دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

اولین جلسه شورای اداری شهرستان انار با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه انار ، خادمی فرماندار انار، و مسئولین ادارات شهرستان در فرمانداری انار با محوریت شعار سال “اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل ” برگزار گردید…

به گزارش انارما ، اولین جلسه شورای اداری شهرستان انار  با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه انار ، خادمی فرماندار انار، و مسئولین ادارات شهرستان در فرمانداری انار برگزار گردید.

در این جلسه روسای ادارات به ارائه گزارش فعالیتهای خود در سال ۹۴ پرداخته و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:در روزگاری که دنیا در مخاطره بیش از ۲۳هزار کلاهک هسته ای است خیلی ساده اندیشی است که تقوین بنیه دفاعی کشور را ضروری ندانیم .

امام جمعه انار در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد:با درایت فرماندار شهرستان در سال جدید جلسات متعددی را با محوریت اقتصاد مقاومتی خواهیم داشت و انشاالله تصمیماتی مثمر ثمر در جهت تحقق اقتصادمقاومتی در سطح شهرستان انار اخذ شود.

شورای اداری

همچنین خادمی فرماندار انار در این جلسه گفت:سال جدید سال ” اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ” که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)نامگذاری شده ، نقشه راه روشن رسیدن به پیشرفت همراه با عدالت است .

وی افزود: اقتصاد مقاومتی یک بحث کاملا استراتژیک است که رهبرمعظم انقلاب با پیش بینی راهبردهای دشمن در برابر انقلاب اسلامی، از حدود هفت سال پیش شعارهای اقتصادی را به عنوان نام سال در دستور کار قرار دادند تا فضای عمومی کشور برای این شرایط ویژه فراهم شود .

خادمی تصریح کرد:  مهمترین کار برای تحقق اقتصاد مقاومتی بستر سازی توسط مسئولان است و باید باحضور مردم و فضایی که مسئولان در این خصوص بوجود می آورند سیر تکاملی خود را طی کند.

IMG_5300

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

محمد جمعه 8 آوریل 2016 - 1:22 ق.ظ

مسئولین بایت دست به دست هم بدن تامشکلات شهر که خیلی هم زیادهست اونهاراحل کنند…چوب لاچرخ کردن هنردوست فاجعه هست بعدآمیفهمید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی