دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 20 May 2024

حسین آذین نماینده ی فعلی مردم رفسنجان و انار در حمایت از سید محمد حسینی با حضور در فرمانداری رفسنجان از ادامه ی کاندیداتوری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داد…

دکتر آذین انصراف داد

به گزارش انارما ، حسین آذین نماینده ی فعلی مردم رفسنجان و انار در حمایت از سید محمد حسینی با حضور در فرمانداری رفسنجان از ادامه ی کاندیداتوری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

متن انصراف حسین آذین در حمایت از سید محمد حسینی بدین شرح است:

مردم شریف و بزرگوار شهرستان های رفسنجان و انار سلام علیکم حمد و سپاس خداوند را که توفیق خدمت به شما مردم بزرگوار و قدرشناس را به بنده حقیر عنایت نمود. لازم می دانم در وهله اول از همه شما بزرگواران که در دوره قبل، بنده را لایق خدمتگزاری خود دانستید و در وهله بعد، از همه مسوولین محترم که مرا در انجام وظیفه خطیری که بر دوش داشتم همراهی و یاری نمودند تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین لازم می دانم از همه کسانی که نسبت به بنده محبت و حُسن نیت داشته و خواستار ماندن من در عرصه انتخابات در دوره جدید بودند تقدیر و تشکر فراوان نمایم.

مردم بزرگوار ! در موقعیت حساس و تاریخی کنونی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی، که دشمنان قسم خورده نظام و کشور، به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری چشم طمع دوخته و آشکارا سعی دارند از طریق رسانه های جمعی و شبکه های ماهواره ای و اجتماعی، بر انتخاب مردم تأثیر گذاشته و این انتخابات را مصادره نمایند، بیش از هر چیز، درک و شناخت لحظه ها، بصیرت و انسجام عمل و پرهیز از تشتت آراء، ضروری به نظر می رسد و از همین رو، اینجانب بر اساس درک این لحظه های حساس و تاریخی تصمیم گرفتم همچون زمان دفاع مقدس و اسارت، به وظیفه و تکلیفی که در خود می بینم عمل نموده و به نفع برادر ارزشی، متعهد و ولایتمدار، جناب آقای دکتر سید محمد حسینی که از شخصیت های برجسته کشور می باشد و در سمت نمایندگی مجلس شورای اسلامی و عضویت در هیأت دولت و همچنین مسوولیت های مختلف اجرایی، کوله باری از تجربه را بر دوش دارد کناره گیری نمایم و از شما مردم شریف و بزرگوار نیز می خواهم با درک اوضاع خطیر کنونی و بصیرت افزایی، با انتخاب ایشان به عنوان فرد اصلح، فردایی روشن  و امیدوار کننده را برای شهر و کشور خود رقم بزنید.
والعاقبه للمتقین برادر کوچک شما : حسین آذین

*خانه خشتی

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

قطره دوشنبه 22 فوریه 2016 - 12:51 ب.ظ

باسلام وبا درود انتخاب و منتخب زوجیست به وحدت وسرود
مشورت باصبر و امید و ولایت میبرد ما را به عرش و هر صعود هر انسان برای امنیت و وحدت وارامش خود وخانواده ومملکت که هر سه نیاز انسانی است باید بدون انتظار وتوقع انتخاب گر بهترین باشد برگزیدگان الهی فقط درمیان ما حضور دارنند واخرین انها نیز امید انسانیت انهم باحضور زنده است اگر من باور کنم پس اگر من خواستم انتخاب خوبی داشته باشم نیت حرکت لذت وخودحرکت وهمراهیکردن به من ارامش بدهد ودراخر سپاس گذار باشم وبه ارامش برسم وانشالله با مشورت رهبر وبزرگان بهترین را انتخاب کرده تا شاید اگر خدا خواست بهش برسم با انتخاب نکردن ونق نق کردن کار من شاید درست نباشد
رهبری محبوب بی امد زاطراف خمین
انکه روح الله نام .کار وبارش چون حسین
گفت دست در دست تا صفت دستان شود
حق رای داری بده تا مشکلت اسان شود
حق رای داری بده تا باغچه ات بوستان شود وووووووووالااخر
باتشکر الله واعلم .والسلام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی