دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

مسئول کمیته امداد انار گفت:معتدمین محله ها از میان بانوان دارای مدارک تحصیلی رواشناسی و سایر علوم مرتبط با اجتماعی بصورت افتخاری برای هرمحله ای انتخاب شده اند و کمیته امداد انار بر عملکرد این معتمدین نظارت دارد…

رحماندوست در گفت و گو با انارما

به گزارش انارما ، رحماندوست مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان انار در گفت و گو با خبرنگار انارما با  اعلام آغاز طرح واگذاری صندوق های صدقات به مراکز نیکوکاری در شهرستان انار گفت:این طرح طی جلسه ای که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ،تنی چند از مسئولان انار  و مددکاران افتخاری در سالن آموزش و پرورش انار برگزار شد مصوب شد و  از این پس همشهریان اناری میتوانند با مراجعه به دو مرکز نیکوکاری شهرستان انار یکی در  لطف آباد(مرکز حضرت رقیه س)و دیگری در خیابان مطهری شهر انار ،محل سابق کمیته امداد( مرکز نیکوکاری صاحب الزمان عج ) وجوهات نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کنند.

وی با اشاره به اینکه این مراکز توسط معتمدین و هیئت امنا اداره میشود گفت: وجوهات نقدی ریخته شده داخل صندوق های صدقات و وجوهاتی که خیرین بصورت مستقیم در هر محله ای پرداخت می کنند توسط مددکاران و معتدمین افتخاری در راه رفاه مددجویان همان محله هزینه خواهد شد.

رحماندوست افزود:  معتدمین محله ها از میان بانوان دارای مدارک تحصیلی رواشناسی و سایر علوم مرتبط با اجتماعی بصورت افتخاری برای هرمحله ای انتخاب شده اند و کمیته امداد انار بر عملکرد این معتمدین نظارت دارد.

مسئول کمیته امداد انار در خصوص دریافت کمک های مردمی برای مددجویان گفت: آن دسته از عزیزانی که چه در داخل شهرستان و چه خارج از شهرستان انار تمایل به پرداخت وجوهات نقدی برای اکرام مدجویان دارند میتوانند از طریق سامانه ussd تلفن همراه با شماره گیری کد ستاره ،ستاره،۶۳۷،مربع و بعد از آن نوشتن میزان مبلغ پرداختی به مرکز نیکوکاری صاحب الزمان(عج) انار کمک کنند.

وی در پایان گفت:این طرح با شعار “از مردم برای مردم” در شهر انار آغاز شده است و امیدواریم با همکاری مردم شریف انار این طرح با موفقیت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی