جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 10 May 2024

بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسم تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی شهرستان به همت اداره کتابخانه های عمومی باحضور مسئولین شهرستان برگزار گردید…

کتابداران۵

به گزارش انارما ، بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسم تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی شهرستان به همت اداره کتابخانه های عمومی باحضور مسئولین شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه خادمی فرماندار  ضمن گرامیداشت ایام عزاداری سروروسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)و پاسداشت هفته بسیج به نقش و جایگاه کتاب و کتابخوانی در گسترش دانش و ارتقای میزان آگاهی های عمومی اشاره کرد و گفت: باید تلاش نمود از طریق تبیین جایگاه کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه مفید زمینه تعالی جامعه را فراهم نماییم.

 وی افزود: همه بخصوص مدیران دستگاه ها و نهادها باید تلاش کنیم تا فرهنگ کتابخوانی در جامعه مورد توجه قرار گیرد و همه ما در قبال کتاب مسئولیم .

در این مراسم  صادقیان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گزارشی از وضعیت فضاهای کتابخانه ای شهرستان ارائه نمود و وضعیت شهرستان را به لحاظ فضاهای کتابخانه ای مثبت اریابی کرد.

وی از حضور خیرین و همراهی و همکاری آنان در عرصه ساخت کتابخانه ها تقدیر نمود وخواهان تغییر نگرش جامعه به هویت و کارکرد کتابخانه ها به عنوان یک مرکز علمی و فرهنگی گردید.

 

 

در  پایان این مراسم از دست اندرکاران عرصه کتاب و کتابخوانی،اعضای فعال کتابخانه ها،کتابداران،خیرین کتابخانه ساز و …  قدردانی گردید.

لازم بذکر است که در شهرستان انار تعداد۸باب کتابخانه وجود دارد که ۵ باب کتابخانه عمومی زیر نظر اداره کتابخانه های عمومی با حدود ۶۰هزار جلد کتاب و۵۰۰۰عضو می باشد و سایر کتابخانه های شهرستان ، ۲باب کتابخانه دانشگاهی و یک باب کتابخانه کانون پرورشی فکری کودکان می باشد.

مراسج تجلیل از کتابداران

کتابداران۳

کتاب داران۲

کتابداران۵

کتابداران۴

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی