یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

مدت زمان بسیار طولانی است که از تیغ زدن جاده انار به طرف تراب آباد میگذرد و علیرغم اینکه این جاده پرتردد مسیر ارتباطی روستاهای احمدآباد و تراب آباد به شهر انار است هنوز اقدامی برای آسفالت آن نشده است…

به گزارش انارما ، مدت زمان بسیار طولانی است که از تیغ زدن جاده انار به طرف تراب آباد میگذرد و علیرغم اینکه این جاده پرتردد مسیر ارتباطی روستاهای احمدآباد و تراب آباد به شهر انار است هنوز اقدامی برای آسفالت آن نشده است.

از طرفی تاخیر طولانی مدت در آسفالت این جاده با توجه به بالا بودن حجم تردد و ایجاد گرد و غبار فراوان هنگام تردد حوادثی را تاکنون در پی داشته است.

بعد از دوماه پیش که حادثه واژگونی خودروی پراید در این جاده رخ داد پنجشنبه هفته گذشته حادثه ای مشابه رخ داد و یک خودروی پراید در این جاده واژگون شد که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت.

تعدادی از شهروندان تراب آباد در تماس با انارما خواستار پیگیری مسئولین برای آسفالت هرچه سریعتر این جاده شدند.

این درحالی است که در هفته های گذشته شهروندان چندین نوبت با امضای شکوائیه و ارسال به ادارات مربوطه خواستار به سامان رسیدن هرچه سریعتر این جاده شدند.

IMG_5483

IMG_5488

IMG_5480

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا شنبه 16 آوریل 2016 - 9:53 ق.ظ

حقشان است این اعتراض درخصوص طولانی شدنش

آبان شنبه 16 آوریل 2016 - 2:13 ب.ظ

این چه وضعشه چنده ماه خاک ریزی شده یه آ سفالت نمیکنند.دوتا ماشین رد بشن تو جاده اون موتوری بیچاره باید گرد خاک بخوره.. مسولین اصلا توفکر نیستند.فک. کنم باید کمپین حمایت از آ سفالت جاده تراب آ باد راه بندازند.اصلا بودجه نیست!!!!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی