شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

به منظور اجراء بهینه شیوه نامه پروژه مهر ۹۴ روزهای دوشنبه و چهارشنبه گروه هایی از کارشناسان آموزش وپرورش شهرستان انار از مدارس شهرستان وحومه بازدید به عمل می آورند.

 

۴۷۹۰۳۴۸۳ (۱)

به گزارش انار ما عباس علیزاده  دبیر ستاد پروژه مهر۹۴ آموزش وپرورش شهرستان انار اظهار داشت : برنامه های پروژه مهر ۹۴ مدارس مطابق دستورالعمل های صادر شده ،از سوی کمیته های پنجگانه و مدیران مدارس در حال اجراء است.
معاون آموزشی  آموزش وپرورش شهرستان انار افزود : در همین راستا درجهت  توجیه و تبیین شیوه نامه پروژه مهر جلساتی  برای مدیران مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم و فنی حرفه ای و کار  دانش در سالن کنفرانس  برگزار شده است
وی تصریح کرد : ابلاغ کلیه مسئولین کمیته های پنجگانه صادر گردیده و برنامه های اجرایی کمیته ها در حال پیگیری و انجام است وجلساتی هم ازسوی کمیته های پروژه مهر با زیر مجموعه ها در این خصوص برگزار شده است.
علیزاده  خاطرنشان کرد : به منظور اجراء بهینه شیوه نامه پروژه مهر ۹۴ روزهای دوشنبه و چهارشنبه گروه هایی از کارشناسان آموزش وپرورش شهرستان انار از مدارس شهرستان وحومه  بازدید به عمل می آورند.
وی در پایان گفت : ستاد پروژه مهر۹۴ آموزش وپرورش شهرستان انار در سال گذشته نیز در اجرای پروژه مهر موفق بوده است.
انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 27 آگوست 2015 - 5:45 ب.ظ

قشنگ معلومه که عکس عباس کاملا طبیعیه!!!

مدیر پنج‌شنبه 27 آگوست 2015 - 8:12 ب.ظ

سلام آقای علیزاده باید پول باشه بدون پول نمبشه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی