شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

خانم خادمی مشاور امور بانوان و خانواده از طرح آموزشی بهبافی قالی بازدید و در جریان کیفیت آموزشی آن قرار گرفتند…

بازدید خانم فرماندار از کارگاه آموزش قالی بافی

به گزارش انارما ، خانم خادمی مشاور امور بانوان و خانواده از طرح آموزشی بهبافی قالی بازدید و در جریان کیفیت آموزشی آن قرار گرفتند.

وی در حاشیه این بازدید گفت: این دومین دوره آموزشی بهبافی قالی می باشد که جهت بالابردن اطلاعات قالیبافان باحضور ۴۰ نفر از قالیبافان شهرستان انار برگزار گردید و از کلیه مسئولین و دست اندرکاران طرح مذکور که همکاری داشتند  تشکر و سپاسگزاریمی نمایم.

وی در ادامه گفت: باتوجه به اهمیت فرش دستباف باید از طریق توانمند سازی مهارت آموزی ایجاد شغل و خود کفایی با راه اندازی کارگاه های قالیبافی نسبت به ترویج و رشد این صنعت که یکی از ضروریات است اهتمام ورزید. با وجود اتحادیه فرش و کارگاه های قالی بافی وبافندگان متعدد در شهرستان نشان از ظرفیت این منطقه برای این صنعت است که در حال پیگیری هستیم با همت و کمک اتحادیه فرش و ارگانها  ۲ پیشنهاد فرماندار محترم را که از اهمیت خاصی برخوردار است را اجرایی نمائیم.

http://anar.kr.ir/images/ax/khabar/941/ghali.jpg

http://anar.kr.ir/images/ax/khabar/942/ghali1.jpg

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی