دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

رئیس شبکه بهداشت و درمان گفت:دو متخصص داخلی و اطفال علاوه بر خانم دکتر گنجی حکم استقرار دائمی شان در انار ابلاغ شده است…

دکتر برجی در گفت و گو با انارما

برجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار انارما با اشاره به بهسازی فضای موجود بیمارستان انار گفت: این بهسازی ها از ۶ماهه دوم سال۹۳ و ۶ماهه اول سال ۹۴تاکنون بیش از ۱میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هزینه شده است و به موازات آن بیش از ۲میلیارد تومان را خیرین در راه بهسازی هزینه کرده اند.

وی افزود:  هم اکنون بهسازی ها به مرحله انتهایی خود رسیده است و اکثر واحد ها کاملا آماده شده است و در این راستا سیستم کامل فاضلاب ،شوفاژ و لوله کشی بیمارستان نیز  با اعتبارات دولتی در حال تعویض می باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان از ابلاغ دو متخصص تمام وقت به انار خبر داد و گفت: علاوه بر خانم دکتر گنجی که ایشان متخصص زنان هستند و مقیم انار می باشند و ابلاغشان تمام وقت است متخصص اطفال و متخصص داخلی ابلاغشان دریافت شده که در روز های آینده در انار استقرار خواهند یافت و انشاالله از اول آذرماه این متخصصین فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

وی اظهار داشت : متخصص جراحی و متخصص بیهوشی هم طبق رایزنی هایی که صورت گرفته احتمالا چهار روز در هفته در انار ارائه خدمت خواهند کرد و اگر ما بتوانیم آن زیرساختی که لازم بوده مثل (اکسیژن سانترال و وکیوم ) را بهمراه سایر زیرساخت های اطاق عمل که آماده برای نصب می باشد را مهیا کنیم  به طبع جراحی ها را توسط دکتر نوذری که حکمشان صادر شده به همراه یک دکتر دیگر از رفسنجان و عمل بیهوشی را توسط گروه بیهوشی که مقرر شده پوشش دهند دراطاق عمل بیمارستان انار انجام خواهیم داد.

برجی با اشاره به ساخت بانک خون توسط خانواده مرحوم علی اکبر امین گفت: خانواده این خیر گرانقدر بعد از ساخت کلینیک تخصصی سلامت شهرستان انار ، هزینه ساخت بانک خون را تقبل کرده اند و خیرین گرانقدر دیگر از جمله آقای حسین عبدلی نیز ۵۰۰میلیون تومان برای بهسازی بخش بستری ، حاج میرزاعباس رشیدی در طول سالیان گذشته و امسال بالای صدمیلیون تومان برای تجهیز اطاق عمل ،حاج اکبر بلوچی برای بهسازی پانسیون ها  و سایر خیرین حوزه سلامت در راه خدمت رسانی و ارائه امکانات درمانی به مردم انار گام های شایسته تقدیری برداشته اند.

وی افزود: امیدواریم که این همت خیرین استمرار داشته باشد تا یکبار برای همیشه بحث درمان انار تمام شود و به سرانجام برسد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان انار در ادامه و در خصوص ابهاماتی مبنی بر اینکه با بهسازی بیمارستان فعلی دولت دیگر بیمارستان جدید در انار نمیسازد گفت : ساخت بیمارستان ۳۲تختخوابی انار از بهسازی بیمارستان فعلی جداست چرا که تمامی کمک های خیرین در بهسازی فضای موجود در حال استفاده می باشد و ساخت بیمارستان ۳۲تختخوابی انار با اعتبار ۳/۵میلیاردی که از قبل برای آن در نظر گرفته شده است انجام خواهد گرفت که پیمانکار هم اکنون زمین را تحویل گرفته و و در روز های گذشته با استفاده از نقش توپوگرافی در محل احداث بیمارستان حاضر شده و سطح تراز آسفالت را اندازه گیری میکنند و احتمالا در چندروز آینده عملیات ساخت آن را شروع می کنند.

وی افزود: مراحل ساخت بیمارستان ۳۲تختخوابی انار که به ۴۲تختخوابی تعدیل یافته در حال انجام است و از آنجایی که ساخت سازه بیمارستان جدید حداقل سه سال طول میکشد بهسازی فضای فعلی بیمارستان انار ضروری است و انشاالله با همکاری مسئولین انار بودجه های مصوب شده برای بیمارستان انار تخصیص پیدا کند تا در بازه زمانی مشخص شده بیمارستان جدید تکمیل شود.

برجی در خصوص آخرین وضعیت قبول شدگان آزمون استخدامی بیمارستان انار گفت: هم اکنون گزینش قبول شدگان در انار در حال انجام است که مکانی مناسب را برای واحد گزینش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان که در انار مستقر شده در نظر گرفته ایم و سلسله مراتب گزینش در حال انجام است و انشاالله هرچه سریعتر گروه اول قبول شدگان آزمون در سیستم بهداشت و درمان انار بکار گرفته خواهند شد.

وی در ادامه از طراحی یک سایت پلان برای شهرستان انار خبر داد و گفت: یک پد هلی کوپتر بعنوان آمبولانس هوایی در حال طراحی برای انار است که در حال تلاشیم تا یک کد برای بحران ها و اعزام های هوایی فوری و ضروری در استان داشته باشیم که اگر این سایت پلان طراحی شود سایر نهاد های شهرستان نیز میتوانند از آن استفاده کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان انار در پایان با تقدیر ویژه از زحمات و تلاش های خانم دکتر گنجی ضمن تاکید بر این نکته که تمامی موفقیت ها در حوزه بهداشت و درمان انار تاکنون با همدلی و همکاری مسئولین انار و مساعدت های تحسین برانگیز خیرین بدست آمده تصریح کرد : امیدواریم این موفقیت ها در سایه همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ،امام جمعه انار، فرماندار و شهردار انار ،شورای شهر  و با پشتکار حجت الاسلام گنجی و استمرار کمک های خیرین ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ازطرف شنبه 14 نوامبر 2015 - 6:38 ق.ظ

بعدش که بیمارستان جدید زدند این اطاق عمل و دیگر زیر ساختهای انجام شده فعلی در آینده به کارمیاد؟؟؟؟

علیزاده شنبه 14 نوامبر 2015 - 7:10 ق.ظ

با تشکر از خانم دکتر گنجی که ازبرکت آمدنشون به انار این کارها شروع شد.آقای دکتر برجی ضمن تشکر از شما توروخدا کاری بکنید بعضی عمل ها در انار انجام بشه مردم مجبور نشن به یزد بروند. خسته شدیم به قرآن

کارمند بانک .............. شنبه 14 نوامبر 2015 - 7:32 ق.ظ

فقط دکتر متخصص مثل خانم گنجی – اگر بیاید- خیلی خوب هست – ما اناریها دکتر متخصص – کم – داریم که در انار بماند- خدا به خیران خصوصا به بازماندگان مرحوم اکبر امین عمر بدهد- خدا به حاج حسین عبدلی خیر بدهد – خدا به حاج اکبر بلوچی عمر طولانی بدهد خدا به حاج میرزا عباس رشیدی طول عمر بده — بقیه پولدارهای اناری چی ؟ آقای ……………………… اینهمه پول سپرده کردی -بعد از مردنت به دردت میخوره – برای بعد از مرگ ؟؟ به کارت نمیا حالا به داد مردم برس-

پرستار بیمارستان شنبه 14 نوامبر 2015 - 7:57 ق.ظ

تکلیف استخدامی ها هر چی زود روشنتر بشود خوب است این حق بجه های اناری است با تشکر از سایت انارما که این مصاحبه را به موقع انجام داده است .

نام و نام خانوادگی شنبه 14 نوامبر 2015 - 12:11 ب.ظ

از کلیه پرسنل شبکه بهداشت تشکر میکنم
کاش از دکتر بزجی پرسیذه بود منظورشون از اینکه گفتن گروهی
از پذیرفته شدگان آزمون جذب میشن یعنی همین آذر?

نام و نام خانوادگی شنبه 14 نوامبر 2015 - 2:18 ب.ظ

سلام ایا قرار است نیروهایی که جزذخیره ها هستن وبگیرن یانه

مهرابی شنبه 14 نوامبر 2015 - 3:11 ب.ظ

از جناب دکتر برجی به جهت اطلاع رسانی و گزارش عملکرد و پیشرفت بیمارستان متشکرم انشاا… به زودی شاهد آغاز به کار بیمارستان و پزشکان حاذق بویژه دکتر گنجی باشیم.

امین شنبه 14 نوامبر 2015 - 6:24 ب.ظ

به امید فردای بهتر ازت ممنونیم دکتر گنجی و دکتر برجی

نام و نام خانوادگی یکشنبه 15 نوامبر 2015 - 12:52 ب.ظ

سلام
نه

نام و نام خانوادگی دوشنبه 16 نوامبر 2015 - 3:13 ب.ظ

ببخشید شما تو این مجموعه هستین یاالکی گفتین نه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی