پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

امام جمعه مشهد گفت: رهبر معظم انقلاب در سال جاری ۲۱ بار درباره اقتصاد مقاومتی تذکر داده‌اند اما بازهم این مسئله نادیده گرفته شده است…

به گزارش انارما به نقل از خبرگزاری بسیج، آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد و در جمع نمازگزاران حرم رضوی تصریح کرد: شاخصه حق، رضای صدیقه کبری(س) است. در خصوص سیاست‌های متنوع، ارتباطات بین‌المللی و سیاست اقتصادی در کشور باید ببینیم آیا این‌ها براساس رضایت فاطمه(س) است یا غضب ایشان. وجود مقدس امام زمان(عج)، نماینده دارد؛ اگر در این کشور هر سیاست و جریانی با دستور و اراده رهبر معظم انقلاب مطابقت داشت، آن سیاست و جریان؛ رضایت فاطمه(س) است و هر چه برخلاف این بود غضب فاطمه(س) است.

وی ادامه داد: کارگزاران نظام بدانند سال ۹۳ به پایان رسیده است، لذا بیایند برنامه‌های خود را در این سال ارزیابی کنند که آیا براساس رضایت یا غضب فاطمه(س) بوده است و آن‌گاه سیاست خود را مطابقت دهند.

امام جمعه مشهد گفت: بنا به فرموده رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی، حرف‌های زیادی در این باره در کشور زده شده است اما باید دید مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی چه میزان در عملکرد متولیان اقتصادی پیاده و به کار گرفته شده است. رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال ۲۱ بار در خصوص اقتصاد مقاومتی تذکر دادند، اینکه هر مشکلی در کشور با به مذاکرات گره بزنیم و آن را در رضایت آمریکا ببینیم غضب فاطمه(س) است؛ زیرا فرزند فاطمه(س) از ما خواسته نگاه را به داخل بدوزیم و از بیگانگان و آمریکا قطع امید کنیم.

علم‌الهدی با اشاره به وضعیت فرهنگ در کشور گفت: در جریان فرهنگی آیا رضایت رهبری به دست آمده است؟ تا حرف می‌زنیم می‌گویند جوانان نشاط و خوشی و تفریح می‌خواهند؛ اما به چه قیمتی؟ به قیمت نابودکردن ارزش‌های دینی؟!.

وی اظهار داشت: غضب رهبری، غضب فاطمه(س) است. شما مردم از اول سال تا الان چه قدر جنس خارجی خریدید؟ چه قدر با حمایت از تولید داخل موجب قطع امید از بیگانگان و امریکا شده‌اید؟!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی