جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

رئیس محیط زیست شهرستان گفت: علیرغم اعمال فشارها از سوی افراد خاص در سال گذشته ۲واحد آب شیرین کن به دلیل مشکلات زیست محیطی که برای محیط زیست انار بوجود آوردند پلمپ شدند…

به گزارش انارما ، رزانی رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان انار در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: علیرغم اعمال فشارها از سوی افراد خاص در سال گذشته ۲واحد آب شیرین کن به دلیل مشکلات زیست محیطی که برای محیط زیست انار بوجود آوردند پلمپ شدند.

وی با تقدیر از توجه ویژه فرماندار انار به محیط زیست شهرستان گفت: باید جلوی فعالیت واحد های آب شیرین کن در سطح شهرستان گرفته شود چرا که ادامه فعالیت این واحد ها آینده شهرستان انار را با معضل اجتماعی بزرگی رو به رو خواهد کرد .

IMG_5292

رزانی تصریح کرد: اقلیتی در شهرستان از آب شیرین کن ها سود می برند اما در واقع ادامه فعالیتشان موجب از بین رفتن تمدنی در انار میشود و حتی این آب شوری هم که داریم از بین خواهد رفت و از فرماندار میخواهم در استان نیز این موضوع را مطرح کند تا جلوی فعالیت این واحد ها به کلی گرفته شود.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست انار در ادامه از همکاری دادستان شهرستان در زمینه پلمپ کردن واحد های آب شیرین کن تقدیر کرد و گفت: به دلیل پساب های بسیار زیان باری که این آب شیرین کن ها برای محیط زیست دارند ما اجازه اعطای مجوز برای فعالیتشان را نداریم.

رزانی در پایان با اشاره به بهبود جایگاه دفن زباله های شهر انار گفت: از همکاری شهردار انار در این زمینه تشکر میکنم و امیدوارم با درایت ایشان وضعیت جایگاه دفن زباله های شهر انار در سال جدید بهتر از قبل شود.

انتهای پیام/

 

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی