دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

طرح زیارت و پایش سلامت خانواده های معظم شهدای شهرستان انار صبح دیروز چهارشنبه در رواق امامزاده محمدصالح(ع) برگزار شد…

IMG_7220

به گزارش انارما ، طرح زیارت و پایش سلامت خانواده های معظم شهدای شهرستان انار صبح دیروز چهارشنبه در رواق امامزاده محمدصالح(ع) برگزار شد.

مسئول بنیاد شهید رفسنجان در حاشیه این طرح در گفت و گو با خبرنگار انارما با اشاره به برگزاری طرح پایش و سلامت والدین شهدا در شهرستان انار گفت: این طرح ویژه جانبازان و والدین خطر پذیر برگزار شده است ،البته این طرح زودتر از این باید برگزار میشد چرا که اکثر این عزیزان سیستم ایمنی بدشنان ضعیف می باشد و باید با بعضی از واکسن ها از جمله واکسن آنفلوانزا واکسینه شوند.

وی افزود: دیدار با این عزیزان انرژی مثبتی به همکاران بنده در این طرح می دهد. ما راغب هستیم که  بیش از این برای  والدین معظم شهدای خطه انار که بیشتر مظلومیتشان برای ما محرز است خدمت کنیم چرا که خانواده های معظم شهدای شهرستان انار  خیلی کمتر به بینیاد شهید رفسنجان مراجعه می کنند و برخی از چهره ها هستند که هیچوقت تاکنون به بنیاد شهید مراجعه نکردند .

صابری تصریح کرد: برای ما جای تاسف است که بیش از این نمیتوانیم در خدمت این عزیزان  باشیم چرا که بعد مسافت فاصله انار تا رفسنجان  به دلیل کهولت سن به این عزیزان اجازه نمی دهد به رفسنجان بیایند.

مسئول بنیاد شهید رفسنجان در ادامه در خصوص مشکلات والدین شهدا اظهار داشت:در تلاشیم که حق الزحمه پرستاری به این عزیزان برقرار کنیم که اگر این عزیزان افتاده شدند فرزندانشان که از آنها پرستاری می کنند حقوقی بیشتر از اینی که هست دریافت کنند البته مشکل عمده ی این عزیزان هزینه های درمانی است که با تعاملاتی که بین بیمه و بنیاد شهید وجود دارد بیمه صفر تا صد آنها را می پردازد

وی در پاسخ به سوالی در خصوص چرایی تعلق نگرفتن چارت اداری به بنیاد شهید شهرستان انار گفت:  با توجه به تعداد پرونده های اندکی  که از انار در رفسنجان داریم  تعداد آنها در اندازه ای نیست  که بتوانیم بنیادی مستقل در انار راه اندازی کنیم و بر این اساس یک نمایندگی بنیاد شهید در انار احداث میشود و در این راستا دو نیرو به انار اختصاص یافته است که این نیروها در آزمون پذیرش کشوری گزینش شده اند که انشاالله از آذرماه فعالیت خود را در بنیاد شهید انار آغاز خواهند کرد.

صابری در پایان خاطر نشان کرد: اتوماسیون اداری بنیاد شهید انار هم به زودی راه اندازی مشود تا والدین شهدا دیگر این مسافت را  تا رفسنجان طی نکنند.

 

IMG_7214

IMG_7217

IMG_7220

IMG_7223

IMG_7224

IMG_7225

IMG_7234

IMG_7240

IMG_7242

IMG_7244

انتهای ییام/

دیدگاه کاربران

امین پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 6:58 ق.ظ

به خداهمین چند نفر از پدر مادرهای شهیدا باقی موندند؟ روح آنهایی که رفتند شاد . صلوات

محمد ز- پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 7:31 ق.ظ

خانواده شهید………………………. که هر چی هر جا بود گرفتند بچه هاشون هم بردند تهران این ور و انور سرکار ادعاشون هم میشه در مشهد هم ……………………………………… غصب کردند فردا قیامت باید جواب این پدرمادرهای شهید ساده بی الایش را بدهند. انار ما به خون شهیدان انار سانسور نکن

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 8:17 ق.ظ

بعضی از خانواده ها واقعا نرفتن نمیرن چون بچه شو در راه خدا و کشور داده ولی بعضی از اسم مبارک شهید برا رفا خود استفاده میکن من برادر شهیدم بعضی ها هم با یک شهید تمام اعضا خانواده بیمه کار دولتی کردن تو انار

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی