شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی انار گفت:همین استخوان های پاک و مطهر شهدا برای مردم ما باعث خیر و برکت است…

حجت الاسلام منتظری

به گزارش انارما ، حجت الاسلام والمسلمین منتظری مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان انار در گفت و گو با خبرنگار انارما با اشاره به ورود کاروان ۲۱ شهید گمنام و غواص به استان کرمان اظهار داشت: برای مردم شهرستان انار افتخار است که اولین میزبان شهدای غواص و گمنام در استان کرمان هستند.

وی افزود: شهیدان که هر از چندگاهی اجساد مطهرشان در مناطق جنگی کشف میشود ، همین استخوان های پاک و مطهرشان برای مردم ما باعث خیر و برکت است. اگر حضرت امام (ره) انقلابی را از سال ۱۳۴۲پایه گذاری کرد و فرمود:یاران من یا هنوز به دنیا نیامده اند یا در گهواره هستند و همگان دیدند از سال ۱۳۴۲تا  پایان جنگ تحمیلی همین جوانان و نوجوانانی که امام از آنان سخن می گفت حماسه آفرینی کردند و شهید شدند و هنوز بعد از گذشت سی و هفت سال از انقلاب اسلامی ، هنوز همان شهیدانند که نهضت و انقلاب ما را نگه داشته اند.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد:در دوران پس از  انقلاب اسلامی هرموقع رهبری نیاز به یاوری و کمکی داشته و بحران و یا فتنه ای کشور را تهدید کرده ، شهیدان به موقع به فریادمان رسیده اند.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی انار در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم تهران در مراسم تشییع شهدای غواص گفت: غوغایی که در تهران در این مراسم پرشور ایجاد شد ، دوستان را امیدوارتر و پشت دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی را لرزاند و به این نکته معترف شدند که مردم همچنان پای نظام و انقلابشان هستند و پیوندی ناگسستنی بین مردم و شهیدان می باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:برای شهرستان انار میزبانی از شهدای غواص و گمنام افتخار بزرگی است و این شهیدان یقینا برای مردم انار نیز پیامی به همراه دارند و پیامشان اینست که شهدا را فراموش نکنیم و پست و مقام ، مال دنیا و تهاجم فرهنگی دشمن ما را از هدف اصلی مان دور نکند و آنها می آیند تا ما راه را گم نکنیم.

منتظری تاکید کرد : امروز واقعا ما به حضور شهدا نیاز داریم چرا که متاسفانه یک روحیه ی بی توجهی به ارزش ها بر اثر تهاجم فرهنگی غرب و یک یاس و ناامیدی در میان مردم در حال شکل گرفتن است و یکی از دلایل آن این است که وقتی می بینند عده ای پست و مقام و مال دنیا را بر هرچیز ترجیح می دهند و سر در اختلافات و تفرقه دارند مایوس میشوند، این شهیدان می آیند که امید را در دل مردم زنده کنند.

وی در ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: مسئولین نیز باید متوجه پیام شهدا باشند و در دوره ای که رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند باید این موضوع را در عمل پیاده کنیم تا پایه های اقتصاد مقاوم شود تا اگر فردا آمریکا و اروپایی ها دبه جدیدی در آوردند و تحریم ها بر سر جای خود بازگشت ما بتوانیم بر روی پای خود باایستیم .

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی در پایان با دعوت از مردم انار برای حضور پرشور در مراسم تشییع شهدا گفت: مردم انار همانگونه که از اول انقلاب با شهدا پیوند ناگسستنی داشتند و تشییع جنازه ی شهدایشان زبانزد بود ، انشاالله همان عشق و شور دوران دفاع مقدس در مراسم تشییع شهدا در شهرستان انار تجلی پیدا کند و به برکت شهدا مردممان مسیر انقلاب و ولایت را با اقتدار ادامه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 4 آگوست 2015 - 9:57 ق.ظ

ایول شیخ حسن خودمون

نیما سه‌شنبه 4 آگوست 2015 - 11:43 ق.ظ

آشیخ کجایی که یادت بخیر

جوان اناری سه‌شنبه 4 آگوست 2015 - 12:29 ب.ظ

حاج آقا تهاجم فرهنگی …شما کارهای فرهنگی تان را برای جوانان زیاد کنید تا تهاجم فرهنگی نتواند کار ی بکندتهاجم فرهنگی دشمن ما از هدفمان دارد فاصله می اندازه که فاصله هم انداخته اگر کارهای فرهنگی شما زیاد بود بچه ها دنبال شبک های ه اجتماعی دشمن و غیره نمی رفتند که دشمن همین می خواهد تمام جوانان ما سرشون توی موبایلشون باشه که الان دشمن موفق شده شما بابد جلوی این کارهای دشمن را با کارهای فرهنگ تان بگیرد شما مسئول اید واقعاجوانان هم تقصیر ندارند شما چقدر در خصوص این شبکه های اجتماعی دشمن فرهنگ سازی کرده اید؟

ح-ا-ا سه‌شنبه 4 آگوست 2015 - 10:49 ب.ظ

خیلی خوشم اومدازشما.واقعیت راگفتی.من اضافه کنم که اگریک روزاین گوشیهای موبایل راازبچه هامون بگیریم بایدببریمیشون بیمارستان روانی شهرستان تفت دراستان یزد واین خیلی خیلی بد است

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی