پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

مهیا خواجه پور و نرگس باقری از انار در بخش شعرخوانی رضوی به مرحله کشوری راه یافته و نازنین رضایی و فاطمه سادات قاسمیان از انار منتخبین بخش استانی می باشند …

شعر رضوی
به گزارش انارما ،مهیا خواجه پور و نرگس باقری از انار در بخش شعرخوانی رضوی به مرحله کشوری راه یافته و نازنین رضایی و فاطمه سادات قاسمیان از  انار منتخبین بخش استانی می باشند .
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هشت عنوان فعالیت قصه گویی ، نشریه نگاری ، معرفی شخصیت ؛ معرفی کتاب ، شعرخوانی و مشاعره ، خوشنویسی ، نقاشی ، داستان کوتاه کوتاه رضوی در این جشنواره شرکت دارد .
بر اساس اعلام دبیرخانه استانی این جشنواره در کرمان اثار ارسال شده در بخش شعرخوانی رضوی ۲۷۱ اثر بود که از این بین هشت درصد اثار (بیست و یک اثر ) بعد از داوری استانی به دبیرخانه کشوری اعلام شدند: از این بین محیا خواجه پور و نرگس باقری با راهنمایی مربی فرهنگی مرکز صدیقه چاهخویی  راه یافتگان به مرحله کشوری می باشند .

در بخش مشاعره رضوی از ۷۳ عضو شرکت کننده نازنین رضایی و فاطمه سادات قاسمیان با راهنمایی مربی ادبی مرکز فرزانه محمدحسینی از انار منتخبین بخش استانی می باشند .
همچنین از منتخبین استانی و راه یافتگان مرحله کشوری جشنواره های رضوی طی مراسمی همزمان با هفته کرامت تجلیل به عمل خواهد آمد.

CIMG2040

شعر رضوی

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی