دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 13 May 2024

مدیرآستانه امامزاده محمدصالح(ع)گفت:مبلغ جمع آوری شده از محل نذورات مردم صرف هزینه های عمرانی ، فرهنگی و مدیریتی در آستان امامزاده محمدصالح(ع) می شود که ۱۰ درصد آن به خزانه کشوری و از این ۹۰درصد نذورات جمع آوری شده به حساب شماره ۱۲۸ بانک ملی بنام آستان امامزاده محمد صالح(ع) انار واریز میگردد.

 به گزارش انارما ،صبح دیروز سه شنبه با حضور اعضای هیئت امنای امامزاده، و سایر مسئولین امر در غبار روبی ضریح مطهر امامزاده محمدصالح (ع) نذورات و پول های ریخته شده داخل ضریح جمع آوری و شمرده شد.

هادیزاده مدیرآستانه امامزاده محمدصالح(ع) با اعلام این خبر گفت: از ۶۵ روز گذشته که تاریخ قبلی برداشت نذورات بود تاکنون مبلغ ( ۵۰۱۰۸۷۲۵۰ میلیون ریال)پانصدویک میلیون هشتادوهفت هزار و دویست و پنجاه ریال جمع آوری شده است. 

وی افزود: مبلغ جمع آوری شده از محل نذورات مردم صرف هزینه های عمرانی ، فرهنگی و مدیریتی در آستان امامزاده محمدصالح(ع) می شود که ۱۰ درصد آن به  خزانه کشوری و از این ۹۰درصد نذورات جمع آوری شده به حساب شماره ۱۲۸ بانک ملی بنام آستان امامزاده محمد صالح(ع) انار  واریز میگردد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگي چهارشنبه 20 آوریل 2016 - 2:04 ب.ظ

خزانه کشوری چرا؟

علي چهارشنبه 20 آوریل 2016 - 2:23 ب.ظ

این شماره حساب ۱۲۸ بانک ملی مربوط به چه شعبه ای هست ؟
انار یا رفسنجان

سردبیر چهارشنبه 20 آوریل 2016 - 11:34 ب.ظ

با عرض سلام. شعبه بانک ملی شهر انار

نام و نام خانوادگي چهارشنبه 27 آوریل 2016 - 1:09 ق.ظ

..پول تو ضریح انداختن اونا رو بهشتی نمیکنه.کاش بدونن اون جوونی که از بیپولی نتونسته ازداج کنه چون جهیزیه نداره.یا حتی توانایی گرفتن جشن ساده عروسی و نداره رو کمک کنی بهشت و رزرو کردی..

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی