دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

شهرستان انار تنها ناحیه ای در کل استان کرمان است که رزمایش دفاع شهری را در سطح شهر انار برگزار می کند…

سرهنگ اسماعیل زاده در جمه گردان های الی بیت المقدس

به گزارش انارما، رزمایش “محمدرسول الله”  گردان های الی بیت المقدس با محوریت  دفاع از کوی و برزن (مبارزه با اغتشاشگران ) از صبح امروز  پنجشنبه همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور بسیجیان شهرستان انار در مهدیه امامزاده محمدصالح (ع) آغاز شد.

ظهر امروز سرهنگ اسماعیل زاده فرمانده ناحیه سپاه شهرستان انار در نطقی کوتاه در جمع بسیجیان نمازگزار ، از آنها  خواست که تمامی مراحل و آموزش های این رزمایش را جدی دنبال کنند .

وی در ادامه با انتقاد از کسانی که اینگونه رزمایش ها را غیرلازم میدانند گفت: برخی میگویند چه نیاز است که در فضای کوچکی همچون شهر انار اینگونه رزمایش ها در سطح شهر برگزار شود . در پاسخ به چنین افرادی باید گفت حقیقت اینست که دشمن بر تمامی مناطق کشور حتی شهرهای کوچکی مانند انار هم برنامه ریزی کرده و منتظر است ببیند که بسیجیان در مقابله با آشوب و اغتشاش احتمالی در سطح شهر چگونه عمل خواهند کرد.

سرهنگ اسماعیل زاده افزود: در فتنه سال۸۸ هم هنگامیکه در تهران در جریان اردوکشی های خیابانی فتنه گران ، به برخی از پایگاه های حوزه مقاومت و برخی مساجد حمله شد و تعدادی از بسیجیان به شهادت رسیدند  عده ای می گفتند چیز مهمی نیست و فتنه ای رخ نداده است و دید خیلی سهل انگارانه نسبت به این فتنه بزرگ داشتند.  در واقع عملکرد منسجم شما بسیجیان در این رزمایش به کسانیکه از روی ناآگاهی میگویند فتنه ای رخ نداده است و این ساخته و پرداخته خودشان هست ثابت خواهد کرد که ما بسیجیان در صورت کوچکترین تحرک دشمن در پایه ریزی فتنه ای جدید در دفاع از ارزش های انقلابی و  دفاع از شهر و دیار خود بصورت منسجم و یکپارچه با عزمی راسخ در مقابل دشمن ظاهر خواهیم شد.

فرمانده ناحیه سپاه انار در پایان اعلام کرد:شهرستان انار تنها ناحیه ای در کل استان کرمان است که  رزمایش دفاع شهری را در سطح شهر انار برگزار می کند.

دیدگاه کاربران

کشاورز جمعه 13 مارس 2015 - 11:12 ق.ظ

با سلام این دشمن که می گویید تا حالا هرکار دلش خواسته تو این دهه توسط کسانی که قطعنامه ها را کاغذ پاره میدانستند انجام دادند.وشماها از ایشان حمایت کردید ید. نادانان داخلی به مراتب بدتر از اجنبی بودند.
مردم از شعار خسته شدند. گرون شدن پنیر هم تقصیر فتنه ۸۸ است.

من شکم پرست نیستم جمعه 13 مارس 2015 - 2:02 ب.ظ

با عرض سلام
من واقعأ نمیدونم چرا تا یک شخصیتی در نقش دفاع از ارزش های انقلاب اسلامیمون برمیاد
عده ای فقط میگن برو فکر نون باش. اینا نون توش نیست. گرانی و خرج ها….
واقعأ برای همگیتون متاسفم یعنی واقعأ ملت انقد شکم پرستن
اینکه ما تمام عقاید و اررش هامونو ب بهای تکه نانی بفروشیم منطقیه؟؟؟؟؟

من واقع نگر هستم جمعه 13 مارس 2015 - 2:45 ب.ظ

عزیز دل برادر وقتی دنبال ارزشها باشیم همه چیز سر جای خودش باشد. فساد هی میلیارد ی هم تقصیر فتنه است. شما افراد بیکاری هستید که صبح تا عصر دنبال جلسه و راهپیمایی هستید. ارزشها وقتی دارای اهمیت پیدا می کند که به قرآن عمل شود. نه فقط خوانده شود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی