دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 13 May 2024

جشن میلاد امام علی(ع) با هنرمندی سهیل سلیمانی خواننده اناری که اخیرا در مسابقه تلویزیونی شب کوک مقام دوم را کسب کرد در پارک کودک انار برگزار خواهد شد…

رحیمی شهردار انار  از برگزاری جشن بزرگ مهربان‌ترین پدر به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) خبر داد .

به گزارش انارما، رحیمی  با تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی(ع)، اظهار داشت: جشن میلاد حضرت علی (ع) چهارشنبه شب اول اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در پارک کودک (شهرداری)  برگزار می‌شود .

شهردار انار ابراز داشت : در این جشن ویژه برنامه‌های متنوعی شامل  موسیقی ، تئاتر و مسابقه اجرا می‌شود و همچنین برای کسانی که هم نام  حضرت علی (ع) هستند به قید قرعه هدایایی در نظر گرفته شده است .

شهروندان گرامی همنام مولای متقیان حضرت علی (ع) میتوانند جهت ثبت نام و دریافت کد رهگیری قرعه کشی به قسمت فرم ثبت نام در سایت شهرداری انار مراجعه نمایند.

لازم بذکر است این جشن با هنرمندی سهیل سلیمانی خواننده اناری که اخیرا در مسابقه تلویزیونی شب کوک مقام دوم را کسب کرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی