شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان انار گفت: شامگاه جمعه ۱۶مرداد ۲۱ شهید وارد شهرستان انار میشوند و تا صبح روز بعد در جوار حرم امامزاده محمدصالح(ع) آرام می گیرند…

۲۱شهید در جوار امامزاده محمدصالح - Copy (2)

به گزارش انارما ،احمد عبدالهی مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان انار در مصاحبه با خبرنگار انارما گفت: شامگاه جمعه ۱۶مردادماه ۲۱ شهید وارد شهرستان انار میشوند  و تا صبح روز بعد در جوار مطهر حرم امامزاده محمدصالح(ع) میهمان مردم انار هستند.

وی افزود: ۱۱ تن از این شهدا که جزء شهدای غواص عملیات کربلای چهار هستند شناسایی شده اند و ۱۰تن دیگر نیز شهید گمنام هستند و صبح روز شنبه ۱۷مرداد نیز گروهی از این شهدا از انار به طرف سیرجان ،بردسیر و کرمان تشییع و گروهی دیگر از انار به طرف رفسنجان زرند و کرمان تشییع میشوند.

عبدالهی با اعلام این خبر که دوتن از شهدای شناسایی شده مربوط به شهرستان رفسنجان می باشند گفت: شهید غواص کربلای۴ : علیرضا رحمانی و غلامرضا آخوندی شهید عملیات کربلای ۴ شناسایی شده اند که در رفسنجان به خاک سپرده خواهند شد.

مسئول بنیاد شهید شهرستان انار در پایان خاطر نشان کرد: مردم شهیدپرور شهر انار میتوانند از فضای معنوی حضور ۲۱شهید در جوار حرم امامزاده محمدصالح(ع) استفاده کنند و روز شنبه ۱۷مرداد حضوری باشکوه در مراسم تشییع پیکر این عزیزان داشته باشند.

لازم بذکر است تعداد ۱۷۵ نفر شهید غواص  اجساد مطهرشان با دستان بسته در یک گور دسته جمعی در منطقه ابوفلوس عراق کشف شد.

مرکز مستند سفیرفیلم، در آستانه اربعین شهدای غواص، بزودی اثر جدیدی را با عنوان «کربلای ۹۴»، پخش خواهد کرد که تیزر این مستند  منتشر شد.

دیدگاه کاربران

سعید سه‌شنبه 28 جولای 2015 - 5:47 ب.ظ

خیلی ممنونم از اطلاع رسانیتون.شهدا شرمنده ایم

یه نور امید سه‌شنبه 28 جولای 2015 - 11:58 ب.ظ

شهداااااااا شرمنده ایم. از این شهدا شفای بیمار مون و آقا مهدی میخوایم .شهدا شفا آقا مهدی رو از شما میخوایم. بخاطر شهدا خدایاااااا بخاطر شهدا شفاشون بده.خدایا صدا مارو میشنوی التماست میکنم

AliReza چهارشنبه 29 جولای 2015 - 12:54 ق.ظ

در جواب سعید و بقیه افراد که میگن شهدا شرمنده ایم: بهتر نیست یکم خودمون رو اصلاح کنیم تا شرمنده نباشیم!!!!! هر کاری میرسیم می کنیم بعد هر وقت صحبت از این شهیدان بزرگوار میشه میگیم شهدا شرمنده ایم !!! این که همش حرفه پس کی وقت عمله!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 29 جولای 2015 - 8:04 ق.ظ

کاش همون جمعه که تعطیل بودمراسم بود میتونستیم بیایم

یه نور امید چهارشنبه 29 جولای 2015 - 8:51 ق.ظ

در جواب علیرضا:
منظور من و سعید شرمندگی این نیست که ما خودمون حتما یه کار خلاف کردیم. منظور ما کل جامعه است اعم از:غیبت، بدحجابی، شباهت رفتار دختر وپسر که خودش یه معظل اساسی شده یعنی رفتار پسر حرکاتش شده مثل دخترا ابرو برداشتن و و و و دخترا هم رفتارشان پسرانه شده. حرام و حلال کردن تو بعضی عقاید، و خیلی چیزهای دیگه که اونها جون و نفس خودشونو دادن تا ماوامثال ما راحت زندگی کنیم.این بود شرمندگی ما.

AliReza چهارشنبه 29 جولای 2015 - 12:00 ب.ظ

از قدیم گفتن هر کسی تو گور خودش میخوابه شما و من درست رفتار کنیم و امر بمعروف و نهی از منکر کنیم اونا جواب کاراشون رو خودشون میدن و شرمندگیش به اونا میمونه نه من و شما پس لازم نیست از طرف جامعه حرف بزنید شما فقط حق دارید از جانب خودتون حرف بزنید نه جامعه…………

اناری چهارشنبه 29 جولای 2015 - 5:38 ب.ظ

اینجا همه حق دارن نظر بدن انتقاد کنند.هر کسی دوست نداره انتقاد بشنو ه میتو نه کلا جواب نده. انتقاد پذیر باشید. کسی با کسی دعوا نداره میدان جنگ نیست.به من و شما مدال داده نمیشه.امر ب معروف نهی از منکر واجبه.

اناری چهارشنبه 29 جولای 2015 - 5:40 ب.ظ

اینجا همه حق دارن نظر بدن و انتقاد کنند پس لازم نیست کسی اینجا میدان جنگ درست کند. در جواب علیرضا. نهی از منکر و همچنین امر به معروف واجبه. یا حق.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی