یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 12 May 2024

برخی منابع نزدیک به سیدحسن خمینی مدعی شده اند که در پی اعتراض وی به عدم احراز صلاحیتش، آیت الله مومن به عنوان متولی برگزاری آزمون علمی قول مساعد داده است که با هماهنگی فقهای شورای نگهبان، زمینه برگزاری امتحان مجدد از وی را فراهم کند.

dsftg54

به گزارش پایگاه خبری انارما به نقل از راه دانا؛ برخی منابع نزدیک به سیدحسن خمینی مدعی شده اند که در پی اعتراض وی به عدم احراز صلاحیتش، آیت الله مومن به عنوان متولی برگزاری آزمون علمی قول مساعد داده است که با هماهنگی فقهای شورای نگهبان، زمینه برگزاری امتحان مجدد از وی را فراهم کند.

گفتنی است که سیدحسن خمینی مدعی شده است که با وجود تاییدیه‌های مراجع و علمای قم، گمان نمی‌کرد که برای احراز صلاحیت علمی خود نیازی به شرکت در آزمون کتبی داشته باشد و به همین علت در آزمون شرکت نکرده است.

این در حالی است که وی پیشتر گفته بود که از وی دعوتی برای شرکت در آزمون نشده و به همین علت در آزمون شرکت نکرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

همشهری یکشنبه 31 ژانویه 2016 - 6:57 ب.ظ

همه کسانی که بدلیل امتحان ندادن تآییدنشده انددوباره امتحان میدن؟

نام و نام خانوادگی دوشنبه 1 فوریه 2016 - 7:21 ق.ظ

سیدحسن نیازی به امتحان ندارد اعضاء محترم شورای نگهبان باید بدانند بااین کار خودبا اعتقادات مردم بازی میکنند زمانیکه مراجع تقلیدی همچون آیت ا… وحید خراسانی وجوادی آملی وموسوی اردبیلی و…ایشان را مجتهدمیدانند همچنین بزرگانی همچون آیت ا… محمدجوادفاضل ،محفوظی،کریمی جهرمی ،راستی کاشانی،امینی ودهها نفر دیگرصلاحیت ایشان را تائیدمیکنند مشخص میشود که یا حرف این بزرگان دروغ وازروی هوای نفس است یا کار شورای نگهبان صحیح نیست بنا بفرموده امام خمینی درقضیه انتخابات مجلس سوم وقتی که کاندیداهای جامعه روحانیت انتخاب نشدند خطاب به شورای نگهبان زمانیکه انتخابات تهران راتائید نمیکردند دستوردادباتوجه به تحقیات انجام شده وگزارشات رسیده انتخابات تهران مشکلی ندارد هرچه سریعتر انتخابات راتائید واگرآقایان وسواسی دارند درخصوص حفظ نظام داشته باشند

نام و نام خانوادگی دوشنبه 1 فوریه 2016 - 12:05 ب.ظ

امام خمینی: هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است «مفسد» است.
(صحیفه امام ج۱۴ص۳۷۰)
ولایت فقیه و حکم حکومتی از احکام اولیه است. نهاد شورای نگهبان همیشه موردتایید اینجانب است و به هیچ وجه تضعیف نشده و نخواهد شد. این نهاد باید همیشه بابیداری و هوشیاری در خدمت به اسلام و مسلمین کوشا باشد.
(صحیفه امام ج۲۰ص۴۵۷)
*شورای نگهبان گوش به حرف عده‌ای که به اصطلاح مترقی هستند ندهد
(صحیفه امام ج ۱۳ ص ۵۳)
*افرادی که نظر شورای نگهبان موافق میلشان نباشد دست به شایعه افکنی می‌زنند
(صحیفه امام ج۱۷ص۴۳۱)
*شورای نگهبان حافظ احکام مقدس اسلام و قانون اساسی است
(صحیفه امام ج۱۹ص۱۵۵)

نام و نام خانوادگی دوشنبه 1 فوریه 2016 - 10:09 ب.ظ

فقط میخوان سید حسن آقا رو تأییدنکنن.چون میدونن بالاترین رأی را می آورد.

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 2 فوریه 2016 - 11:00 ق.ظ

کاش سیدحسن با اندازه صدیقی وآقا تهرانی وطائف برای خدا بود

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی