شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف و مسلحانه در شهرستانهای رفسنجان، انار و یک مورد در حاشیه شهر کرمان در روستای رباط، شناسایی عامل سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت…

باند سرقت به عنف در شهرستان انار

به گزارش انارما به نقل از  خانه خشتی، سرهنگ نصرالله عباسی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف و مسلحانه در شهرستانهای رفسنجان، انار و یک مورد در حاشیه شهر کرمان در روستای رباط، شناسایی عامل سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان آگاهی این شهرستان با بکارگیری شیوه های علمی و تخصصی و با تحقیق از مالباختگان به دو نفر سارق مظنون شدند و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر نمودند.

عباسی افزود: دو نفر متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیس به چندین سرقت و سرقت به عنف با همکاری چندین نفر دیگر اعتراف کردند.

سرقت-رفسنجان-خانه خشتی

وی یادآور شد: با پیگیری پلیس اگاهی استان و تلاش همکاران در شهرستانهای انار و کرمان خوشبخنانه موفق شدیم ۹ عضو این باند سرقت مسلحانه را طی دو عملیات ضربتی در شهر رفسنجان و کرمان و مسیر جاده ای کرمان زاهدان شناسایی و دستگیر کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان با اعلام اینکه اعضای این باند افرادی خشن و سابقه دار می باشند که ۶ نفر از آنان افاغنه غیر مجاز ، ۲ نفر اهل سیستان بلوچستان و یک نفر دیگر اهل کرمان و همگی دارای سابقه هستند یادآور شد: این افراد دززندان با هم اشنا شدند و پس از ازادی با تشکیل باند سرقت ترکیبی و بسیار خشن جرائم مختلف ، پر تعداد و مستمری را مرتکب شدند که یکی از انها تشکیل باند سرقت مسلحانه بوده است.

سرقت-رفسنجان-خانه خشتی

وی اظهار داشت: اعضای این باند با اشرافیتی که به واسطه کارگری از منازل و اماکن مورد نظر خود داشتند پس از ورود در اقدامی بسیار خشن و با بستن دست و پای اهالی منازل اقدام به سرقت اموالی که بیشتر پول و جواهر قیمتی بودند، میکردند.

عباسی افزود: در این عملیات، پلیس ضمن کشف سلاح بکار رفته ۹ سارق را نیز به مقامات قضایی تحویل داد که با آنها برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه رسیدگی به ۵ پرونده مرتبط به این باند به سرانجام رسیده است تصریح کرد: پلیس توانست اموال مسروقه را کشف و تحویل مال باختگان کند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل اعتماد بی جهتی که مردم به اتباع بیگانه می کنند تعدادی از این افراد به دلیل ارتباط و آشنایی که با منازل مردم تحت عنوان کارگری داشته از اموال ، وضعیت مادی و مالی آنها مطلع هستند و با استفاده از همین اطلاعات اقدام به سرقت و ورود به عنف به منازل شهروندان و ایجاد ناامنی می کنند که لازم است مردم ضمن داشتن دقت نظر بیشتری در ارتباطات خود از کارگران مطمئن استفاده نمیند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان تاکید کرد: به کشاوران توصیه می کنیم به خصوص در فصل برداشت پسته از کارگران غیر مجاز و اتباع بیگانه استفاده نکنند چرا که این افراد از میزان دارایی، محل انبارها و … مطلع شده و تبعات مختلفی از جمله سرقت اموال را به دنبال خواهد داشت.

سرقت-رفسنجان-خانه خشتی

سرقت-رفسنجان-خانه خشتی

 

سرقت-رفسنجان-خانه خشتی

انتهاسی پیام/

دیدگاه کاربران

عشق انار یکشنبه 23 آگوست 2015 - 12:16 ب.ظ

ای خدا ازتون نگذره ک مال مردم دزدیدید

عباس یکشنبه 23 آگوست 2015 - 12:57 ب.ظ

بدترین نفرین ها و لعنت ها بر این بی شرفان و خدانشناسان باد و بهترین دعاها و درود هاو آرزوها برای این سبزپوشان پرافتخار میهن. که ما شب سر به بالین میگزاریم به این امید که آنها بیدارند.

اناری یکشنبه 23 آگوست 2015 - 1:43 ب.ظ

کی و کجا اعدام میشن؟

ساده نباشین یکشنبه 23 آگوست 2015 - 1:43 ب.ظ

این خبر در چند هفته گذشته به انواع مختلف تکرار شده، چرا شما رکب می خورین؟ هفته پیش بود که خبرش رو گذاشتین. اصل خبر مربوط به چند هفته قبله. حالا هی هر روز یه مسئول میاد اینو اعلام میکنه و ملت هم فکر میکنه اتفاق جدیدی افتاده، نه بابا این مربوط هب چند هفته قبله. فقط خبرش هر هفته یه جوری تکرار میشه.

ح-ا-ا یکشنبه 23 آگوست 2015 - 2:41 ب.ظ

بایددرچاله ای گچشان گرفت وهرروز ی سطل گچ روی آنها ریخت تاجان دهند.

ناشناس یکشنبه 23 آگوست 2015 - 5:30 ب.ظ

اینا همونایی هستن که تو انار طلا میدزدیدن؟شنیدم پریشب تو شهرک سجادیه هم چند جا رو دزدیدن

ریست دوشنبه 24 آگوست 2015 - 11:16 ق.ظ

نه بابا

دلواپس پنج‌شنبه 27 آگوست 2015 - 8:36 ب.ظ

چه فایده اینا رو سه چهار سال دیگه ولشون میکنن دوباره میفتن تو خونه زندگی مردم.

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 3 سپتامبر 2015 - 10:24 ق.ظ

بدترین نفرین به آنهایی که بالا بالا نشستن و تو فکر بی کاری جوانان نیستند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی