چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت:نمایندگان مجلس از قاضی شجاع و دلیر پرونده مهدی هاشمی که دل خانواده شهدا و مستضعفان را شاد کرد تشکر می کنیم و امیدواریم خداوند به وی جزای خیر دهد.

حجت السلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به صدور حکم مهدی هاشمی از سوی قوه قضائیه اظهار داشت: دشمن همواره تلاش میکرد تا به نوعی القاء کند که فرزندان مسئولان در صورت تخلف محاکمه نمی شوند ولی صدور حکم مهدی هاشمی نشان داد که این طور نیست.

 

وی با تاکید بر اینکه صدور حکم این آقازاده به دلهای مردم امید داد، افزود : صدور این حکم نشان داد که جمهوری اسلامی با هیچ کس تعارف ندارد و هر کسی که تخلف کند به سزای عمل خواهد رسید.

حسینی ادامه داد: نمایندگان مجلس از قاضی شجاع و دلیر پرونده مهدی هاشمی که دل خانواده شهدا  و مستضعفان را شاد کرد تشکر می کنیم و امیدواریم خداوند به وی جزای خیر دهد.

وی با بیان اینکه مجلس به طور همه جانبه از قوه قضائیه حمایت خواهد کرد، اظهار داشت: انشاالله در تجدید نظر هم قوه قضائیه با همین قاطعیت حکم را تایید کند.

این نماینده مجلس در پایان گفت : صدور حکم مهدی هاشمی عیدی قوه قضائیه به مردم بود و انشاالله شاهد ادامه مبارزه با مفاسد از سوی قوه قضائیه خواهیم بود.

دیدگاه کاربران

جانباز دوشنبه 16 مارس 2015 - 7:24 ق.ظ

اگر چه هنوز رای مشخص نیست اما به کوری چشم پایداری ها آنقدر هم مهم نیست چون آنها درنظر داشتند حداقل حکم اعدام باشد ویا بگفته رسایی حداقل ۱۵۰ سال زندان حال بسوزید وبسازید …

رمصون دوشنبه 16 مارس 2015 - 9:07 ق.ظ

سلام عیدی واقعی به مردم وقتی است که هزینه های کمر شکن مردم را کم کنید. راست میگوید برادران قاچاقچی را بگیرید. یا اون ۱۷۰ نماینده که از رحیمی پول گرفتند را معرفی کنید.

ناشناس دوشنبه 16 مارس 2015 - 11:52 ق.ظ

اگر من نوعی هم این جرم های سنگین علیه ملت و کشور و انقلاب مرتکب می شدم حکمم همین بود!!!! یا اعدام؟ (آقازاده است دیگر!!!)

حسین دوشنبه 16 مارس 2015 - 12:13 ب.ظ

مگر جرم م ه فقط جرایم اقتصادی بوده؟ پس فتنه ۸۸ چی میشه؟ موبایلها بخاطر فعالیتهای ضدامنیتی عمه خدا بیامرز بنده لابد قطع شده بود، انگار نه انگار تو این مملکت آدم زنده رو آتش زند انگار نه انگار روز عاشورا اون افتضاح رو بار آوردند! یعنی اگر امام زمان هم بیان این حکم رو طبق عدالت درست میدانند؟!

واقعا که دوشنبه 16 مارس 2015 - 1:17 ب.ظ

۱۵سال چیه با کارایی که اون کرده ۱۵ سال هیچی نیست براش .چه عیدی به مردم دادن اگر نمیگفتن سنگین تر بود. تازه از کجا معلوم که همه حبسش رو بکشه هرچند زندان برای این اقازاده ها مثل خونه میمونه هه

دزدگیر‌ دوشنبه 16 مارس 2015 - 9:28 ب.ظ

به نظرم عیدی قوه قضاییه به م ه بود تا به مردم.با این کارایی که ایشان کرده بود هرکس دیگری بود حکمش اعدام بود و حق هم همین بود که اعدام بشه.

ح-ا-ا دوشنبه 16 مارس 2015 - 10:28 ب.ظ

اگه واقعیت داره که جوابگوباشه اگه هم نیست تاخونه آخرمیره ولی عملیاتی نمیشه.تهمت فتنه۸۸ رو قبول ندارم/

بهنام چهارشنبه 18 مارس 2015 - 11:10 ق.ظ

آیا کسی که جاسوسی میکند ، بیت المال شیعیان امام زمان را می دزدد ،از این پول برای براندازی نظام اسلامی وضربه زدن به رهبری که جانشین امام زمان است استفاده میکند .آیا این فرد مفسد نیست آیا کمتر از اعدام حقش بود؟؟؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی