یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد صادرات این کشور به ایران در ۹ ماهه سال جاری میلادی با رشد ۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به ۱۸۵ میلیون دلار رسید که بیشتر از کل صادرات آمریکا به ایران در ۱۲ ماهه سال گذشته است…

رشد ۳۵درصدی صادرات از آمریکا

به گزارش انارما به نقل از  تسنیم، وزارت بازرگانی آمریکا در جدیدترین گزارش خود از رشد ۳۵ درصدی صادرات این کشور به ایران در ۹ ماه نخست سال جاری میلادی خبر داد.

صادرات آمریکا به ایران که در ژانویه تا سپتامبر سال میلادی گذشته بالغ بر ۱۳۶٫۴ میلیون دلار اعلام شده بود در مدت مشابه سال جاری میلادی به ۱۸۵ میلیون دلار افزایش یافته است.

بر همین اساس جایگاه ایران در میان مقاصد صادراتی آمریکا از ۱۳۶ در ۹ ماه نخست سال ۲۰۱۴ به ۱۲۰ در ۹ ماه نخست امسال رسیده است.

واردات آمریکا از ایران در این مدت صفر بوده است.

http://www.seratnews.ir/files/fa/news/1394/8/15/229751_394.jpg

پنی پریتزکر، وزیر بازرگانی آمریکا در کنار اوباما

بر اساس این گزارش در نهمین ماه سال جاری میلادی صادرات آمریکا به ایران رشد ۲۶ درصدی داشته است. صادرات آمریکا به ایران در سپتامبر ۲۰۱۴ بالغ بر ۱۱٫۴ میلیون دلار بود که این رقم در مدت مشابه سال جاری به ۱۴٫۴ میلیون دلار رسیده است.

مبادلات تجاری ایران و آمریکا در سال ۲۰۱۴ با کاهش ۴۲ درصدی نسبت به سال قبل از آن مواجه شد و به ۱۸۲٫۱ میلیون دلار رسید.

صادرات آمریکا به ایران در سال ۲۰۱۴ با افت ۴۱ درصدی مواجه شد و به ۱۸۲٫۱ میلیون دلار رسید.

انتهای پیام//

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی