شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی انار گفت: برای برگزاری مراسم اعتکاف و حضور معتکفین۱۳ مسجد در شهرستان انار بسترسازی شده است که از این مجموع شش مسجد در اختیار خواهران و هفت مسجد میزبان حضور برادران خواهد بود…

A0865791

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انارما ؛ حجت الاسلام منتظری رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان انار  در رابطه با برگزاری مراسم اعتکاف خاطر نشان کرد:سنت حسنه اعتکاف برنامه بسیار سازنده، معنوی و تأثیر گذار است که به مدت سه روز در مساجد برگزار می شود این سنت حسنه نبوی فرصت مغتنمی است برای فاصله گرفتن از امور دنیوی و پرداختن به امور اخروی و برقراری ارتباط ساده،صمیمی و تنگاتنگ با پروردگار متعال و خلوتی عارفانه می باشد. 

وی در خصوص شرایط ثبت نام تصریح کرد: ثبت نام از معتکفین خواهر و برادر از روز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه لغایت ۳۰ فروردین ماه به مدت یک هفته در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انار توسط ستاد اعتکاف شهرستان انجام می‌شود و برادران در مسجد صاحب الزمان (عج) و خواهران نیز در مسجد زینبیه شهرستان معتکف می شوند.

حجت الاسلام منتظری در پایان خاطرنشان کرد: برای برگزاری مراسم اعتکاف و حضور معتکفین۱۳ مسجد در شهرستان انار بسترسازی شده است که از این مجموع شش مسجد در اختیار خواهران و هفت مسجد میزبان حضور برادران خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه کاربران

قطره شنبه 9 آوریل 2016 - 3:33 ب.ظ

باسلام وبا درود اعتکاف از بهر معروف است و مخلص برده سود
با امید وصبر شود اندازه مومن درحضور یک گلستان عطر وعود
خوردن وخوابیدن وغیر از خدا گفتن کجایش .فضل و جود
حاجیم تکرار حج بی ثمر ان رخ ورخسارم سیاه است وکبود
الله واعلم بالصواب …….خواستم شوم دور از کباب درد و غمم گشته عذاب
صبر وامید دارد جواب …باید بخوانم من کتاب ….شاید بدانم من حساب
با تشکر والسلام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی