شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

نماینده مردم انار با اشاره به اختلافات اخیر مسئولین انار گفت: وقتی که اختلاف بین مسئولین باشد سرمایه گذار نیز رغبتی برای سرمایه گذاری در انار نخواهد داشت و بر این اساس اگر بین مسئولین انار اختلافی وجود دارد باید در جهت توسعه مادی و معنوی شهرستان انار اختلافات را کنار بگذارند…

حسین آذین انارما

به گزارش انارما ، حسین آذین نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار انارما با اشاره سفر یک روزه اش به انار  گفت: صبح روز یکشنبه به اتفاق فرماندار انار  با صاحبان صنایع در شهرک صنعتی انار جلسه ای در خصوص حل مشکل آب شرب شهرک داشتیم که در این زمینه سه نفر به نمایندگی تعیین شدند و مقرر شد جلسه ای در این خصوص بین نمایندگان و مدیرکل آب شهری استان کرمان برگزار و با ارزیایی هزینه تامین آب شرب شهرک صنعتی این مشکل به زودی حل شود.

وی افزود: از اداره بهزیستی انار بازدید و با تعدادی از خانواده های مددجویان دیدار کردیم و از نزدیک در جریان مشکلاتشان قرار گرفتیم و در ادامه  با شهردار جدید و شورای شهر امینشهر در خصوص دغدغه های امینشهر و بررسی طرح هایی که نیاز به حمایت داشت جلسه ای داشتیم.

آذین اظهار داشت: در خصوص مشکلات روستای گلشن همچون مشکل شهرک رزمندگان و مشکل زیرگذر با شورای گلشن جلسه داشتیم.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اختلافات پیش آمده بین برخی از مسئولین انار گفت: عامل شکست هرجامعه ای اختلاف و عدم انسجام است و لازمه پیشرفت هر جامعه حفظ وحدت و انسجام است.

وی افزود: اختلاف سلیقه ممکن است وجود داشته باشد اما این موضوع نباید مانع اتحاد شود و مسئولین شهرستان انار باید با همفکری و اتحاد دست در دست یکدیگر در راه حل مشکلات شهرستان چاره جویی کنند . انار شهرستانی تازه تاسیس است و خیلی اقدامات سازنده باید در انار صورت پذیرد و پیشرفت شهرستان انار  تنها در سایه وحدت و  همدلی و هم زبانی مسئولین انار میسر میشود.

حسین آذین تصریح کرد: وقتی که اختلاف بین مسئولین باشد سرمایه گذار نیز رغبتی برای سرمایه گذاری در انار  نخواهد داشت  و بر این اساس اگر بین مسئولین انار اختلافی وجود دارد باید در جهت توسعه مادی و معنوی شهرستان انار اختلافات را کنار بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

حیسن دوشنبه 3 آگوست 2015 - 7:35 ق.ظ

همدلی و همزپانی بین مسولین وجود دارد جزء چند نفری که دنبال منفعت طلبی و زیاد خواهی هستند و ادامه خواهد داشت همین همدلی و هم زبانی بین مسولین وجود دارد و انار در حال پیشرفت است در هر گو شه شهرستان بروید پیشر فت را خواهی دید

علی دوشنبه 3 آگوست 2015 - 1:07 ب.ظ

فرماندار ما حمایتت می کنیم خدا همیشه نگهدارت

غریبه دوشنبه 3 آگوست 2015 - 1:08 ب.ظ

خدا لعنت کند کسی که جلو پیشرفت انار را می گیرد

نام و نام خانوادگی دوشنبه 3 آگوست 2015 - 2:19 ب.ظ

نظرتون راجب چاهی که کنار مسجد امام سجاد در حال حفره چیه?
بی طرفانه باشین

باهوش دوشنبه 3 آگوست 2015 - 4:43 ب.ظ

بله دیگه انتخابات نزدیکه و همه مشکلات یک روزه حل شد نه نمیشه همه رو به شب امتحان بگذاریم!!!!! اناریها همگی شما رو شناخته اند حالا وقت حل اختلافات شده، چرا؟ حالا بله دیگه انتخابات نزدیکه حالا یادتون آمده انار ، گلشن و امبن شهری هم است!!!!!!!

حسن دوشنبه 3 آگوست 2015 - 7:33 ب.ظ

این اختلاف توسط دو نفر که شما زیاد خواهان بود که روزی دکتر آذین آمده بود شما ایجاد کرد ه آید و این زیاد خواهان و منفعت طلبان مورد پذیرش مردم نیستند

پاتک دوشنبه 3 آگوست 2015 - 11:09 ب.ظ

{لطفا به سبک جناب خان بخوانید} آذین.آذین .تا حالا کجا بوده این آذین

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی