یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 12 May 2024

مهدی منتظری مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان انار در گفت و گو با خبرنگار انارما برنامه های فرهنگی ویژه دوازدهم بهمن در شهر انار را تشریح کرد…

 

سالروز ورود تاریخی امام به میهن

مهدی منتظری مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان انار در گفت و گو با خبرنگار انارما ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی ویژه دوازدهم بهمن در شهر انار را تشریح کرد.

منتظری  آغاز برنامه های روز دوازدهم بهمن را نواختن زنگ انقلاب عنوان کرد و گفت:همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن زنگ انقلاب ساعت ۹ و ۳۳دقیقه در دبیرستان دخترانه حضرت زینب نواخته میشود و همچنین از ساعت ۱۰صبح مراسم جشنی به مناسبت آغاز دهه فجر به همت حوزه بسیج خواهران ولایت ویژه بانوان در خیابان امام(ره) بوستان ۱۶ برگزار خواهد شد.

وی افزود: رژه موتوری خودرو های ادارات شهرستان انار در این روز از ساعت ۹و ۳۳دقیقه از میدان بسیج آغاز و بعد از عبور از خیابان امام(ره) در امامزاده محمدصالح(ع) خاتمه خواهد یافت.

مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از اجرای برنامه ای جدید در روز دوازدهم بهمن خبر داد و گفت:بعد از ظهر روز دوشنبه ساعت ۱۴ در استادیوم ورزشی شهید سلیمانی انار پرواز بادکنک ها را در آسمان انار با حضور خانواده ها و فرزندانشان خواهیم داشت.

منتظری از آغاز اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان انار خبر داد و گفت: افتتاح این جشنواره که فیلم های آن بصورت رایگان برای همشهریان اکران خواهد شد روز دوشنبه دوازدهم بهمن در سالن کتابخانه شهید اسماعیلی نیا انار خواهد بود و این جشنواره تا شانزدهم بهمن ماه در انار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

نیاز یکشنبه 31 ژانویه 2016 - 8:56 ق.ظ

خوبه فقط تاریخ هم میزدی بهتر نبود
حالا تاریخ من میزنم۱۳۹۴/۱۱/۱۲

نام و نام خانوادگی یکشنبه 31 ژانویه 2016 - 9:00 ق.ظ

خدا قوت

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی