جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما، اولین جلسه شورای اداری شهرستان انار در سال ۹۴ برگزار شد. در این جلسه احمد میرزایی رئیس شورای شهر انتقاداتی از نهاد های مختلف شهر انار داشت که البته در اکثر زمینه ها با پاسخ های قانع کننده ای همراه بود. وی در ابتدا با انتقاد از گرانی قیمت میوه توزیع شده […]

IMG_1129

به گزارش انارما، اولین جلسه شورای اداری شهرستان انار در سال ۹۴ برگزار شد. در این جلسه احمد میرزایی رئیس شورای شهر انتقاداتی از نهاد های مختلف شهر انار داشت که البته در اکثر زمینه ها با پاسخ های قانع کننده ای همراه بود.

وی در ابتدا با انتقاد از گرانی قیمت میوه توزیع شده در ایام عید در شهر انار گفت: میوه ای که در ایام عید در شهر توزیع شد نسبت به قیمت پیش بینی شده هم گران تر و هم کمتر بود و نیازمردم را بطور کامل تامین نکرد.

 در پاسخ به این انتقاد محی الدینی رئیس اتاق اصناف با اشاره به کمتر بودن سهمیه اختصاص یافته میوه به شهر انار نسبت به مقدار پیش بینی شده گفت:در ابتدا قرار بود ۷۰تن میوه به شهر انار اختصاص یابد که بنابه دلایلی این میزان به ۲۰تن کاهش یافت و همین موضوع باعث شد تقاضا بر ذخیره میوه پیشی بگیرد.

احمد میرزایی در ادامه جلسه از چرایی افزایش فروش نان در مغازه های انار انتقاد کرد و گفت: چرا نانوایان در ساعات قبل از پایان پخت خود تعداد زیادی نان خود را برای فروش به مغازه ها میبرند تا مردم مجبور شوند نان را گران تر بخرند.

علیزاده معاون فرماندار در پاسخ به این سوال گفت: یکی از سیاست های دولت که در آینده اجرا خواهد شد  بحث آزاد بودن پخت نانوایی هاست یعنی نانوایان آرد را به قیمت آزاد بخرند و بر طبق نیاز مردم به قیمت دلخواه بفروشند که البته در این زمینه و فروختن نان در مغازه ها از یک نظر دیگر مردم در زمینه تهیه نان راحت تر خواهند بود.

رئیس شورای شهر انار در قسمتی دیگر از وضعیت ورزش انار انتقاد کرد و اوضاع فعلی ورزش و بخصوص فوتبال انار را نابسمان دانست که خواجه پور قول مساعد داد در این زمینه و رفع مشکلات ورزشی جلسه ای با حضور همه هیئات ورزشی انار برگزار شود و زمینه حلسه اختصاصی با رئیس اداره ورزش و جوانان استان کرمان در آینده ای نزدیک فراهم شود.

*تصویر اسلاید آرشیوی است

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی دوشنبه 6 آوریل 2015 - 5:33 ب.ظ

آقای محی الدینی توضیح ندادند که چرا سهمیه ذخیره ۷۰ تنی میوه انار به ۲۰ تن کاهش یافته است؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی