دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

جلسه شورای شهرستان انار با حضور اعضای شوراها و دهیاران در سالن شورای شهر انار برگزار شد…

IMG_6943

به گزارش انارما ،جلسه شورای شهرستان انار با حضور اعضای شوراها و دهیاران در سالن شورای شهر انار برگزار شد.

در این جلسه احمد میرزایی رئیس شورای شهرستان انار از شورای گلشن خواست تا در خصوص آخرین وضعیت زیرگذر گلشن نیز توضیحاتی را بیان کند.

وی همچنین در ادامه با نام بردن از مالکان چاه موتور هایی که با خالی کردن سفره های آب زیرزمینی انار سرمایه های خود را به خارج از شهرستان انار انتقال می دهند گفت: سرمایه داران غیر اناری هستند که مالک بسیاری از چاه موتور های ۶دانگ کشاورزی در حوزه انار هستند که تنها ارمغانشان برای انار  آلودگی بواسطه ی سمپاشی و خالی کردن سفره های آب زیرزمینی انار می باشد.

وی افزود: این افراد فقط می آیند محصول پسته خود را برداشت می کنند و درآمد چندمیلیاردی بدست آمده را به شهر های دیگر می برند و تنها آلودگی هایشان در شهر انار باقی می ماند و این درحالی است که آنها میتوانند با هزینه بخش کوچکی از دارایی خود طرح های خیریه مختلف عمرانی ،درمانی ، ورزشی ،تفریحی و …در انار احداث کنند.

در ادامه جلسه اعضای شورای شهرستان بر این موضوع اتفاق نظر داشتند که باید طرحی به تصویب برسد که طی آن همانگونه که حق خسارت  آلایندگی شرکت های مس وجود دارد عمده مالکان چاه های کشاورزی نیز موظف به پرداخت حق آلایندگی در اثر استفاده سموم شیمیایی  و منابع آب زیرزمینی انار باشند.

IMG_6952

IMG_6942

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 12 نوامبر 2015 - 8:14 ق.ظ

خیلی جالب است کسانی دارنددم ازخروج سرمایه میزنند که خودشان رفتن خارج از انارزمین خریدندویک ریال کمک به شهرنمی کنند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی