جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

با همکاری و پیگیری های فرماندار انار ،شورای شهرستان و همچنین نماینده منتخب مردم انار در مجلس این مجتمع به زودی راه اندازی شود…

به گزارش انارما ، چهارشنبه شب ۱۸فروردین ، اولین جلسه شورای شهرستان انار با حضور اعضا و با دعوت از مسعودی رئیس جهاد کشاورزی ، حسن شاهی رئیس منابع طبیعی و صادقی نماینده اداره منابع آب شهرستان انار در ساختمان شورای شهر با محوریت پیگیریاحداث مجتمع گلخانه ای در شهرستان انار برگزار شد.

احمد میرزایی رئیس شورای شهرستان انار در این جلسه با اشاره به بحران منابع آب در منطقه  گفت: کشاورزی با استفاده از روش های سنتی آبیاری با توجه به محدودیت منابع آب شهرستان دیگر جواب نمی دهد و نیاز است که شهرستان هرچه سریعتر از وضعیت فعلی که همان تک محصولی است رهایی باید.

وی افزود: جوانان تحصیل کرده شهرستان اکنون با معضل بیکاری رو به رو هستند و باید پروژه ای برای ایجاد فرصت شغلی برای آنها در انار ایجاد شود.

میرزایی در ادامه خواستار راه اندازی مجتمع گلخانه ای در شهرستان انار شد و گفت: با راه اندازی این مجتمع که آقای انارکی محمدی  نماینده منتخب شهرستان انار در مجلس نیز نظر مساعدی برای ایجاد این مجتمع در شهرستان دارند ، جوانان تحصیل کرده جویای شغل مخصوصا در زمینه مدارک تحصیلی کشاورزی میتوانند در آنجا مشغول بکار شوند .

وی افزود: علاوه بر اشتغال زایی ، مردم نیز به کشاورزی گلخانه ای روی خواهند آورد که از لحاظ اقتصادی نیز صرفه بالایی دارد.

رئیس شورای شهرستان انار در خصوص مکان در نظر گرفته شده برای این مجتمع گفت: فعلا طبق آخرین رایزنی ها منطقه ای در حوالی مجتمع دامداری انار برای راه اندازی این مجتمع در نظر گرفته شده است.

میرزایی در پایان از ادارات جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی و منابع آب خواست تا زمینه را برای راه اندازی این مجتمع در انار فراهم کنند.

در ادامه مسعودی رئیس جهاد کشاورزی با بیان اینکه در خصوص احداث این مجتمع جلسات متعددی تاکنون در میعت فرماندار انار برگزار شده است گفت:انشاالله با همکاری و پیگیری های فرماندار انار ،شورای شهرستان و همچنین نماینده منتخب مردم انار در مجلس این مجتمع به زودی راه اندازی شود.

در پایان حسن شاهی رئیس منابع طبیعی و همچنین صادقی نماینده اداره منابع آب با بیان نکات لازم برای راه اندازی این مجتمع اظهار داشتند: حتما ادارات مربوطه با حمایت از این پروژه نهایت همکاری را برای احداث آن خواهند داشت.

IMG_5465

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگي جمعه 8 آوریل 2016 - 12:08 ق.ظ

انشاالله درشورای شهربعدی نسل جوان وتحصیل کرده که کم هم نداریم روی کاربیایندواین برادران زحمت کش کمی استراحت کنند

سلام جمعه 8 آوریل 2016 - 11:20 ق.ظ

رییس شورای شهرستان بعد ازچندین سال چکار برای ما کرده …؟؟؟؟
هنوز تازه دارن رای زنی میکنن که انجام بشه یا نشه…
الان دیگه باید پاسخگو باشین که تو این چند سال چکارا کردین چه قدمی برای مردم انار کردین…

ناشناس جمعه 8 آوریل 2016 - 3:17 ب.ظ

شورای بعدی اینجوری نباشه خوبه

نام و نام خانوادگي جمعه 8 آوریل 2016 - 8:33 ب.ظ

خوبست

الکی مثلا ما نمیفهمیم جمعه 8 آوریل 2016 - 8:57 ب.ظ

اشتغال زایی یا رای سازی؟
۶ماه دیگه انتخاباته و از حالا به بعد باید جواب بدید توی این ۴ سال چیکار کردید این کارا واسه رایه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی