شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

تصویرتان در کنار بحث و تبادل نظر و سوال جواب قرار دهید

سلام و درود خدمت کاربران محترم انار ما

تلاش ما بر این است تا با هدف ارتقاء سطح علمی ایرانیان و بومی سازی هرچه بیشتر علوم رایانه ای در زمینه های عمومی ، تخصصی و  آموزشی ، با همکاری شما کاریران اناری و متخصصین مجرب در این نوع حوزه که با  ارائه مقالات جامع ، بدیع و کاربردی مربوط به این سرویس از طریق رایانامه و لینک ارسال خبر برای ما ارسال می کنید،باعث شود تا بخشی از رسالت حقیقی و ارتقاء سطح علمی هموطنان به سرانجام برسد؛باشد که شاهد اهتزار پرچم زیبای کشورمان بر بلندای قله های پیشرفت باشیم.

حال در این قسمت از سرویس آنلاین به آموزش قرار دادن گراواتار میپردازیم؛

حتما تا بحال برایتان پیش امده که در جایی نظر داده باشین و در مقابل نظرات بعضی از افراد تصویرشون رو هم مشاهده کرده باشین، اما مقابل نظر شما تصاویری مانند تصاویر زیر رو نشون داده باشه :no-avatar

و حتما شما هم با تعجب فکر کردین که آیا این افراد در این وب سایت عضو هستند!!!؟    جواب منفی است!

” گراواتار و یا آواتار به تصاویری گفته میشود که یک شخص در اینترنت و به خصوص در فروم های گفتگو (که محل بحث و تبادل نظر و سوال جواب است) به عنوان عکس خود استفاده می‌کند.”

اما حالا باید چکار کنیم؟ فقط کافیست در این وبسایت که رایگان هم است عضو شوید و برای خود آواتار داشته باشید!

مراحل رو من برای شما دوستان توضیح خواهم داد و شما با صرف وقت کمتر از ۵ دقیقه میتوانید این فرآیند را تکمیل و از این به بعد در هر وبلاگی که نظر خود را نوشتید عکستان به صورت خودکار نمایش داده شود.

اما موضوع بحث ما مشکلات کاربران ایرانی در استفاده از سرویس gravatar.com است، دسترسی کاربران ایرانی به این وب سایت با سرعت کم امکان پذیر است،از آنجایی که کاربران ایرانی هیچ محدودیتی رو برنمی تابند برای حل این مشکل و ایجاد یک جایگزین مناسب برای سایت gravatar.com عده ای از دوستان خوش ذوق هموطن اقدام به راه اندازی سرویس کاملا ایرانی Chehrak کرده اند. این سرویس با عملکرد مشابه و حتی بهتر از گراواتار به کاربران این امکان را میدهد تا در سایت chehrak.com عضو شوند و با وارد نمودن ایمیل (رایانامه) خود و انتخاب کردن تصویر دلخواه آن ایمیل را با تصویر مربوطه هماهنگ نمایند.

مطالب رو  خیلی ساده و روان به همراه تصویر توضیح دادم تا اگه کسی زیاد آشنایی نداره هم بتونه استفاده کنه

۱- ابتدا وارد وب سایت Chehrak.com شوید.

Untitled

۲- در ادامه  برای ثبت نام بر روی گزینه عضویت کلیک می کنیم.

Untitled3

۳- در صفحه باز شده آدرس ایمیل خود و “رمزعبور به دلخواه” را وارد کرده و بر روی ذخیره کلیک نمائید.در این قسمت یک ایمیل برای شما ارسال می شود، که باید روی لینکی که در متن ایمیل است کلیک کنید، این کار به خاطر این است که سایت چهرک مطمئن شود که  آدرس ایمیل به شما تعلق دارد.

Untitled4

۴ – وقتی روی لینکی که به ایمیل شما آمده کلیک می کنید به صفحه ای که عکس آن در زیر مشاهده می شود میروید و ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و بر روی ورود کلیک نمائید.

 

Untitled44

۵- حالا در صفحه باز شده می توانید عکس خود را با کلیک بر روی گزینه “تغییر” از کامپیوترتان انتخاب کنید. حتی می توانید اگر چند ایمیل آدرس دارید و از آنها در جاهای مختلف استفاده میکنید و می خواهید برای تمام این ایمیلها یک عکس نمایش داده شود، در همین صفحه آنها را نیز اضافه کنید.

Untitled5

 

در آخر هر وقت هم که خواسته باشید می توانید عکس خود را با انتخاب گزینه “ویرایش” تغییر بدهید و هر بار که این کار را بکنید، عکس شما در وبسایت هایی که نظر داده اید ،  چه برای یک سال قبل باشد چه یک روز قبل، همگی تغییر میکنند.

حالا اگر این موضوع برایتان جالب است می توانید همین حالا ایمیل و عکس خود را در سایت چهرک ثبت کنید و برای تست آن در زیر همین نوشته، نظر خود را بنویسید تا تست کنید که آیا عکس تان در کنار نوشته شما می آید یا نه

امیدوارم این مقاله برای تمام افراد مفید و کاربردی بوده باشه…. شما میتونید سوالات خودتون رو اینجا مطرح کنید و در اسرع وقت به سوالات شما عزیزان پاسخ داده خواهد شد.

انتهای پیام/سرویس آنلاین انارما./

دیدگاه کاربران

سید دوشنبه 20 جولای 2015 - 4:38 ق.ظ

سلام. مطلبتون خیلی جالب بود. و تستش کردم – آیا تصویرم تو نظرات اومده!!!!!

اسماعیل جون دوشنبه 20 جولای 2015 - 1:59 ب.ظ

سلام منم گذاشتم اومدش؟؟؟؟؟؟؟

مدیر دوشنبه 20 جولای 2015 - 6:42 ب.ظ

سلام – شما باید در قسمت ارسال دیدگاه ایمیل خود را در کادر (پست الکترونیکی) وارد کنید تا گراواتاری که برای ایمیلتان انتخاب کردین نمایش دهد.موفق باشین.

ناشناس سه‌شنبه 30 می 2017 - 9:24 ب.ظ

خیلی خوب

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی