شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

امام جمعه انار گفت:اخیرا شنیدیم اوباما گفته است ایران در معاملات خودش دنبال ارزی غیر از دلار باشد و این حرف بدین معنی است که برجام هیچ است و تحریم ها پررنگ تر از گذشته اعمال میشود…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به آغاز ماه رجب گفت:ماه های رجب ،شعبان و رمضان گل ماه های سال هستند و باید قدر این ماه ها را بدانیم و از فضائل این ماه ها که مهمترین آنها روزه و استغفار و ذکر خداست بهره جوییم .

وی در ادامه با اشاره به بیستم فروردین سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا گفت:در چنین روزی در سال۵۹ از طرف آمریکا اعلام شد روابط بین ایران و آمریکا قطع است و حضرت امام (ره) از  این اتفاق بسیار خوشحال شدند و گفتند ما هرگز در ایران  با در های بسته زندگی نمیکنیم لیکن اینکه این در ها را برای خارجی ها نیز باز نمیکنیم.

ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: بعد از برجام هرروز که میگذرد ثابت میشود برجام جز آنچه روی کاغذ نوشته شده چیز دیگری عاید ملت ایران نشده است و اخیرا که شنیدیم اوباما گفته است ایران در معاملات خودش دنبال ارزی غیر از دلار باشد و این حرف بدین معنی است که برجام هیچ است و تحریم ها پررنگ تر از گذشته اعمال میشود.

خطیب جمعه انار در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: همانگونه که ایشان فرمودند دنیای امروز ، هم دنیای مذاکره است و هم دنیای موشک و کسانیکه فکر می کنند دنیای امروز دنیای موشک نیست یا ناآگاهند و یا خائن.

وی افزود: بحث ما اینست که چرا نادانان یا خائنین میتوانند از فضای جامعه سوءاستفاده کنند و پیامی به دشمن بدهند که آنها را جدی تر کند .براستی آیا امروز کسی هست که باور کند جنایات یمن ،سوریه و افغانستان زیر سر آمریکا نیست و آیا اکنون میشود با این آمریکا مذاکره کرد؟.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه خاطر نشان کرد: اسرائیل و آمریکا به گفته مقاماتشان از بعد از انقلاب تاکنون چندین بار قصد جدی داشتند که به ایران حمله کنند و آیا براستی اینکه تاکنون حمله نکرده اند دلیلش مذاکره بوده است  یااقتدار و قدرت نظامی ما در منطقه؟

وی در پایان با اشاره به  پیشرفت نظامی ایران گفت:ما در زمان جنگ ۸ساله حتی در تامین سیم های خاردار هم تحریم بودیم اما امروز پیشرفت های ما به جایی رسیده که در تحریم صادرات تسلیحات نظامی هستیم و این پیشرفت تضمین کننده اقتدار ایران در منطقه است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

علی شنبه 9 آوریل 2016 - 1:25 ب.ظ

انشا… که برحام بیشتزاز اینم پیشرفت خواهد کرد.!!

اینقدر دم از جنگ مزنید شنبه 9 آوریل 2016 - 8:53 ب.ظ

خواهشا اینقدر دم از جنگ مزنید خواهشا..

نام و نام خانوادگي شنبه 9 آوریل 2016 - 9:20 ب.ظ

… درست میشه.بخداخوب میشه تعامل باجهان ،ومرگ کسی رانخواستن خیلی خوبه.انشاالله مسئولین همت کنندومردم راخوشحال نمایند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی