پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 9 May 2024

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان گفت:طبق بررسی ها مشخص شد که این پروژه واقعا پروژه پیچیده ای است چرا که تامین بودجه ی این پروژه نه از محل بودجه های ملی است و نه بودجه های استانی…

IMG_2876به گزارش انارما، محمد رضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در جشنواره شعر با گویش محلی اناری ضمن تمجید از برگزاری این جشنواره گفت: حقیقتا امشب با حضور در این جشنواره و مشاهده استقبال گرم مردم هنر دوست انار ، بار دیگر به اناری بودن خود افتخار کردم و امیدوارم اینگونه مراسمات فرهنگی و هنری در شهرستان انار ادامه داشته باشد.

وی با تمجید از شعر با گویش محلی اناری گفت: باید توجه داشت که شعر با گویش محلی هم میتواند طنز باشد و هم جدی و علاوه بر این باید به این نکته دقت داشت که شعر با گویش محلی موجب تمسخر آن لهجه و گویش نشود.

علیزاده در ادامه به تعطیلی چندساله پروژه مجتمع فرهنگی انار علیرغم پیشرفت ۹۰درصدی اشاره کرد و گفت:بنده از همان روز اولی که به سمت مدیرکل ارشاد کرمان منصوب شدم یکی اولویت های اصلی ام تکمیل این مجتمع بود و تا کنون هم پیگیری های فراوانی از طریق مکاتبات اداری با تهران داشته ام.

وی افزود: طبق بررسی ها مشخص شد که این پروژه واقعا پروژه پیچیده ای است چرا که تامین بودجه ی این پروژه نه از محل بودجه های ملی است و نه بودجه های استانی و مقدار بودجه ی محقق شده ی آن با تلاش های دکتر حسینی وزیروقت ارشاد و حسن اسفندمز  تامین شده است.

مدیرکل فرهنگ و  ارشاد اسلامی کرمان در پایان گفت: طبق آخرین مکاتبه ای که با وزارتخانه در تهران داشتیم مقرر شد بودجه ای قریب به ۳۰۰میلیون برای تکمیل نهایی این پروژه اختصاص یابد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی