شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

اعتبار نامه نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای هیات های نظارت و اجرایی به وی تقدیم شد…

به گزارش انارما به نقل از خانه خشتی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان صبح روز چهارشنبه در جلسه مشترک هیات های نظارت، اجرایی و بازرسی به برگزاری باشکوه انتخابات ۷ اسفند سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: حضور ۶۲ درصدی مرد در این عرصه یک رای قابل ملاحظه ای بود که پایان خوشی را رقم زد و دل رهبر فرزانه انقلاب را شاد کرد.

وی افزود: با حضور مردم در صحنه به امر و اطاعت از رهبری مجلس شوراس اسلامی و خبرگان رهبری شکل گرفت و منشا خدمات و برکات خواهد بود.

اعتبارنامه-رفسنجان-خانه خشتی (۲)

رمضانی پور ضمن عرض تبریک به نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار از خدمات نماینده فعلی نیز قدردانی کرد و گفت: ایثار و فداکاری و در کنار آن تلاش های مجدانه نماینده فعلی قابل تقدیر است و امیداواریم با همکاری نماینده منتخب کارها نیمه تمام پیگیری شود و به ثمر برسد.

امام جمعه رفسنجان وحدت و همدلی مسئولین را سرمایه شهرستان برشمرد و بیان داشت: هر مسئولی با هر گرایش سیاسی دارای یک وظیفه خاص است اما در امر شهرستان همه باید یک نظر داشته باشند و یک هدف دنبال شود.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم فرمایشان رهبر فرزانه انقلاب را محقق نماییم باید یک صدا باشیم و به طور حتم این مهم پیشرفت شهرستان را هم در برخواهد داشت.

اعتبارنامه-رفسنجان-خانه خشتی (۴)

رمضانی پور خاطر نشان کرد: همه مسئولین باید پای کار بیایند و نه در قالب شعار بلکه با عمل افراد را روانه کار کنند و این خدمت هم برای رضای خداوند باشد.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری هایی که در شهرستان صورت میگیرد نیازمند حمایت است و اگر یک واحد تولیدی دچار مشکل شد همه باید مشکلات آن را مرتفع سازند.

امام جمعه رفسنجان در پایان سخنان خود به نقش رسانه در پیشرفت شهرستان اشاره کرد و گفت: اهالی رسانه می توانند با انتشار مطالب ذینفع شهرستان در این زمینه یاری رسان باشند و به جای دنبال کردن نقاط ضعف ، نقاط قوت آن را تقویت نمایند.

اعتبارنامه-رفسنجان-خانه خشتی (۹)

در پایان این جلسه اعتبار نامه احمد محمدی انارکی نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار تقدیم وی شد و همچنین از اعضای هیات های نظارت و اجرایی تقدیر بعمل آمد.

اعتبارنامه-رفسنجان-خانه خشتی (۱۰)

اعتبارنامه-رفسنجان-خانه خشتی (۱۱)

اعتبارنامه-رفسنجان-خانه خشتی (۱۲)

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نوقی جمعه 8 آوریل 2016 - 12:10 ق.ظ

آقای انارکی محمدی خواهشاجاده بافق -نوق راپیگیری کنیی.آرزوی ۲۰ساله مردم این منطقه است۲۵کیلومترآسفالت باقی مانده این جاده.خیلی زشت ودورازانتظاراست

نام و نام خانوادگي جمعه 8 آوریل 2016 - 3:22 ب.ظ

انشا الله آقای انارکی محمدی توقعات مردم را براورده می کند

محله پایینی میگه جمعه 8 آوریل 2016 - 5:21 ب.ظ

سلام میشه از شما خواهش کنم خیابان رازی کوچه ابن سینا ۸ اسفالت کنید ارادتمندتان رضا انارکی محمدی

نوقی دوشنبه 11 آوریل 2016 - 1:53 ب.ظ

دوستان عزیزوبزرگوار وظیفه نماینده آسفالت کوچه وخیابان وجاده نیست نماینده بایددرسطح کلان تلاش وقانونگذاری کند دروهله بعدپیگیر چنین کارهایی هم باشد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی