دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

رحماندوست مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان انار در مصاحبه با انارما گفت: در آستانه عید نوروز تعداد ۳۰۰ بسته سبد کالایی شامل کالاهای اساسی به ارزش ۷۰هزار تومان و جمعا به ارزش ۲۱میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان انار اهدا گردید…

IMG_3191

به گزارش انارما ، رحماندوست مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان انار در مصاحبه با انارما گفت: در آستانه عید نوروز تعداد ۳۰۰ بسته سبد کالایی شامل کالاهای اساسی به ارزش ۷۰هزار تومان و جمعا به ارزش ۲۱میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان انار اهدا گردید.

وی افزود: اعتبار این امر خیر از محل کمک های اهدایی مردم در جشن نیکوکاری و کمک های خیرین بزرگوار و تعدادی از اصناف انار تامین شده است.

مسئول کمیته امداد شهرستان انار در ادامه گفت: شورای شهر امینشهر تعداد ۳۰ بسته سبدکالای غذایی به ارزش یک میلیون و دویست هزار تومان به مددجویان این شهر اهدا کرده است. علاوه بر این ، در هفته آخر سال حجت الاسلام فلاحی امام جمعه امینشهر به دیدار تعدادی از مددجویان و بیماران  تحت پوشش کمیته امداد امینشهر و روستاهای اطراف رفت و تعدادی سبد کالا و هدایای نقدی دیگر به این عزیزان اهدا نمود.

رحماندوست در پایان از تمامی خیرین بزرگوار شهرستان انار که در این امر خیر سهیم بودند صمیمانه تشکر کرد.

IMG_3196

IMG_3194

IMG_3202

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی