یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | Sunday 26 May 2024

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار عنوان کرد: این بازرسان به صورت اکیپ‌های ثابت و سیار در محل شبکه دامپزشکی، سطح شهر و کشتارگاه دام انار مستقر هستند…

احسان منصوری نژاد

به گزارش انارما ، احسان منصوری‌نژاد  گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه ذی‌الحجه و عید سعید قربان ضمن تبریک و تهنیت این روز، بازرسان این شبکه در روز عید قربان از ساعت هفت صبح تا ۱۳ ظهر، نظارت بهداشتی و شرعی بر دام‌های قربانی به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت‌های قربانی و تأمین بهداشت عمومی را به صورت ویژه انجام می‌دهند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار عنوان کرد: این بازرسان به صورت اکیپ‌های ثابت و سیار در محل شبکه دامپزشکی، سطح شهر و کشتارگاه دام انار مستقر هستند.

منصوری‌نژاد افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری انار کشتارگاه دام این شهرستان در روز عید سعید قربان در ساعت مذکور آماده ارائه خدمات به صورت رایگان هستند و همچنین محلی در نزدیکی کشتارگاه دام به منظور عرضه دام زنده پیش‌بینی شده تا تمام دام‌های زنده در این مکان عرضه شوند در ضمن شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در این روز همکاری لازم را در زمینه بهداشت عمومی انجام می‌دهد.

وی گفت: توصیه می‌شود، شهروندان به منظور جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، دام‌های قربانی خود را در کشتارگاه دام انار و زیر نظارت بازرسی بهداشتی و شرعی ذبح کنند.

منصوری تاکید کرد: این شبکه آماده پاسخگویی به سئوالات همشهریان گرامی و هماهنگی‌های لازم به منظور نظارت بهداشتی بر دام‌های قربانی با شماره‌های ۳۴۳۸۲۸۳۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

ارش67 چهارشنبه 23 سپتامبر 2015 - 2:05 ب.ظ

اقایون لطفا بر کار مرغ فروشی ها هم نظارت کنید …مگه نباید مرغ رو تیکه کرد و چربی هاش رو جدا کرد و بعد وزن کرد و پولشو گرفت چرا این کار انجام نمیشه ….وقتی مرغ میگیری قبل از تیکه کردن وزن میکنن و پولشو حساب میکنن حالا برین ببینین چقد پول اضافه میگیرن…..

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی