دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

امام جمعه انار گفت:همانطور که حضرت آقا فرمودند هجمه به بسیج تکمیل پروژه ی دشمنان در ارزش زدایی از نظام و نهادهای ارزشی نظام است…

IMG_4535 - Copy

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با  اشاره به دیدار فرماندهان بسیج با مقام معظم رهبری گفت: همانطور که حضرت آقا فرمودند هجمه به بسیج تکمیل پروژه ی دشمنان در ارزش زدایی از نظام و نهادهای ارزشی نظام است.

وی افزود: بسیج فارغ از گرایش به هر حزب و گروهی نه تنها متعلق به نظام است بلکه متعلق به جهان اسلام است .اگر گاهی بعضی از احزاب و گروه ها بسیج را در مقابل حزب و گروه و اهدافشان می بینند خود شکنند که آیینه شکستن خطاست ، ببینند از کدام یک از ارزشهای نظام و اهداف نظام دور شده اند که راهشان با بسیج دو تا شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: هیچ حزب و هیچ شخصی نمیتواند ادعای انقلابی و پیرو خط امام بودن بکند و در مقابل با این میراث گرانقدر امام مخالفت کند و با بقیه دشمنان هم نوا شود.

خطیب جمعه انار سپس با اشاره به اجلاسیه سران کشورهای تولید کننده گاز در ایران ضمن تشکر از دولت بخاطر برگزاری اجلاس به دیدار رییس جمهور روسیه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت:منافع مشترک ما با کشورهای مستقل و قدرتمندی مثل روسیه میتواند جبهه قدرتمندی در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و خطرات و جنایتهای گروهای تروریستی دست پرورده آمریکا باشد.

وی افزود:خرید نفت از گروههای تروریست توسط هم پیمانان آمریکا در منطقه در حالی صورت میگیرد  که ما نمیتوانیم نفتمان را بخاطر تحریمها بفروشیم و این موضوع حاکی از حاکمیت زور و بی قانونی و قانون جنگل بر دنیای امروز است.حال بعضی از سیاستمداران ما در این نظام ظالمانه میخواهند با گفتمان حقمان را از این نظام جنگل بگیرند!

امام جمعه انار خاطر نشان کرد: بله مذاکره و گفتگو برای تنویر و روشن شدن افکار عمومی دنیا پسندیده است اما برای احقاق حقمان نباید اینچنین باشیم چرا که باید برای رسیدن به حقمان  قوی ، قدرتمند و شجاع باشیم.

وی در ادامه به پیش رو بودن انتخابات مجلسین خبرگان و شورای اسلامی اشاره کرد و گفت:  افراد ضعیف النفس و یا بی اراده و سست در مقابل دشمنان را دوباره مثل مجلس ششم روی کار نیاوریم مجلس جایگاه رفیعی در تصمیم گیری و تصمیم سازی برای انقلاب دارد.

_ حضرت امام رضوان الله تعالی علیه میفرمایدمجلس، قوه مجتمع یک ملت است در یک گروه ،مجلس مرکز همه قانون‏ها و قدرت است ،مجلس خانه واقعی ملت و امید مستضعفین است ،مجلس مجلس (شورای) اسلامی که حاصل سال‏های دراز رنج و زحمت و خون‏های محترم صدها هزار شهید و جانباز است.

امام جمعه انار ادامه داد هنوز دردها و رنجهایی که بواسطه مجلس ششم کشور دچار آن شد بعد از سالها تمام نشده است، مجلس ششم لکه ی ننگینی است از تاریخ مجلس شورای اسلامی که همه خسارت های تحریم های هسته ای از مجلس ششم شروع شده است. نماینده مجلس ششم در نطق قبل از دستور خودش فعالیتهای مخفیانه هسته ای ما را برای اولین بار از طریق تریبون مجلس اقرار کرد و به نظام تهمت فعالیت غیر صلح آمیز هسته ای زد.

وی افزود: در همین مجلس نایب رییس مجلس از تریبون مجلس اعلام کرد آگر آمریکا بخواهد به ایران حمله کند من خودم راه میافتم میروم از رییس جمهور آمریکا عذر خواهی میکنم و اگه لازم بود دست او را میبوسم و التماس میکنم به کشور ما حمله نکن. در همین مجلس ششم  مصوباتی  فراوانی  بر خلاف قوانین اسلام به تصویب رسید.

خطیب جمعه انار خاطر نشان کرد: امسال سال سرنوشت سازی برای مملکت و نظام مقدس اسلامی است اکنون که داریم به انتخابات نزدیک میشویم فتنه گران از لانه های خودشان بیرون آمده اند و از فضایی که متاسفانه برای عرض اندام آنها مهیا شده است خود را برای فتنه بزرگتر دیگری آماده میکنند. ملت فراموش نکرده است چه خسارتهای بزرگ اقتصادی و حیثیتی که از این خود فروخته ها بر نظام تحمیل گردید. باید مردم ما هوشیار باشند نگذارند فتنه دیگری بر نظام تحمیل گردد.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان از مردم ولایی و متدین انار خواست مثل سالهای گذشته با حضور گسترده در مراسم تجمع بزرگ هیئت های عاشورایی اربعین که زنده از تلویزیون پخش خواهد شد شرکت کنند و اوج علاقه مندی خود به اهل بیت را نشان دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

حسینیه بالا پاسکاه شنبه 28 نوامبر 2015 - 12:27 ق.ظ

هاشمی : ما که نمی‌توانیم علیه نظاممان شورش کنیم، پس باید به راه‌های دموکراتیک برگردیم و مردم را با قانون اداره کنیم، البته قانون را باید نمایندگان واقعی مردم بنویسند نه افراد تحمیلی –
عجیب اینکه هاشمی آشوبگران وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه را مظلوم وانمود می‌کند و از آن طرف نمایندگان مجلس را تحمیلی توصیف می‌نماید –
مرگ بر فتنه گر

دانشگاه آزاد شنبه 28 نوامبر 2015 - 12:54 ق.ظ

اخیرا سایت گروهک ملی-مذهبی در تحلیلی خواستار هل دادن دولت به سمت رادیکالیزم شد و نوشت: سبزها در حال نبرد با حاکمیت هستند و سکوت دولت اگر در مسائلی مانند ماجرای بند ۳۵۰ اوین بشکند و انتقاد کند، انتقاد سبزها علیه دولت افزایش خواهد یافت اما اگر محکوم کند، پیروزی برای سبزها خواهد بود چون توانسته‌اند بخشی از حاکمیت را با فشار رسانه‌ای در مقابل بخش دیگر قرار دهند .
مرگ بر فتنه گر

حسینیه بالا پاسگا شنبه 28 نوامبر 2015 - 1:00 ق.ظ

انشاالله به آبروی امام و شهدای نوجوان بسیجی فتنه گران دیگر بر نخواهند گشت لعنت خدا برفتنه گران
اللهم العن اولا ثم الثانی والثالث و الرابع اللهم العن ….. خامسا

شهروند شنبه 28 نوامبر 2015 - 2:07 ق.ظ

کلمه فتنه هم خوب جاافتاده سرزبانها

نام و نام خانوادگی شنبه 28 نوامبر 2015 - 7:17 ق.ظ

بهنظر امام خمینی میزان رای ملت است درحالیکه نمایندگان مجلس فعلی با کمتری رای تاریخ مجلس به مجلس رفته اند رسایی وکوچک زاده وپایداریها به کمتر از سیصد هزار رای درتهران دوازده میلیونی به مجلس رفتند وحالا ادعای نمایندگی دارند

جانباز شنبه 28 نوامبر 2015 - 11:02 ق.ظ

ملاک قانون است چه رای کم چه زیاد . حسن روحانی هم نصف آرا ملت ایران رو گرفت اگرآرا باز شماری میشد لب مرز بود ولی قانونا رییس جمهوره . رسایی و امثال رسایی هم همینطور . ولی بنازم که رسایی ها مدرس وار در مقابل مفاسد و خطاها می ایستند . و مجلس چنین نمایندگان شجاع و مستقلی را میخواد . نه نمایندگان ترسو یی که با چند تا عربده آمریکا دست و پاشون بلرزه و به رهبری پیشنهاد نوشیدن زهر بدهند. دقیقا مثل نمایندگان اصلاح طلب آمریکایی مجلس ششم .

نام و نام خانوادگی شنبه 28 نوامبر 2015 - 12:37 ب.ظ

شما ب همه ی دنیا مرگ میفرستید.کارتون اینه.بگید تاببینید ب کجا میرسید.

جانباز شنبه 28 نوامبر 2015 - 7:19 ب.ظ

نه شعارها بر علیه آمریکا و اسراییل و پیر استعمار انگلیسه با بقیه دنیا مشکلی نداریم هر کس ملت ایران و نظام الهی مارا درک کتد باهاش رابطه دوستانه داریم ولی اگر کشوری بخواهد در مقابل ملت بزرگ ایران بایستد ما در مقابل همه دنیا یشان می ایستیم , درود بر آزادبخوهان جهان درود بر حزب الله لبنان و مقاومت اسلامی در.یمن و سوریه و بحرین مر گ بر استکبار و آمریکا .

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی