جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

هنگام ورود روحانی به شهر شیراز، تیم حفاظت روحانی با تعدادی از دانشجویان درگیر و برخی از آنها را دستگیر کردند.

به گزارش انارما به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، صبح دیروز هنگام ورود کاروان دولت به شیراز، تیم حفاظت روحانی حاشیه هایی را برای تعدادی از دانشجویان حاضر در مراسم استقبال از روحانی به وجود آوردند.

در همین راستا تعدادی از دانشجویان که پلاکاردهایی با مضمون انتشار فکت شیت ایرانی در دست داشتند، در حد فاصل چهارراه شاهزاده قاسم تا حرم شاهچراغ به استقبال روحانی رفتند.

در همین حین هنگام ورود روحانی به این مسیر، تیم حفاظت روحانی با انتقاد از این اقدام دانشجویان، پلاکاردهای آنها را پاره کرده و و پس از درگیر شدن با آنها برخی از دانشجویان را ضرب و شتم کردند.

در ادامه این درگیری، ها تعدادی از دانشجویان بازداشت شده و بقیه دانشجویان را متفرق کردند.

دیدگاه کاربران

523 پنج‌شنبه 30 آوریل 2015 - 7:42 ق.ظ

نامردها این خبر از سایت خودتان بخوانید وانصاف داشته باشید
تکذیب درگیری محافظان روحانی با دانشجویان
به گزارش پایگاه ۵۹۸، یک مقام مسوول در روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری ضمن اعلام این مطلب در گفت و گو با ایرنا با اشاره به استقبال کم نظیر مردم آگاه و شریف استان فارس و شهر شیراز از رییس جمهوری و هیات همراه در شانزدهمین سفر استانی، افزود: حضور گرم مردم فارس نمادی روشن از هوشمندی، همچنین همدلی و همراهی مردم سلحشور این خطه با خدمتگزاران خود در قوه مجریه است.

وی ادامه داد: چند نفر در میان انبوه مردم استقبال کننده شعارهایی سردادند و میان خود آنان و برخی حاضران نیز مشاجراتی در گرفت، اما مداخله و درگیری تیم حفاظت رییس جمهوری کذب محض است.

وی تاکید کرد: هیچ کسی و از جمله دانشجویان عزیز دستگیر نشده و یا مورد ضرب و شتم قرار نگرفته اند.

2 سه‌شنبه 29 سپتامبر 2015 - 10:40 ق.ظ

اخیییییییییی تو که راس میگی

حمید قلندری سه‌شنبه 20 اکتبر 2015 - 7:54 ب.ظ

نه اینکه اقای دکتر برا ی مردم خدمت کرده و کار کرده که به استقبالشم برن ….بجز گرونی و تورم فعلا هیچی نداشته …….اصلا درگیری نبوده هوا خوبه همه چی آرومه خخخخخخ

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی