شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

فرمانده پلیس راه استان کرمان با بیان اینکه در طول سال گذشته بیشترین تصادفات منجر به فوت در محورهای «بافت – ارزوئیه»، «سیرجان – بندرعباس»، «ماهان – کرمان»، «کوهبنان – یزد» و «انار – رفسنجان» بوده است…

حوادثه جاده ای

به گزارش انارما به نقل از آرمان کرمان، سرهنگ یوسف نجفی اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی (۵ اسفندماه) تا روز پنجشنبه پنجم فروردین در سطح استان، ۱۰ فقره تصادف منجر به فوت رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای کشته شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: تعداد مجروحین این تصادفات نیز برابر با سال گذشته است.

وی با اعلام اینکه ۸۰ درصد تصادفاتی که منجر به فوت شده‌اند ناشی از واژگونی و خروج خودرو از جاده اصلی بوده است، تصریح کرد: بیشتر این تصادفات ناشی از خستگی و بی توجهی رانندگان در حین رانندگی بوده که این موضوع نیز به دلیل طولانی بودن مسیرهای استان کرمان است.

فرمانده پلیس راه استان کرمان با بیان اینکه در طول سال گذشته، محور «کرمان – بم» حادثه خیزترین جاده استان بود اظهار کرد: در ایام نوروز بیشترین تصادفات منجر به فوت در محورهای «بافت – ارزوئیه»، «سیرجان – بندرعباس»، «ماهان – کرمان»، «کوهبنان – یزد» و «انار – رفسنجان» بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راه استان با تمام توان آماده خدمت رسانی به مردم است و تا پایان ۱۴ فروردین ماه در حالت آماده باش کامل خواهد بود.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی