جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

متاسفانه گاهی در خلال حب و بغض های سیاسی و حزبی می شنویم که دستاورد های عظیم هسته ای که کشور ما را در ردیف هشتمین کشور صاحب این فناوری قرار داده است برخی زیر سوال می برند…

امام جمعه شهرستان انار بیان کرد

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته  گفت: خسته نباشید به هیئت دیپلماسی کشورمان میگویم که واقعا در این چندماه از  جان خود گذشتند و گذاشتند .
وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع مداحان  گفت:حضرت آقا فرمودند که هنوز چیز خاصی  در مذاکرات اتفاق نیفتاده است. متاسفانه گاهی برخی مسئولین ما عجله میکنند و در همین بحث مذاکرات چنان هیاهویی از سوی برخی مسئولین در کشور به راه افتاد که انگار معجزه شده است . خدا میداند که مسائلی که بنده میگویم از روی حب و بغض های خطی و سیاسی نیست چرا که ما در خارج از کشور دشمنانی داریم دقیق و نکته سنج. وقتی که روی یک قضیه این چنین مانور بدهیم ، نتیجه  این میشود که هیئت حاکمه آمریکا در هفته قبل اعلام کرد که مسئولین ایران میخواهند این مذاکرات را به ملتشان بفروشند و از آن استفاده تبلیغاتی کنند.

ابراهیمی تصریح کرد:نباید ما به گونه ای عمل کنیم که دشمن فکر کند ما به این مذاکرات محتاجیم و اگر این مذاکرات نتیجه ندهد  ما بیچاره ایم و واقعا هم اینجوری نیست و حتی اگر به نتیجه برسد قرار نیست معجزه ای رخ دهد. ما باید دست روی زانوی خودمان بگذاریم و با اتکا به توانایی خودمان کشور را اداره کنیم چنانچه در این سی و چند سال بعد از انقلاب تحریم بودیم.

وی افزود: متاسفانه گاهی در خلال حب و بغض های سیاسی و حزبی می شنویم که دستاورد های عظیم هسته ای که کشور ما را در ردیف هشتمین کشور صاحب این فناوری قرار داده است برخی زیر سوال می برند و   آن را کوچک می شمارند و میگویند کار خاصی در این زمینه نشده است همانگونه حضرت آقا فرمودند نباید دستاورد های عظیم هسته ای را کوچک بشماریم.

امام جمعه انار در ادامه  با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند  مسئولین در مذاکرات عجله نکنند گفت: متاسفانه برخی در رسیدن به توافق نهایی عجله دارند و عجله آن ها بخاطر این نیست که گرهی از مملکت باز شود بلکه بخاطر مسائل تبلیغاتی انتخابات پیش رو است. دولت باید بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از نظرات منتقدین استفاده کند و رعایت این موضوع از سوی دولت  لازمه ی همدلی و همزبانی  است. مردم باید از مسائلی که در مذاکرات رد و بدل میشود مطلع باشند چرا  که اولین پله فلاکت و بدختبی دولت ها بیگانگی با مردم است.چنانکه دیدیم رژیم پهلوی از آنجا که با مردم خود بیگانه بود دوام نیاورد.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان با اشاره به حملات اخیر رژیم سعودی به یمن گفت: اسرائیل که به قول غربی ها دومین ارتش قدرتمند جهان را دارد در مقابل مردم غزه که در یک باریکه هستند شکست خورد حال عربستان پوشالی  که آب خوردنش را محتاج دیگران است میخواهد با مردم یمن که همگی شان عاشق علی(ع) هستند مقابله کند . مطمئنا همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند عربستان بینی اش در یمن به خاک مالیده خواهد شد.

 

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی شنبه 11 آوریل 2015 - 1:57 ب.ظ

نه که حالا شماها صرفاً *فی سبیل الله* مذکرات را نقد می کنید!!!

نام و نام خانوادگی شنبه 11 آوریل 2015 - 2:11 ب.ظ

فقط مونده که بگویند:
متأسفانه در مورد همین مذاکرات از سوی برخی از مسئولین چنان هیاهویی به راه افتاد که انگار خدای ناکرده جوانان مِنبعد مجبورند برای امرار و معاش و کسب و کار و تهیه خانه و خودرو و جهیزیه و.. کلیه بفروشند و وارد بعضی از شغل های نامتعارف بشوند.. نه عزیزان مملکت ما به لطف مسئولین در آرامش کامل بسر می برد و اصلا چه کسی گفته که ما مشکل داریم؟؟بی ناموسی داریم؟طلاق عاطفی داریم؟سنِ پایین در مصرف مواد داریم؟؟ مملکت نیاز به مذاکره و رفع تحریم ندارد!تحریم ها کاغذ پاره ایی بیش نبوده و نیستند!ما نیاز به صانطرفیوج داریم که سفره را رنگین و معده را سَبک می کند..اصلا هر چی ما بگیم همون رو رهبری فرموده اند.

ح-ا-ا شنبه 11 آوریل 2015 - 2:55 ب.ظ

ممنون

نام و نام خانوادگی شنبه 11 آوریل 2015 - 3:32 ب.ظ

دمت گرم حرف دلمون زدیم
کار به جای رسیده هر کس نا کسی میگه ((آقا گفته:))فلان فلان
این یعنی استفاده ابزار از رهبر زنده .ماکه رشتمون الهیات نیس خدا میداند پیامبر چی گفته چی به خورد ما دادن
رهبر چند سال پیش فرمودن:خطبه نماز جمعه بیشتر از ۲۰ دقیقه نشه ………

نام و نام خانوادگی یکشنبه 12 آوریل 2015 - 12:57 ق.ظ

لایک داری

فرهنگی یکشنبه 12 آوریل 2015 - 1:39 ب.ظ

این میگه که نمیدونم کیه و داره اینجور جامعه ایرانی را سیاه نمایی میکنه احتمالا اتفاقات و احوال خانواده خودش را با جامعه ایرانی که چشم دشمنان اسلام روی دبدنش را ندارند اشتباه گرفته نه برادر کافر همه را به کیش خود پندارد – آنچه در توبره خود داری در توبره دیگران نیست – چشمت رو باز کن بعضیا برای یک شکم سیر حاضضرند همه عزت خودشون رو بفروشند

نعمت عقل یکشنبه 12 آوریل 2015 - 1:51 ب.ظ

عقل هم نعمت خوبی است لازم نیست کلیه ات رو بفروشی یه کمی غیرت کار داشته باشی زندگیت اداره میشه

برو کار میکن نگو چست کار که تا کلیه ات را ندی در بهار

برو کار میکن نگو چست کار نگو تحریم ها کرده ما را بیکار

برو کار میکن نگو چست کار که بی غیرتی گر بگی نیست کار

نام و نام خانوادگی دوشنبه 13 آوریل 2015 - 6:41 ق.ظ

داری میگی بعضیا…
از نظر شما جامعه که همشون از *بعضیا* تشکیل نشده؟؟اونوقت تکلیف *غیرِبعضی ها*چیست؟؟؟وظیفه حکومت در قبال آن *غیربعضیا* چیست همه که مثل شما قوی اراده و بافکر و غیرت نیستند که…شمام که این قدر اهل ایمان و قوی ایمان هستید بد نیست که *بعضی*مواقع همه را به کیش خود نپنداری.

نام و نام خانوادگی دوشنبه 13 آوریل 2015 - 6:48 ق.ظ

*نعمت عقل*سلام
شعر گفتن در زمانه ما از راحتترین و سهل الوصولترین راهها جهت به خواب رفتن خودمان و گاهاً خواب کردن دیگران است.متآسفانه بی غیرت شمردن دیگران و پاک کردن صورت مسئله(که هیشکی کلیه نمی فروشه + اصلا مشکلی نیست +اینها تبلیغات استعماره+ و..) است که مملکت و ملت جهت لغو چند کاغذپاره که اصلا هم تأثیری در اقتصاد و فرهنگ و.. نداشته، این چنین به جان هم بیافتند.
کارهرکس نیست خرمن کوفتن..

سلام دوشنبه 13 آوریل 2015 - 1:45 ب.ظ

آقای رفسنجانی به خاطر خودتان بس کنید لطفا!
اینکه شما هنوز از اتفاقات سال ۸۴، ناراحت هستید خوب نیست. و فکر می‌کنید محق همیشگی تاریخ این مملکت هستید، به صواب نزدیک نیست.

طی این حدود دو سالی که دولت یازدهم روی کار آمده است، الحمدلله این فرصت را یافته‌اید که در هر همایش و مراسم باربط و بی‌ربطی، پشت تریبون بنشینید و ناراحتی‌های گذشته را به نوعی جبران کنید. اما این روند قرار است تا کجا ادامه یابد. باور کنید که این عمل، گذشته و حال و آینده شما را زیر سوال می‌برد. باور کنید، تاریخ این مملکت قضاوتی آنچه شما می‌خواهید را نخواهد کرد.

جناب‌عالی در مراسم بزرگداشت بانوی انقلاب اسلامی خانم خدیجه ثقفی، باز هم سخنانی بر زبان رانده‌اید که جای نگرانی دارد. نگرانی از یک فراموشی خدای ناکرده خودخواسته.
اینکه یادگاران حاج احمدآقا در زمینه حفظ آثار امام(ره) تلاش می‌کنند، برکسی پوشیده نیست. اما یادتان باشد که در هرجایی ممکن است انحراف یا زمینه آن فراهم شود. یادمان نرفته است که در روزهایی که فتنه‌گران به امام، آرمان‌ها و دستاوردهای ایشان تاختند، عده‌ای روزه سکوت گرفته بودند. یادمان نرفته است که برخی‌ها (متاسفانه در همین موسسه حفظ آثار امام) جلوی انواع توهین‌ها به روز قدس، ولایت فقیه، آرمان فلسطین، روز مبارزه با استکبار، جمهوری اسلامی و… سکوت کردند اما وقتی رسانه ملی به پخش این جسارت‌ها پرداخت تا ذهن خواب مانده برخی‌ها را بیدار کند، وقتی با مرور بیانات آن عزیز سفر کرده، خواست به برخی‌ها شاخص انقلاب و امام را نشان دهد، از همین موسسه چه فریادها که بلند نشد.

متاسفانه شما هم شبیه برخی‌ها سخن می‌گویید. یک واژه‌ای به اسم «دلواپس» یافته‌اید تا بر هر منتقدی یا کسی که کوچک‌ترین اختلاف نظری با شما دارد بتازید. متاسفیم که برخی‌ها علی‌رغم تاکید رهبری مبنی بر «دلواپس بودن جرم نیست»‌ همچنان از این حربه استفاده می‌کنید تا دهان منتقدان را ببندید. متاسفیم که صدای منتقد و حتی مخالف شنیدن را برنمی‌تابید.

یادمان نمی‌رود که اتفاقا امام(ره) هم نگران و دلواپس موضوعاتی بود که امروزه خیلی از یاران و نزدیکان ایشان از یاد برده‌اند. قطعا ما هم با این جمله شما که «اگر راه امام منحرف شود خطرات بسیاری ایجاد خواهد شد و گرچه امروز اسناد صوتی و تصویری بسیاری از امام خمینی‌(ره) داریم اما باید در جلوگیری از تحریف آن‌ها کوشا باشیم» کاملا موافقیم، اما چه کنیم که متاسفانه بعضی اوقات این تحریفات را کسانی رقم می‌زنند و در ذهن مردم شبهه ایجاد می‌کنند که اتفاقا محضر آن بزرگوار را درک کرده‌اند.

امام خمینی آمد تا به همه دنیا اثبات کند که می‌توان حکومتی اسلامی و به پشتوانه مردم داشت. همان جمهوری اسلامی که برخی‌ها در سال ۸۸ به دنبال تغییرش بودند و البته به فضل خدا ناکام بودند و البته که افرادی هم سکوت کرده بودند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی