بر خلاف اسمش زمخت کار میکند

محسن زاده با اشاره به سیاست خارجی گفت: در زمینه سیاست خارجی نه شرقی و نه غربی ما تحقق پیدا کرده است چرا که سیایت خارجی جزو سیاست های کلان است و سیاست های کلان را رهبری معظم انقلاب هدایت میکنند. علیرغم اینکه دولت ها در تاکتیک مختلف هستند و  حال اینگونه است که یک دولت اشدا علی الکفارش شدید تر میشود و دولتی دیگر فکر میکند از  قدم زدن با وزیر هتاک به پیامبر میشود مشکلات مملکت را حل کرد. وزیر خارجه ما که ظریف است بعضی وقت ها مخالف معنی اسمش زمخت کار میکند و موقعی که یک کاریکاتور توهین آمیز علیه پیامبر میکشند قدم زدن با وزیر خارجه آمریکا در شان وزیرامور خارجه ایران نیست و این را ملت ما نمی پسندد.

ایران در اوج تحریم سه ماهواره در مدار قرار داده است

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: ایران در اوج تحریم ها تاکنون سه ماهواره در مدار زمین با موشک بومی قرار داده است و اینجاست که دشمن میگوید ما در مذاکرات هسته ای باید در مورد موشک هایتان هم بحث کنیم  و رسیدن ایران به تکنولوژی ساخت موشک ماهواره بر ،  نشان از آن دارد که در دنیا فقط سه کشور اکراین ،روسیه و آمریکا از آن برخوردار می باشند که ایران به این سه کشور رسیده است.

تاکید میکنم هم جناح راست و هم جناح چپ منحرف است

وی خاطر نشان کرد: بنده هیچ وقت راستی ها و چپی ها را قبول نداشتم و مبنایم سخن امام صادق بوده که فرموده اند راستی و چپی گمراه است و ملاک صراط مستقیم می باشد و صراط مستقیم ولایت فقیه است و لذا براین مبنا دوحزب وجود دارد یک حزب الله و دیگری حزب الشیطان. بنده بر روی این دیدگاه تاکید میکنم هم جناح راست و هم جناح چپ منحرف است. مگر در فتنه سال۸۸ ندیدیم لیدر و رهبر جناح راست شد میخ و محور فتنه ۸۸ و لیدر جناح چپ یعنی محمد خاتمی با جورج سوروس یهوی برای براندازی نظام پیمان بست و بر این مبنا صراط مستقیم ولایت است ولاغیر  و اگر میخواهیم در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم باید پروانه دار حول محور ولایت بگردیم.

من غیب گو نیستم اما مذاکرات برای ما نتیجه ای نخواهد داشت چرا که خداوند در قرآن میفرماید نصاری و یهود از ما راضی نمیشوند مگر اینکه ما را به مسلک خود در بیاورند  و روزی با ما به توافق خواهند رسید که دست از ارزش های خود برداریم.

نامه رهبری به سرعت در بین جوانان اروپایی بازتاب بسیار مطلوبی داشت 

محسن زاده در پایان با اشاره به نامه رهبری به جوانان اروپایی گفت:نامه ای که اخیرا حضرت آقا برای جوانان آمریکایی نوشته اند به سرعت در بین جوانان اروپایی بازتاب بسیار مطلوبی داشت و اخباری که از کشور های آحوزه آمریکای شمالی  و کانادا به گوش میرسد حکایت از آن دارد که جوانان اروپایی از دفاتر فرهنگی و سفارت های ایران  قرآن طلب میکنند و حدود ۳۰ میلیون نسخه از قرآن مطالبه کرده اند و به فضل الهی نوید شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی به گوش میرسد و هنر ما اینست که تمام همت خود را به کار بگیریم چرا که هرچه نظام با شکوه تر باشد  نزد جهان بهتر جلوه  خواهد کرد  و در نتیجه شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی در جهان زودتر خواهد بود.

 

 

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی