یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 12 May 2024

کاندید دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:ما در گذشته خیلی فرصت سوزی کردیم و اکنون نباید بخاطر اختلافات جناحی و حزبی در مورد مسائل آبادانی شهرستان های انار و رفسنجان اختلاف داشته باشیم…

IMG_3030

به گزارش انارما ،دکتر سیدمحمد حسینی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب ۴اسفند در جمع مردم انار  در مسجد صاحب الزمان(عج) حضور یافت و با تاکید بر حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات گفت: شهرستان انار که قبل از انقلاب یکی از پایگاه های اصلی انقلاب بوده و همچنین در دوران دفاع مقدس فرزندان برومند این دیار خط شکن بوده اند اینک در روز هفتم اسفندماه حماسه ای دیگر را مردمان شریفش رقم خواهند زد.

وی به سخن رهبری در خصوص نفوذ دشمن به عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: اگر افراد اصلی مرتبط با فتنه در فیلترینگ شورای نگهبان رد صلاحیت شدند اما هستند افراد دسته چندمی که در مجلس سیاهی لشکر کسانی باشند که فتنه ۸۸را به پا کردند.

وزیر اسبق ارشاد تصریح کرد: کسانیکه که روزگاری از اسلام ناب محمدی سخن می گفتند اما امروز آنها شیفته و دلبسته به غرب شدند و میخواهند زمینه را فراهم کنند که غربی ها در زمینه های مختلف سیاسی و فرهنگی و اقتصادی در کشور جولان بدهند و ممکن است در این راه همان کسانی از آرامش سخن بگویند که افراطیونشان دسته کم هشت ماه مملکت را در فتنه۸۸به آشوب کشیدند و هر چه رهبری معزز تذکر به آنها دادند آنها راه خودشان را رفتند.

IMG_3056

حسینی خاطر نشان کرد: مجلسی باید شکل بگیرد که یک بازوی قدرتمند ،مغز متفکر و یک جریان هدایتگر برای جامعه باشد نه اینکه خودش دائما مسئله آفرین باشد برای کشور و وقت و انرژی نهاد های انقلابی نظام را دائما معطوف به خودش کند. تجربه مجلس ششم را از یاد نبرده ایم آن زمانیکه یک روز در مقابل حکم حکومتی می ایستادند و یک روز برای عدم برگزاری انتخابات تحصن می کردند و سردمداران آنها اگر چه الان دم از اقتصاد می زنند اما همه آنها در پی این هستند که به مجلس بروند و رفع حصر را در دستور کارشان قرار دهند انگار امروزه همه مشکل مردم رفع حصر سران فتنه شده است.

کاندید دهمین دوره انتخابات مجلس با بیان اینکه غافل نشویم که مجلس قبل از هرچیز باید صیانت کند از آرمانها و دستاورد های انقلاب و اهداف بلند امام(ره) اظهار داشت: بعد از این مرحله، یک نماینده باید عرضه و توان داشته باشد و خودش را در موقعیت ها و مناصب مختلف نشان داده باشد تا اطمینان داشته باشیم که او توان و مدیریت جهادی را دارد و باید بداند که نمایندگی مجلس دیگر جایی برای آزمون و خطا ندارد.

IMG_3070

وی در ادامه بخشی از فعالیت های عمرانی و فرهنگی مرتبط به شهرستان انار که در سال های گذشته با همکاری و تلاش وی ایجاد شده اشاره کرد و گفت:مجتمع هنرمندان که مدتی پروژه اش تعلیق بود از صندوق حمایت از هنرمندان تسهیلاتی برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شد که نهایتا آن مجتمع تکمیل شد.همچنین کمک به تعریض مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار و ارتقای سطح کیفی دانشگاه پیام نور انار از جمله وظایفی است که افتخار میکنم برای مردم شریف انار انجام داده ام.

وی با اشاره به تعطیلی دوساله پروژه مجتمع فرهنگی انار گفت: متاسفانه با پایان دولت گذشته این پروژه عظیم علیرغم پیشرفت بالای ۹۰دردصدی که داشت تعطیل شده و یقینا اگر در آن مقطع ما دوماه دیگر بودیم این پروژه را تمام کرده بودیم.

IMG_3051

دکتر حسینی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای بخش های مختلف شهرستان های انار و رفسنجان در نظر گرفته شده تصریح کرد: سندتوسعه شهرستان در دوره گذشته تنظیم شده و اینکه چرا این سند در دوسه سال اخیر  اجرایی نشده جای تاسف دارد چرا که در خیلی از زمینه های این سند افراد دلسوز و متخصص کارکرده اند و در بحث کمبود آب شرب و کشاورزی، بحث صنعتی ،صنایع جنبی مس و پسته  طرح های کاربردی بسیار خوبی تنظیم شده که روی زمین مانده است.

IMG_3041

وی در ادامه با بیان اینکه نباید در داخل شهرستان به دنبال نزاع ها و دعواهایی سیاسی باشیم گفت: اگرچه در سطح کشور هرکس بخواهد از خطوط قرمز نظام عبور کند در مقابلش ایستادگی میکنیم اما در مسائل شهرستان شهرستان با دولت و ملت همکاری میکنیم .

وزیر اسبق ارشاد تصریح کرد: شعار اصولگرایان در کل کشور با لیست واحدی که انتخاب کرده اند معیشت امنیت و پیشرفت است که در لیست اصولگران حداقل ده اقتصاددادن وجود دارد که مسائل اقتصادی را درک می کنند.

دکتر حسینی در پایان در پاسخ به سوال یکی از حضار در خصوص راهکار وی برای بهبود وضعیت بازار پسته گفت: قطعا هرفردی که نماینده مردم انار و رفنسنجان می شود یکی از اولویت های اصلی اش باید بحث پسته باشد و در این راستا در آن مجلس پنجم که ما میان دوره ای وارد مجلس شدیم برای ثبات بازار پیگیری کردیم که نهایتا دفتر پسته در وزارت امور کشاورزی راه اندازی شد اما بعد از مدتی متاسفانه این دفتر به فراموشی سپرده شد و کسی پیگیری نکرد اما اکنون مقرر شده برای محصول پسته در راستای دفاع از کشاورزان یک حداقل قیمتی مصوب در نظر گرفته شود.

وی افزود: پسته بحث اساسی است و آنچه که با پسته گره خورده آب است اینها را باید با جدیت دنبال کرد. ما در گذشته خیلی فرصت سوزی کردیم و اکنون باید با جدیت برای آبادانی شهرستان های انار و رفسنجان تلاش کنیم و  نباید بخاطر اختلافات جناحی و حزبی در مورد مسائل آبادانی شهرستان های انار و رفسنجان اختلاف داشته باشیم.

IMG_3083

IMG_3098

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

علیزاده چهارشنبه 24 فوریه 2016 - 7:41 ق.ظ

دکتر دوستت داریم

سعید چهارشنبه 24 فوریه 2016 - 8:16 ق.ظ

رای ما سید حسینی یاور رهبری

حسن چهارشنبه 24 فوریه 2016 - 8:52 ق.ظ

زنده باد سید

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 24 فوریه 2016 - 8:53 ق.ظ

سید به مجلس می رود همچون مدرس می رود

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 24 فوریه 2016 - 11:43 ق.ظ

رای ما دکتر حسینی حامی ولایت ورهبری .زحمات دکتر در شهرستان شدن انار نباید فراموش شود.

قطره چهارشنبه 24 فوریه 2016 - 12:53 ب.ظ

بادرود وبا سلام انتخاب یک باوراست بهر بزرگی وهمام
گر به یاد حق کنیم حرکت ره بالا به دستور ولایت وامام
هر ادمی ازدنیا ارامش میخواهد واسایش که از امنیت و وحدت بدست میآید.دراخر اقتصاد که خوب پیدا کند وخوب خرج کند پس برای رسیدن درست اندازه به نیاز باید از خداکمک خواست ودر راه مستقیم خداحرکت کرد وباصبر به انها رسید واگر نرسییم حتما خدامیداند فردا بهترش را خواهد جای گله وشکایت نیست پس انتخاب نکردن به ادمی زیان میرساند وانتخاب بدون مشورت از بزرگان وولایت جایز نیست همراهی نکردن منتخب هم ما را کوچک میکند ودر اخراگر خدای نکرده مشکلی پیش امد ولایت وقانون هست بهتر است من ارامش خود را به هم نریزم ودر اصل دست خدا بالا ترین دستها است من باید با یاد خدا وبا انتخاب به خرد جمعی احترام بگذارم احترام به خرد جمعی احترام به خود من است که رضای درون برای انسان می اورد باتشکر الله واعلم اگر خوب نبو د شما عزیزان محبت کرده وخوب بخوانید ومرا راهنمائی کنید اگر خدا خواست فردا بهتر مینویسم انشالله ووباتشکر والسلام

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 24 فوریه 2016 - 1:18 ب.ظ

چهارسال دوره های قبلش رودیدم دیگه اقاسید گوش ماپرشدهازاین حرفا

..... چهارشنبه 24 فوریه 2016 - 3:14 ب.ظ

اقای دکترحسینی یک شخص انقلابی ومتعهد به اسلام ونظام دریک سو ویک شخص اقتصاددان وکارازموده ی فرهنگی ومصداقص اصلح بودن رادارذ امیدوارم که پیروز انتخابات باشد

مطلع چهارشنبه 24 فوریه 2016 - 3:39 ب.ظ

جناب آقای حاج حسن اسفندمز مدیر محترم امور مالی سازمان مرکزی پیام نور کشور شد.

امین چهارشنبه 24 فوریه 2016 - 4:38 ب.ظ

سید حسینی یاور راستین رهبری رای ما تویی

فدایی رهبر چهارشنبه 24 فوریه 2016 - 5:36 ب.ظ

اتفاقا من هم گوشم از حرف های مفت یکی از کاندیداهای اناری که کنارش ش . … …… نشسته و مقلد منتظری بود پره بابت آب کارون چقده دروغ گفت ولی ما با افتخار رای میدیم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی