پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

۷ آکادمی تخصصی ویژه پسران و ۲ آکادمی ویژه دختران فعالیت خود را از صبح روز سه شنبه در شهرستان انار آغاز کردند….

۲انارما

به گزارش انارما به نقل از مهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در راستای طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی ۹ آکادمی قهرمانی در شهرستان انار راه‌اندازی شد.

محمود محمودی نیا در آئین افتتاحیه آکادمی‌های ورزش شهرستان انار طی سخنانی گفت: از امروز ۱۷ شهریورماه ۹ آکادمی قهرمانی در قالب طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی فعالیت خود را در این شهرستان آغاز می‌کنند.

وی افزود: شش آکادمی در رشته‌های فوتبال، والیبال، کشتی، ژیمناستیک، تکواندو و ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای ویژه پسران و سه آکادمی در رشته‌های والیبال، ژیمناستیک و تکواندو ویژه دختران فعالیت خود را در این شهرستان آغاز می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: این آکادمی‌ها تعداد ۱۶۵ ورزشکار را در رده‌های سنی ۱۴ تا ۱۸ سال تحت پوشش می‌دهند.

 محمودی نیا بیان داشت: بر اساس برآوردهای انجام گرفته هزینه تجهیز آکادمی‌ها، البسه و هزینه‌های مرتبط با دستمزد مربیان این آکادمی‌ها رقمی در حدود ۲۲ میلیون تومان تخمین زده شده که این مبلغ به‌حساب هیئت‌های مرتبط در شهرستان و یا اداره ورزش و جوانان شهرستان انار واریز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: امیدوارم راه‌اندازی این آکادمی‌ها ورزشی موجب ارتقاء و رشد در رشته‌های مختلف ورزشی استان شوند.

محمد خادمی فرماندار شهرستان انار هم در ادامه این نشست فراهم‌سازی بسترهای مناسب را برای پیشرفت و موفقیت جوانان را یک ضرورت و نیاز اساسی عنوان کرد و گفت: ورزش یکی از نیازهای اساسی جوانان است و ما باید با ایجاد ساختارهای مناسب ورزش را به یکی از نیازهای اصلی جامعه جوان تبدیل کنیم.

انارما۴

۵انارما

۱

انارما۳

۲انارما

منبع عکس:سایت فرمانداری انار

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

علي چهارشنبه 9 سپتامبر 2015 - 9:00 ق.ظ

چرا موتور سواری نیست

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی