شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

این نظر شاهی بود که تمامی امکانات او از مردم و سرمایه های مردم بود و این سخن نیز سخن دست پروردگان او هم بود و رزم آرا …

امام جمعه شهرستان انار در هفته وحدت

به گزارش انارما، حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان انار با تقدیر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: درود بر این ملت بزرگ که سی و ششمین سالگرد انقلاب را با شکوه بزرگ جشن گرفتند و دهان دشمنان انقلاب را بستند. دشمنانی که در آرزوی کمرنگ شدن حضور مردم در اینچنین مراسم هایی هستند..

وی افزود: ملت با حضور پرشور خود در راهپیمایی ثابت کردند که تحریم ها و فشار های اقتصادی هیچ خللی در پایبندی مردم به ارزش ها و آرمان های انقلابی وارد نکرده است.ملت ایران در سال ۵۷ علیرغم فشار  همه قدرت های بزرگ، رژیمی را که به همان اندازه که با توانایی های ملت بیگانه بود با بیگانگان آشنا بود سرنگون کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اوضاع مملکت در آن دوران گفت: محمدرضای ملعون در سال۵۴ در یک کنفرانس مطبوعاتی میگوید مردم ایران قادر به انجام هیچ کاری نیستند و مانند گوسفند می مانند و این نظر شاهی بود که تمامی امکانات او از مردم و سرمایه های مردم بود و این سخن نیز  سخن دست پروردگان او هم بود و رزم آرا نخست وزیر او در مجلس میگوید ملت ایران توانایی ساخت یک آفتابه هم ندارد و چه توقعی از این ملت دارید  که پالایشگاه بسازد.

 امام جمعه انار با اشاره به برخی دستاورد های انقلاب اسلامی گفت: صادرات نفت ایران در آن سال های رژیم پهلوی علیرغم اینکه جمعیت ایران نصف جمعیت امروز بود  دوتاسه برابر اکنون بود و تحریمی هم در آن زمان نبود اما آن روز وضع مملکت و وضع مردم چگونه بود . آن روزها چنان تولیدات کشاورزی را نابود کرده بودند که به اغرار خودشان کشاورزی داخل توانایی جواب گویی ۳۳روز کشور را داشت اما امروز با افتخار اعلام میکنیم که تولیدات کشاورزی ما بیش از ۳۰۰روز جواب گوی نیاز کشور است  و سیاست نظام به یاری خداوند و همت مسئولین  اینست که ۱۰۰صددرصد نیاز روزانه کشور را در بحش کشاورزی خودمان تامین کنیم. در سال ۵۷ تعداد پزشکان در سرار کشور ۱۵هزار بود و هرجا که میرفتیم پزشک های هندی و بنگلادشی بود و امروز بعد از  گذشت یک جنگ تحمیلی هشت ساله و با همه دشمنی ها و علیرغم تحریم ها تعداد پزشکان ما به ۱۱۱هزار نفر رسیده و نه تنها نیاز داخل را در بحث پزشکی تامین کرده ایم بلکه ما پزشک به خارج از کشور صادر مکینم.

وی در پایان تصریح کرد: ارتش ما وابستگی فراوانی  آن روزها به بیگانگان داشت و نزدیک به ۶۰هزار مستشار آمریکایی همه کاره ارتش بودند و ارتشبد های ما در مقابل یک درجه دار آمریکایی  پا می کوبید  اما امروزه ارتش ،سپاه و نیروی بسیج ما بعنوان یکی از ارتش های قدرتمند دنیاست و همه این ها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید قدر امنیت و آرامش خود را بدانیم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی