دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

وی افزود: ما از تیم مذاکره کننده و دولت محترم حمایت میکنیم اما در جبهه داخل یک خط قرمز داریم و آن هم فتنه است .مراقب باشند که در دام عناصر فتنه قرار نگیرند و اینکه بعضی از مدیران استان در کنار خود مفسدان اقتصادی و فتنه گران را داشته باشند و بگویند که اگر فلانی گفته میشود از سران فتنه است اما ما از ظرفیت او در استان استفاده میکنیم این تفکر مورد قبول برای امت حزب الله نیست …

IMG_1927

به گزارش انارما ، حجت الاسلام محسن زاده نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در یادزهمین یادوراه شهدای امینشهر ،گلشن و گلستان ابتدا ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: اصلی ترین محوری که شهدای گرانقدر پیش روی ما باز کردند ، صراط مستقیم است . شهیدان صراط مستقیم الهی را طی کردند و بر سرمنزل مقصود رسیدند .اگر منش و راه و روش شهیدان سرلوحه راه ما باشد ما هم میتوانیم بگوییم که در صراط مستقیم قرار داریم و به سر منزل مقصود خواهیم رسید.

اگر راستی شدیم منحرفیم و اگر چپی هم شدیم منحرفیم

محسن زاده در ادامه با اشاره به چگونگی شناخت صراط مستقیم گفت: در عصر غیبت امام عصر(عج) کسانی هستند که راوی حدیث و مراجع تقلید می باشند و در راس آنها مقام ولایت فقیه است که بعنوان نائب امام زمان می باشد و این همان صراط مستقیم است.راه کاملا روشن است .وقتیکه شهیدان که صراط مستقیم هستند در وصایایشان ما را به پیروی از ولایت فقیه دعوت میکنند از آن جهت است که خود این مسیر را پیموده اند به درجات رفیعی نائل گشته اند.

وی افزود: اگر در عصر غیبت و در مسیر ولایت ما ذره ای به چپ یا راست فرقی نمیکند انحراف پیدا کنیم منحرفیم .اگر راستی شدیم منحرفیم و اگر چپی شدیم منحرفیم .امام صادق (ع) می فرماید گرایش به راست و چپ ضلالت به همراه داد و اگر میخواهی گمراه نشوی تنها و تنها راهش اینست که صراط مستقیم راه ولایت ،ائمه و شهدا را بپیماییم .در دوره ما کسانی بودند که آنها را لیدر و رهبر جناح راست میدانستیم اما چه کردند در مقابل رهبری و ولایت ایستادند و کسانی را که لیدر جناح چپ میدانستیم فتنه ها درست کردند و محاربه با مردم و اسلام و امام حسین (ع) کردند  و  بیرق امام حسین و  مساجد را  آتش زدند و  اسمش را گذاشتند جریان انقلاب مخملی سبز و این نتیجه انحراف از مسیر به چپ و راست می باشد. اما مردم ما بر خلاف برخی از خواص راست و چپ در این مسیر ثابت قدم ماندند .

IMG_1924

دولت مراقب مارهای خوش خط و خال فتنه باشد

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان افزود: هفت ماهه تمام محاربین و فتنه جویان آتش نفاقشان به چشم مردم رفت اما مردم مومن تحمل کردند اما یک روز که نائب امام زمانشان از آنها مطالبه کرد که دیگر باید به این فتنه خاتمه بدهید ،این مردم که نه راستی بودند و نه چپی وارد عرصه شدند و ۹دی را آفریدند و فتنه تمام شد.

حجت الاسلام محسن زاده تصریح کرد: امروز دولت شریف و عزیز ما که بر آمده از رای مردم می باشد در عرصه سیاسی ،اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وظایف خود را دنبال می کند اما باید به یک نکته توجه داشته باشد و آن نکته مار های خوش خط و خال خزیده در سوراخ ها و همان مارهای فتنه است . نمیدانم چه اتفاقی افتاده و آنها چه فکری کرده اند که انگار آفتاب گرمی به پوستشان خورده و از سوراخ هایشان بیرون آمده اند و دوباره قصد فتنه انگیزی دارند . 

وی افزود: در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه در استان کرمان برخی از عناصر نفوذی فتنه در بدنه دولت تصویر محارب میرحسین موسوی را در دست مردم قرار میدهند و اینها همان مارهای خوش خط و خال است. مار فتنه سبز را مردم در روز ۹دی زهر نیشش را کشیدند و همین مردم مرتبا رصد میکنند که اگر این مار فتنه سبز بخواهد از سوراخش بیرون بیاید و جولان بدهد این بار مردم سر او را خواهند زد و مغزش را در دهانش متلاشی خواهند کرد .

ما از تیم مذاکره کننده و دولت محترم حمایت میکنیم اما در جبهه داخل یک خط قرمز داریم و آن هم فتنه است

محسن زاده در ادامه با اشاره به تیم مذاکره کننده ی هسته ای گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری تیم مذاکره کننده ی هسته ای  و آقای ظریف سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و انشاالله  این سربازان فقط و فقط گوششان به دهان فرمانده شان باشد ، خدای نکرده اگر لحظه ای از فرمان ولایت غفلت کنند دشمن مکار و حیله گر است و از غفلت آنها سوءاستفاده خواهد کرد و از دستاوردی که خون شهیبدان به ارمغان آورده است بهره برداری سوء خواهد کرد.

وی افزود: ما از تیم مذاکره کننده و دولت محترم حمایت میکنیم اما در جبهه داخل یک خط قرمز داریم و آن هم فتنه است .مراقب باشند که در دام عناصر فتنه قرار نگیرند و اینکه بعضی از مدیران استان در کنار خود مفسدان اقتصادی و فتنه گران را داشته باشند و بگویند که اگر فلانی گفته میشود از سران فتنه است اما ما از ظرفیت او در استان استفاده میکنیم این تفکر مورد قبول برای امت حزب الله نیست و این با منش دولت تدبیر و امید ،دولت اعتدال سازگاری ندارد. در دیپلماسی خارجی هم آن چیزی که برای ما شاخص است گفتمان ولایت و حفظ عزت جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله افزود:اگر ما در مذاکراتمان بگوییم که میخواهیم نتیجه ی برد ،برد را رقم بزنیم این تفکر با قرآن همخوانی ندارد و اینکه ما بخواهیم در عین روز بودن شب هم باشد این محال است و این محال از نظر قرآن که میگوید (هرگز یهودیان و مسیحیان از دست ما راضی نخواهند شد جز اینکه ما راه و روش مورد نظر آنها را طی کنیم)محال است و آمریکایی ها زمانی از دست ما راضی میشوند که ما نوکر آنها و سربازان صهیونیسم شویم  و اگر ما بخواهیم بر عزت و  عظمت خود ثابت قدم بمانیم آنها راضی نخواهند شد .

حجت الاسلام محسن زاده در پایان گفت:پس راه چیست؟ راه اینست که در سیاست خارجی نگاه دولت مردان ما به داخل و به پشتوانه مردم ولایت مدار و جوانانی که با اراده خود میتوانند در هر زمینه ای کارآمد باشند  باشد.

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی یکشنبه 8 مارس 2015 - 7:21 ق.ظ

سلام من فکر می کنم شما خیلی بیکارید

نام و نام خانوادگی یکشنبه 8 مارس 2015 - 1:03 ب.ظ

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله افزود:اگر ما در مذاکراتمان بگوییم که میخواهیم نتیجه ی برد ،برد را رقم بزنیم این تفکر با قرآن همخوانی ندارد و اینکه ما بخواهیم در عین روز بودن شب هم باشد این محال است و این محال از نظر قرآن که میگوید (هرگز یهودیان و مسیحیان از دست ما راضی نخواهند شد جز اینکه ما راه و روش مورد نظر آنها را طی کنیم)محال است و آمریکایی ها زمانی از دست ما راضی میشوند که ما نوکر آنها و سربازان صهیونیسم شویم و اگر ما بخواهیم بر عزت و عظمت خود ثابت قدم بمانیم آنها راضی نخواهند شد .آقای محسن زاده محترم اولا که همان پیامبری که این آیات الهی را به مردم ابلاغ کرد صلح حدبیه را هم با آن شرایطی که می دانید پذیرفت دوما شما ۷سال است که ازتوهین به عاشورا وعزاداران امام حسین یاد میکنید اگر توهین به عزا وعزا داری جرم استچرا درباره آنهایی که شب عاشورای ۸۸ باگذر از دهها پست ایست وبازرسی جماران به حسینیه جماران محل بیت امام خمینی حمله کردند وعزاداری شب عاشورا را بهم ریختند وعزادران را با مهر نماز و…متفرق نمودند ومجلس را بهم زدند چیزی نمی گوئید مردم اگاهند ونتیجه آنرا سال قبل دیدید بازهم باور ندارید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی